Historik
Föregående · 13 · Nästa
Luleå HF > Sv: Gott & Blandat i hockeyvärlden
Portello: Han var ju All star som back och en medlmåtta som forward :-)
Luleå HF > Sv: Nyförvärv till Luleå Hockey
HZSF: intressanta alternativ att välja bland
1 klubb som varvar nå katastrofalt
1 klubb som kanske är på väg ur ES
1 Klubb som kanske är på väg upp i ES
1 klubb som varvar nå katastrofalt
1 klubb som kanske är på väg ur ES
1 Klubb som kanske är på väg upp i ES
Luleå HF > Sv: Chrunak lämnar Luleå
PEN: Fast jag tror iofs att PENGAR är en bristvara oavsett vem som bestämmer.
Luleå HF > Sv: Chrunak lämnar Luleå
Lövva: Är allsvenskan deras långsiktiga mål?
Eller vad krigar de för?
Man undrar ju.
Eller vad krigar de för?
Man undrar ju.
Luleå HF > Sv: Kvällens match
distanserad: Känns lite grann som LHC igår gjorde vad LHF pysslade med i torsdags.
Dvs inte riktigt kom till spel.
Och då vinner man inte mot ett lag som är mer på hugget.
6p den där veckan var väl i underkant Ok. Had eju varit ännu bättre om man slagit tälje.
Dvs inte riktigt kom till spel.
Och då vinner man inte mot ett lag som är mer på hugget.
6p den där veckan var väl i underkant Ok. Had eju varit ännu bättre om man slagit tälje.
Luleå HF > Sv: Luleå Hockey
Bolivar: Det var mycket kul som sades
Lite svårt att höra för de körde klunga utan mic.
Men någon engegerad får väl skriva om det.
Lite svårt att höra för de körde klunga utan mic.
Men någon engegerad får väl skriva om det.
Luleå HF > Sv: Luleå Hockey
Linkan: Fast ju VF är väl isåfall inte rätt "match"
Dem slog vi ju med 6-0 borta tillochmed. Och de varvar ju som få.
Dem slog vi ju med 6-0 borta tillochmed. Och de varvar ju som få.
Luleå HF > Sv: Luleå Hockey
Lövva: Det värsta är att suger man som man gör på hemmaplan så kommer det inge folk när det är många täta matcher.
Spec inte om man kan se på TV och zappa efter 0-3.
Jag måste få igen säsongskorten innan jag kan ta mig ishallen. Men det lär ju förhoppningsvis ske på jobbet imorrn.
Spec inte om man kan se på TV och zappa efter 0-3.
Jag måste få igen säsongskorten innan jag kan ta mig ishallen. Men det lär ju förhoppningsvis ske på jobbet imorrn.
Luleå HF > Sv: Kvällens match
Bolivar: Skönt med lite slaggis iaf.
Synd det inte blev nå riktigt utan bara smågruff hela tiden.
Hoppas på lite avstängningar nu kanske kronan trillar ner och så får vi se lite j20 härnäst.
Synd det inte blev nå riktigt utan bara smågruff hela tiden.
Hoppas på lite avstängningar nu kanske kronan trillar ner och så får vi se lite j20 härnäst.
Luleå HF > Sv: Kvällens match
Portello: Det är bara lira serien ut och börja planera för kvalserien.
Nu vet jag inte hur det ser ut med datum och så-kallade artister (Bläääää) och så vidare men annat än leksand och vilka mer det blir från ES är jag inte superorolig än iaf.
Nu vet jag inte hur det ser ut med datum och så-kallade artister (Bläääää) och så vidare men annat än leksand och vilka mer det blir från ES är jag inte superorolig än iaf.
Luleå HF > Sv: Kvällens match
LL: ALLSVENSKAN
Det börjar vara nära nu.
Och ser inte direkt nå ljus i tunneln annat än möjligtvis mötande tåg.
Det börjar vara nära nu.
Och ser inte direkt nå ljus i tunneln annat än möjligtvis mötande tåg.
Luleå HF > Sv: Gott & Blandat i hockeyvärlden
spud: Nu när han har hittat en klubb också så kan kanske klubben spara ngn krona på bli av med honom.
