Historik
Föregående · 2 · Nästa
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Tycker det är lite märkligt
att föregående 4-5 tränarhuvud krävdes
på fat när det gick tungt. Det går ännu
tyngre nu. Visst ja glömde att det kan
ta lite tid med allt det nya.
att föregående 4-5 tränarhuvud krävdes
på fat när det gick tungt. Det går ännu
tyngre nu. Visst ja glömde att det kan
ta lite tid med allt det nya.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Hellre roliga kommentarer
än långa utlägg av nötter som knappt
spelat själv o inte vet vad som är
upp o ner på klubban.
än långa utlägg av nötter som knappt
spelat själv o inte vet vad som är
upp o ner på klubban.
+ 6
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{SkrubbenTur det svischades en hel
del slantar för mycket går nog åt till
Sjödda och Ove som måste vara
Sveriges i särklass bäst betalde
J20 tränare.
del slantar för mycket går nog åt till
Sjödda och Ove som måste vara
Sveriges i särklass bäst betalde
J20 tränare.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Ok, men hur funkar arbetstidsminskningen
då? tränar dom bara 20-40% hårt?
Eller kör dom exakt som vanligt o får
lönen av oss skattebetalare?
då? tränar dom bara 20-40% hårt?
Eller kör dom exakt som vanligt o får
lönen av oss skattebetalare?
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Jan Grismöbel: när MS lämna låg
dom ej 12a så försök inte........
dom ej 12a så försök inte........
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
+ 2
Brynäs IF > Sv: För dåliga spelare eller systemfel eller en blandning?!?!
{8992}: passar perfekt, så tar
vi in farsan hans , Nisse Fälth som ass
tränare så har vi fler Pappor i båset.
vi in farsan hans , Nisse Fälth som ass
tränare så har vi fler Pappor i båset.
Brynäs IF > Sv: För dåliga spelare eller systemfel eller en blandning?!?!
Forsberg 1978: Helt rätt analys. Tittar
man dessutom på bilden i GD så blir
det nog nån liten tailändare eller dyl som
nyförvärv.
man dessutom på bilden i GD så blir
det nog nån liten tailändare eller dyl som
nyförvärv.
Brynäs IF > Sv: Örebro HK - Brynäs IF 2020-01-30
Sportnisse: Det finns ju dåliga rörmokare oxå finns det duktiga rörmokare. Dom
som leder Bif tillhör de förstnämnda.
som leder Bif tillhör de förstnämnda.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{2064}: Förmodligen bättre än
Alcen oxå men han är kvar o
spelar nu. Undrar varför?
Alcen oxå men han är kvar o
spelar nu. Undrar varför?
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Färjestad BollKlubb 2020-01-16
Spajderman: Andersen vilken kärring, borde bli avstämd för diving!!!
Brynäs IF > Sv: Linköping HC - Brynäs IF 2020-01-11
{8399}: Brynäs gillar väl ingen tränare? Förutom eviga tjatet om Bulan.
+ 3
Föregående · 2 · Nästa
blir viktigare. Här och nu, inte sen.