http://www.dn.se/
Historik
Föregående · 3 · Nästa
MoDo Hockey > Sv: Inför VF - MODO Tisdag 13/1 19.00
Frisco:
Kanske Wernblom kan vara med, Söderberg är väl också ett frågetecken. Matchen sänds förövrigt på Canal+.
Kanske Wernblom kan vara med, Söderberg är väl också ett frågetecken. Matchen sänds förövrigt på Canal+.
MoDo Hockey > Sv: Spelarnas låtar?
Frisco:
Sen kan man ju undra vad det han skriver har att göra med "Spelarnas låtar?"...
Sen kan man ju undra vad det han skriver har att göra med "Spelarnas låtar?"...
MoDo Hockey > Ulf Dahlén till Modo?
Ulf Dahlén säger så här till DN (söndag):
- Jag har pratat med flera klubbar. Och med Modo i dag (läs fredag).
- Nästa vecka fattar jag beslut om vad jag ska göra: om jag fortsätter på isen eller utanför isen. Jag har gott om erbjudanden, men jag vill verkligen brinna för det jag väljer.
Hoppas han brinner för att ta Modo till slutspel!
- Jag har pratat med flera klubbar. Och med Modo i dag (läs fredag).
- Nästa vecka fattar jag beslut om vad jag ska göra: om jag fortsätter på isen eller utanför isen. Jag har gott om erbjudanden, men jag vill verkligen brinna för det jag väljer.
Hoppas han brinner för att ta Modo till slutspel!
MoDo Hockey > Sv: Inför MODO Hockey - Linköping, 10/1 15:00
Frisco:
Kom igen nu, uppdatera gästboksbannern!
Kom igen nu, uppdatera gästboksbannern!
MoDo Hockey > Sv: Inför MODO Hockey - Linköping, 10/1 15:00
Rubriken på aftonbladet.se: Modo skrällde mot Linköping
Det är väl att ta i lite...
Det är väl att ta i lite...
MoDo Hockey > Sv: Inför MODO Hockey - Linköping, 10/1 15:00
AudibleGiraffe:
3 sköna poäng! LHC verkar passa oss bra, 9 poäng av 9 möjliga.
3 sköna poäng! LHC verkar passa oss bra, 9 poäng av 9 möjliga.
MoDo Hockey > Sv: Inför MODO Hockey - Linköping, 10/1 15:00
Vallin:
Riksman verkar het. Hoppas han får hålla nollan!
Riksman verkar het. Hoppas han får hålla nollan!
MoDo Hockey > Sv: Inför MODO Hockey - Linköping, 10/1 15:00
Vallin:
Alltså snyggjanne är just nu min största idol!
Alltså snyggjanne är just nu min största idol!
MoDo Hockey > Sv: Inför MODO Hockey - Linköping, 10/1 15:00
2-0 inför sista, det ser mycket lovande ut!
MoDo Hockey > Sv: Inför MODO Hockey - Linköping, 10/1 15:00
Vallin:
Högardh är stekhet nu, mycket viktigt med tanke på krisen. Han kanske är räddaren i nöden.
Högardh är stekhet nu, mycket viktigt med tanke på krisen. Han kanske är räddaren i nöden.
MoDo Hockey > Sv: Inför MODO Hockey - Linköping, 10/1 15:00
AudibleGiraffe:
Bra ersättare till Svartvadet...INTE!
Bra ersättare till Svartvadet...INTE!
MoDo Hockey > Sv: Svarten borta resten av säsongen
Poffa:
Fast det måste till en värvning snarast möjligt...
Fast det måste till en värvning snarast möjligt...
MoDo Hockey > Sv: Svarten borta resten av säsongen
Poffa:
Frågan är ju vad som finns att ta nu som ersättning till Svarten. När stänger transfer-fönstret?
Frågan är ju vad som finns att ta nu som ersättning till Svarten. När stänger transfer-fönstret?
MoDo Hockey > Sv: Styrelsen frågade aldrig vad spelarna tyckte..
Martin S:
Nog stannar Salle alltid, speciellt då Modo förhoppningsvis byter tränare till nästa säsong. Kung Sune är ett hett tips.
Nog stannar Salle alltid, speciellt då Modo förhoppningsvis byter tränare till nästa säsong. Kung Sune är ett hett tips.
MoDo Hockey > Sv: MoDo - Hv71 8/1
Petey21:
Mycket kan man skylla på Pirro men inte var det väl hans fel att spelarna bytte som man gjorde heller?
Modo kommer att gå minus 5-6 miljoner denna säsong och då har man räknat med slutspel...
Mycket kan man skylla på Pirro men inte var det väl hans fel att spelarna bytte som man gjorde heller?
Modo kommer att gå minus 5-6 miljoner denna säsong och då har man räknat med slutspel...
MoDo Hockey > Sv: MoDo - Hv71 8/1
Men hur nära var det inte att Modo gjorde ett ledningsmål redan efter 10 sekunder av tredje. Vad hände egentligen?
MoDo Hockey > Sv: MoDo - Hv71 8/1
Martin S:
Ja det blir nog ett måste det. Men frågan är hur bra ekonomin skulle må av det...
Ja det blir nog ett måste det. Men frågan är hur bra ekonomin skulle må av det...