Luleå HF > Sv: Kvällens match
tk75: Kanske inte var en hakning men var en tveksam situation som ändes som utv det lilla jag hann se.
Och natuligtvis leder alla lag som INTE bör leda men som förmodligen kommer vinna för de är bra borta eller för de får gratispoäng.
Och natuligtvis leder alla lag som INTE bör leda men som förmodligen kommer vinna för de är bra borta eller för de får gratispoäng.
Luleå HF > Sv: Kvällens match
Lövva: Ja och de är redan före såna klassiker som rögle burkölen, viKK och skaik.
Så ägna inte för mycket energi till att käfta om dem. Utan lägg den någon annanstans istället.
Så ägna inte för mycket energi till att käfta om dem. Utan lägg den någon annanstans istället.
Luleå HF > Sv: Kvällens match
Lindberg Råkkar: Va rhan verkligen det?
Är ju Sandström som får pucken och ejdepalm som svänger förbi.
Dessutom Victor.
Så har svårt att se att Skrbek skulle vara inne annat än om han kom från utv båset. Men det kanske han gjorde?
Är ju Sandström som får pucken och ejdepalm som svänger förbi.
Dessutom Victor.
Så har svårt att se att Skrbek skulle vara inne annat än om han kom från utv båset. Men det kanske han gjorde?
Luleå HF > Sv: Kvällens match
Lövva: anmäl fanskapet till DIFiplinnämnden då.
Fast tjänar ju inget till nu.
Hade varit bättre med 5min pp
Fast tjänar ju inget till nu.
Hade varit bättre med 5min pp
Luleå HF > Sv: Kvällens match
tk75: Kan ju hoppas.
Lät ju som LHC hade en del borta.
Men skrikegård hade det som dagens säkra :)
Lät ju som LHC hade en del borta.
Men skrikegård hade det som dagens säkra :)
Luleå HF > Sv: Kvällens match
Gidde: 22 matcher för närkontakt med domarn är för lite.
Och det spelar nog förmodligen in på Javeblad och Pekka med.
Fast å andra sidan låter 2m som ett konstigt straff.
Borde det inte vara typ 20 el 30? eller så.
Jag vill minnas iaf Wernblom fick ngt i stil med 6mån och det blev ju som ett artistkontrakt. Dvs han missa några omgångar i början. Det var ju dock helt absurdt.
Fast å andra sidan jag ägnar inte mitt minne åt gamal modoiter så jag har förmodligen helt fel.
Idag blir torsk igen
Och det spelar nog förmodligen in på Javeblad och Pekka med.
Fast å andra sidan låter 2m som ett konstigt straff.
Borde det inte vara typ 20 el 30? eller så.
Jag vill minnas iaf Wernblom fick ngt i stil med 6mån och det blev ju som ett artistkontrakt. Dvs han missa några omgångar i början. Det var ju dock helt absurdt.
Fast å andra sidan jag ägnar inte mitt minne åt gamal modoiter så jag har förmodligen helt fel.
Idag blir torsk igen
Luleå HF > Sv: Kvällens match
Gidde: fåniga avstängningar över sommarhalvåret som knappt spela in.
Slå klubban i plexit var ju fan inget men Alavaara var ju på andersson 2 ggr. Eller 1 då ifall du räknar bort första.
Javeblad har jag faktiskt inte sett med egna ögon så den kan jag inte kommentera. Men han slog klubban mot Domarn? Eller träffa han eller?
Slå klubban i plexit var ju fan inget men Alavaara var ju på andersson 2 ggr. Eller 1 då ifall du räknar bort första.
Javeblad har jag faktiskt inte sett med egna ögon så den kan jag inte kommentera. Men han slog klubban mot Domarn? Eller träffa han eller?
Luleå HF > Sv: Kvällens match
Lindberg Råkkar: Fast det är ju iofs helt rätt.
Tycker forfarande inte en viss Alavaara borde tillåtits forsätta sin karriär i ES.
Tycker forfarande inte en viss Alavaara borde tillåtits forsätta sin karriär i ES.
