Historik
1 · Nästa
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
JohnnyBotox: Alla var dålig , men han som satt in nr 44 ibörjan på en sudden slår nog alla rekord.
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8975}:Äntligen, där kom den.
Sjödin o Molin! Humorn är Shl klass
iallafall👍
Sjödin o Molin! Humorn är Shl klass
iallafall👍
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Tigerhjärta: Mycke gnäll om PA, men
sitta i ett omklädningsrum och behöva
lyssna när Hellqvist börjar gurgla.
sitta i ett omklädningsrum och behöva
lyssna när Hellqvist börjar gurgla.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Två insändare i Gd, varandras motsatser. En är rätt,och nu kommer tiotusenkronorsfrågan, vilken?
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{Carlo Får man spela point hela tiden
i alla pp kan det bli nåt dubbelass.
Behövs ingen superback till det.
i alla pp kan det bli nåt dubbelass.
Behövs ingen superback till det.
Brynäs IF > Sv: 4 guld på 10 år
Kardan Axle: Har sett att ni vunnit nån match och stigit över strecken. Snart
möts vi när ni är på väg ner igen😂
möts vi när ni är på väg ner igen😂
+ 4
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Avsluta högt: Nä, det behöver man inte, men gör man det ändå o jobbar inom Bif på hög post borde det vara gonatt, Men blir nog nedtystat o lite mys bland polares polare och deras söner. Men snart kommer Judgementday!!!!
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{9179}: Se det positivt, nästa år
blir det Allsvenskan o Hemlingbybacken.
blir det Allsvenskan o Hemlingbybacken.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Auchinleck: Kan tycka att om Bif åker ut så ÄR det rättvisa. Klart sämst i Shl både lag och ledning. Men hoppas o tror inte det.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Brynäsgubbe: Det är ju naturligtvis
ett gigantiskt fiasko. Men är det möjligt
att åka ur med denna trupp? Borde
vara omöjligt kan jag tycka.
ett gigantiskt fiasko. Men är det möjligt
att åka ur med denna trupp? Borde
vara omöjligt kan jag tycka.
+ 1
Brynäs IF > Sv: Oskarshamn - Brynäs 2020-11-26
Ja, han tänkte på den!! Och av en
händelse har Bif inte fått igång
spelsystemens spelsystem.
händelse har Bif inte fått igång
spelsystemens spelsystem.
Brynäs IF > Sv: Djurgården IF - Brynäs IF 2020-11-24
Zappaholic: precis, och i elitidrott är
resultat viktigast.
resultat viktigast.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{9175}: Mv = utsatt position, laget
kan man gå hårt åt, ej enskild ung Mv.
kan man gå hårt åt, ej enskild ung Mv.
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{9179}: Dom får spela i Hoforströjor för mig, bara dom vinner.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Stefan R 63: Vi måste vara desperata,
hockeyfilisofi, identitet, spelsystemet
måste sätta sig, bara ordbajseri.
Brynäs blöder.
hockeyfilisofi, identitet, spelsystemet
måste sätta sig, bara ordbajseri.
Brynäs blöder.
+ 2
1 · Nästa