MoDo Hockey > Sv: MoDo - Hv71 8/1
Poffa:
Ja varför i h-vete använder han Enström i powerplay varje gång? Kan inte nån säga till Pirro att det inte fungerar för han verkar inte fatta det själv.
Ja varför i h-vete använder han Enström i powerplay varje gång? Kan inte nån säga till Pirro att det inte fungerar för han verkar inte fatta det själv.
MoDo Hockey > Sv: MoDo - Hv71 8/1
knaskamilla:
Jag tänkte faktiskt innan matchen på vilken tur att inte Svarten blivit skadad...Lustigt (eller snarare olustigt) att de flesta skadorna uppkommer i sista minuterna av matcherna. Då känns det lite extra onödigt.
Jag tänkte faktiskt innan matchen på vilken tur att inte Svarten blivit skadad...Lustigt (eller snarare olustigt) att de flesta skadorna uppkommer i sista minuterna av matcherna. Då känns det lite extra onödigt.
MoDo Hockey > Sv: MoDo - Hv71 8/1
Otroligt olyckligt 1-1 mål. Sånt där får ju bara inte hända men det verkar som att Modo måste bjuda motståndarna på minst ett mål per match...
MoDo Hockey > Sv: MoDo - Hv71 8/1
AudibleGiraffe:
Man börjar bli van nu att lämna kempis som förlorare. Man kan då inte beskylla Modo för att ha flyt. Just när vi tryckte på som mest så kontrar Hv och resten vet du... Men Liv var otroligt bra, han är en stor anledning till att laget ligger där de ligger.
Bara inte Svarten blev skadad nu också, då är vi riktigt illa ute.
Man börjar bli van nu att lämna kempis som förlorare. Man kan då inte beskylla Modo för att ha flyt. Just när vi tryckte på som mest så kontrar Hv och resten vet du... Men Liv var otroligt bra, han är en stor anledning till att laget ligger där de ligger.
Bara inte Svarten blev skadad nu också, då är vi riktigt illa ute.
MoDo Hockey > Sv: MoDo - Hv71 8/1
Frisco:
Hel- och halvvinst får du behålla för dig själv. Det är dock bedrövligt att vi inte lyckats vinna mot HuskvarnaVätterstad71 på 7 matcher!
Hel- och halvvinst får du behålla för dig själv. Det är dock bedrövligt att vi inte lyckats vinna mot HuskvarnaVätterstad71 på 7 matcher!
MoDo Hockey > Sv: MoDo - Hv71 8/1
Frisco:
Ja visst men en vinst efter förlängning eller straffar är också en vinst förstår du.
Ja visst men en vinst efter förlängning eller straffar är också en vinst förstår du.
MoDo Hockey > Sv: MoDo - Hv71 8/1
Hv71 hemma känns inte som någon favoritmatch. Har inte dom en svit på 7 raka vinster i kempis?
MoDo Hockey > Sv: MoDo - Hv71 8/1
Werner verkar bli borta längre än väntat. (se länk)
Men febersjuklingarna Hedlund och Öberg borde väl vara tillbaka på lördag hoppas jag.
Men febersjuklingarna Hedlund och Öberg borde väl vara tillbaka på lördag hoppas jag.
MoDo Hockey > Sv: MoDo - Hv71 8/1
Lumber Jack:
Kanske kan det komma ut något bra av Werners skada. Hasses skada öppnade upp för Hedman och han har ju gjort succé hittills.
Kanske kan det komma ut något bra av Werners skada. Hasses skada öppnade upp för Hedman och han har ju gjort succé hittills.
MoDo Hockey > Sv: Färjestad - MoDo 6/1 - 2004
NuMo:
Ta missen han gjorde idag, då gled han omkring och tycktes vara Foppa.
Ta missen han gjorde idag, då gled han omkring och tycktes vara Foppa.
MoDo Hockey > Sv: Färjestad - MoDo 6/1 - 2004
knaskamilla:
Konstigt att han gör den där missen idag med tanke på tabben han gjorde senast mot SSK.
Konstigt att han gör den där missen idag med tanke på tabben han gjorde senast mot SSK.
MoDo Hockey > Sv: Färjestad - MoDo 6/1 - 2004
zigge:
Ändå synd att Werna blev skadad, vi har nog med skador. Men såg du hur arg han blev på sig själv, han lärde sig nog en läxa.
Ändå synd att Werna blev skadad, vi har nog med skador. Men såg du hur arg han blev på sig själv, han lärde sig nog en läxa.
MoDo Hockey > Sv: Färjestad - MoDo 6/1 - 2004
Synd att Leksand vann bara. Men kul att Timrå har 6 raka förluster..
MoDo Hockey > Sv: Färjestad - MoDo 6/1 - 2004
scim:
Synd bara att vi fortsätter att bjuda på mål, där har vi ett stort problem.
Synd bara att vi fortsätter att bjuda på mål, där har vi ett stort problem.
MoDo Hockey > Sv: Färjestad - MoDo 6/1 - 2004
scim:
Ok, för jag vet då inget lag som misslyckats så ofta med att ta ut målvakten som Modo.
Ok, för jag vet då inget lag som misslyckats så ofta med att ta ut målvakten som Modo.
Föregående · 3 · Nästa
Jo visst finns DN på nätet men allt står inte där.