Luleå HF > Sv: Kvällens match
Lövva: Jaså där ser man.
Visste inte studieskuldsläktaren var så inne på simmarn.
Men klart de har väl lätt att glömma saker som
OBOL
Renberg
Fast klart skall de ersätta simmarn med ngn intern så är jag på deras sida. Men låter ju inte så.
Visste inte studieskuldsläktaren var så inne på simmarn.
Men klart de har väl lätt att glömma saker som
OBOL
Renberg
Fast klart skall de ersätta simmarn med ngn intern så är jag på deras sida. Men låter ju inte så.
Luleå HF > Sv: Kvällens match
Linkan: Nog för Bulan är min stora lilla Hjälte men tror inte han är redo för ES kanske riktigt än.
Men han kostar ju iaf inget
Så bort med Kyrö och in med Bulan o Petter
Och låt Rönnberg ta junisarna.
Men han kostar ju iaf inget
Så bort med Kyrö och in med Bulan o Petter
Och låt Rönnberg ta junisarna.
Luleå HF > Sv: Gott & Blandat i hockeyvärlden
LL: FBK borta känns som att minsta lillla 2a avgör
Eftersom Mora lyckades peta in 2 idag och FBK är way vassare.
Eftersom Mora lyckades peta in 2 idag och FBK är way vassare.
Luleå HF > Sv: Gott & Blandat i hockeyvärlden
Lindberg Råkkar: De proffs vi har verkar verkar ju inte ens gå för fullt trots schemat. Vet inte vad som hänt med wimmelborg men han har jag inte sett på evigheter.
Luleå HF > Sv: Kvällens match
tk75: Med hela hallen full av fulla gruvisar kan det väl inte bli annat än fiaskomatch idag?
Läge köra
Ni som är fulla är ni redo?
Eller
All vi som är fulla klappar nu?
Läge köra
Ni som är fulla är ni redo?
Eller
All vi som är fulla klappar nu?
Luleå HF > Sv: Gott & Blandat i hockeyvärlden
Lindberg Råkkar: Enda sättet att förbättra för dem är att införa 2 domarsystem.
Kanske inte direkt 2 domare utan kanske lite mer master-slave.
Så så sätt kan man ha en huvuddomare (dom förhoppningsvis är bra) och sen kan man ha en nyare domare som skolas in. Dessutom får man med allt behind-the-play som slaggis i sånt.
Kanske inte direkt 2 domare utan kanske lite mer master-slave.
Så så sätt kan man ha en huvuddomare (dom förhoppningsvis är bra) och sen kan man ha en nyare domare som skolas in. Dessutom får man med allt behind-the-play som slaggis i sånt.
Luleå HF > Sv: Kvällens match
LL: Gusten var kung.
36 svs 100%
spec 1a var oerhört viktigt och så fick vi 2 oförtjänta.
Men därifrån var vi bättre.
och 6-0 är ju bättre än 7-1
36 svs 100%
spec 1a var oerhört viktigt och så fick vi 2 oförtjänta.
Men därifrån var vi bättre.
och 6-0 är ju bättre än 7-1
Luleå HF > Sv: Kvällens match
LL: Är det inte bättre du lämnar in ansökan om nedflyttning av bajen till 2an?
LHF lär ju klara spela ned sig själva om de tappar det här.
LHF lär ju klara spela ned sig själva om de tappar det här.
Luleå HF > Sv: Kvällens match
LL: skrbek är tebaka det betyder oerhört mycket i egen zon iaf.
Däremot bör han väl inte sköta uppspelen i PP.
Inte matchas i pp öht just.
Däremot bör han väl inte sköta uppspelen i PP.
Inte matchas i pp öht just.
Luleå HF > Sv: Kvällens match
LL: Fast jag har svårt att se att VF skall kunna göra 6 framåt utan att släppa till ngn chans bakåt.
Gäller bara ta vara på det.
Får inte bränna som Bartecko senaste läget
Gäller bara ta vara på det.
Får inte bränna som Bartecko senaste läget
Föregående · 13 · Nästa
Iofs lira han ju sist han var här men då satt han ju utvisad när det var det riktiga gnällläget.