Historik
Föregående · 56 · Nästa
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Modo 2007-09-29
Uddan: Kunde blivit mer än bara 4-1, Pyörälä missade väl pucken när han skulle slå in den i öppen kasse också? Skulle kunnat sluta typ 7-1 om allt gick våran väg!
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Modo 2007-09-29
Hassan: Tycker man börjar märka av att Calles taktik börjar sätta sig i spelarna
nu, och vi får ju in fler puckar än tidigare!
nu, och vi får ju in fler puckar än tidigare!
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Modo 2007-09-29
Forward: Hm, enligt vad jag hört på webradion så har bland annat Wernblom missat öppet mål, och dom har haft fler vassa chanser! Men har man ställt upp en mur framför mållinjen så blir det fan inte lätt att få in den!
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Modo 2007-09-29
Hassan: Nu börjar jag höra ett vagt ljud i bakgrunden, låter som dom skriker:"Modå"
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Modo 2007-09-29
lincoln: Tror killarna behöver lite vatten bara, kommer igång efter periodpausen :)
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Modo 2007-09-29
lincoln: säg inte MÅLBÄRGARE :O Låter inte bra enligt min åsikt, lite skrämmande:P
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Modo 2007-09-29
Om backe fortsätter såhär så kanske han har en nolla till ikväll? Det skulle ju vara underbart!
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Modo 2007-09-29
lincoln: Kanske har en framtida karriäs som simmhoppare? Eller han kanske inte har gjort några volter med skruv än?
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Modo 2007-09-29
Om modo fortsätter spela såhär dåligt så kommer vi nog få se ännu en flopp, jag tänker då på Frölunda i fjol, fast i år med MoDo i spetsen.
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Modo 2007-09-29
Powerplay nu igen, hoppas vi kommer igång i pp nu, in med 3-0 så har vi 3 poäng!
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Modo 2007-09-29
Verkar so att MoDo börjar pressa lite nu. Hoppas bara vi står emot, vi vill ju inte tappa 3 poäng igen!
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Modo 2007-09-29
För övrigt så har SSK 2-0 hemma mot brynäs och SAIK har 1-0 mot VF hemma.
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Modo 2007-09-29
73Sjöbba: Vilka dåliga grafikinställningar du har? Börjar datorn halta lite om du höjer dom eller?
Timrå IK > Sv: Timrå IK - SSK 2007-09-27
Bragd-Birger: Jag tycker inte vi ska såga han alls, det är onödigt att skada spelare bra för att dom spelar sämre än andra ;)
Timrå IK > Sv: Timrå IK - SSK 2007-09-27
Johan J: Pääjärvi hade tydligen brutit armen sägs det, så han kan ta ett tag. Hynning är ännu oklart för mig.
Timrå IK > Sv: Timrå IK - SSK 2007-09-27
RocknRolf2: JÄVLARS HEVLETESSKAP! 2 skador ikväll, och inte på vilka lirare som helst, Hynning och Pääjärvi-Svensson... Inte bra...
Timrå IK > Sv: Timrå IK - SSK 2007-09-27
Målet dock ändrat till Johan Anderson enligt swehockey.se...
Timrå IK > Sv: Timrå IK - SSK 2007-09-27
RocknRolf2: Jag har bara hört nyss att hynning är borta, inget om marttinen...
Timrå IK > Sv: Timrå IK - SSK 2007-09-27
Är det någon mer än jag som lyssnar på webradion via sr.se? Isåfall, knäpper det till i ljudet ibland och/eller hackar lite? Hade detta problem även i förra matchen...
Timrå IK > Sv: Timrå IK - SSK 2007-09-27
RocknRolf2: Vad hag har för mig så är det väl att centern skulle få en mer central roll, forwardsen ska forechecka mera eller något i den stilen.
Timrå IK > Sv: GO TIMRÅ GO
Säkert fel tråd nu, men skulle inte den nya hemsidan vara uppe till premiären?
Timrå IK > Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2007-09-24
RocknRolf2: Matchen är ju dock inte slut än. Men det ser ju minst sagt mörkt ut...
Timrå IK > Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2007-09-24
RocknRolf2: Utvisning igen! Vad fan pysslar vi med?
Föregående · 56 · Nästa
