Historik
Föregående · 12 · Nästa
Luleå HF > Sv: Nyförvärv till Luleå Hockey
distanserad: Äsch. De där var ju inga ES lirare och vi hängde ju 4a på dem
Det borde räcka till slutspel när man möter vanliga lag
Det borde räcka till slutspel när man möter vanliga lag
Luleå HF > Sv: Nyförvärv till Luleå Hockey
Lindberg Råkkar: Mmm ser mörkt ut i NorrBOTTEN
kommer bli en lång kall vinter.
kommer bli en lång kall vinter.
Luleå HF > Sv: Nyförvärv till Luleå Hockey
Linkan: wow vilken värstinglineup.
Luktar allsvenskan lång väg.
Men å andra sidan motståndet luktar modo så är väl på ett ut.
Luktar allsvenskan lång väg.
Men å andra sidan motståndet luktar modo så är väl på ett ut.
Luleå HF > Sv: Nyförvärv till Luleå Hockey
Linkan: Jag bara oroad över bristen på värvningar
eller laget som helhet. Spec målisar och backar och power play och målskytte i allmänhet
VI heter fortfarande Allsvenskan i efternamn
eller laget som helhet. Spec målisar och backar och power play och målskytte i allmänhet
VI heter fortfarande Allsvenskan i efternamn
Luleå HF > Sv: Gott & Blandat i hockeyvärlden
spud: Det återstår väl att se.
Skulla tippa på det blir säsongens sämsta publiksiffra
tom modos b-lag drar nog det dubbla
Skulla tippa på det blir säsongens sämsta publiksiffra
tom modos b-lag drar nog det dubbla
Luleå HF > Sv: Gott & Blandat i hockeyvärlden
spud: Varför släpa hit en bunt modospelare.
Vem fan vill betala för det
Ingen Gagne ingen Orsak gå dit
Vem fan vill betala för det
Ingen Gagne ingen Orsak gå dit
Support > Sv: Bug...
Bug i snabbmessfunktionen.
Verkar inte gå att öppna snabbmess om den som skickade messet loggar ut innan man öppnar det. Då får man bara upp tomma fönster och det finns ingen möjlighet kolla vad messet var om man inte är plusmedlem.
Detta har hänt på mina 5 senaste snabbmess med Firefox.
Verkar inte gå att öppna snabbmess om den som skickade messet loggar ut innan man öppnar det. Då får man bara upp tomma fönster och det finns ingen möjlighet kolla vad messet var om man inte är plusmedlem.
Detta har hänt på mina 5 senaste snabbmess med Firefox.
Luleå HF > Sv: Nyförvärv till Luleå Hockey
spud: Jag trodde han beskrev LHF
Det var sopor över hela framsidan.
Låter ju som en bekrivning av hemsidan typ.
Det var sopor över hela framsidan.
Låter ju som en bekrivning av hemsidan typ.
Luleå HF > Sv: Nyförvärv till Luleå Hockey
robhed: Had eju gärna sett att man hade haft kvar Naganders skott i PP
Blir kul att se om han gör ngt av det i burkölen.
Väva hit Andy Delmore eller ngn liknande. Det skulle vara ngt.
Blir kul att se om han gör ngt av det i burkölen.
Väva hit Andy Delmore eller ngn liknande. Det skulle vara ngt.
Luleå HF > Sv: Nyförvärv till Luleå Hockey
LL: Vi blir ett nytt tälje då.
med seriens bästa målisar och seriens sämsta målskytte.
med seriens bästa målisar och seriens sämsta målskytte.
Luleå HF > Sv: Gott & Blandat i hockeyvärlden
söderbergh: Vi behöver ju just inte. Elitserien dammsugs ju på spelare så alla andra lag tappar ju i samma takt.
Blir inte mycket att kolla på i vinter
Blir inte mycket att kolla på i vinter
Luleå HF > Sv: Gott & Blandat i hockeyvärlden
söderbergh: Jag tror den gäspande valrossen mest är hungrig på rödhökar
Luleå HF > Sv: Nyförvärv till Luleå Hockey
Bolivar: Jag skulle kunna vara sportchef likaväl.
Om vi endå har begränsad budget och ryssland dammsuger allt av värde.
Fast klart om Osten hittar några nya Merzigs så är vi ju på topp igen.
Om vi endå har begränsad budget och ryssland dammsuger allt av värde.
Fast klart om Osten hittar några nya Merzigs så är vi ju på topp igen.
Luleå HF > Sv: Spel & Dobbel
spud: Ok ned och klubba killen och kör hem han till Luleå och lämna av han på polisstation.
Alternativt säg till Renberg var hans pengar håller hus så fixar han det.
Alternativt sälj kontrakt till ngn MC klubb.
Alternativt säg till Renberg var hans pengar håller hus så fixar han det.
Alternativt sälj kontrakt till ngn MC klubb.
Luleå HF > Sv: Nyförvärv till Luleå Hockey
Lindberg Råkkar: Tjaa Varada är väl ytterligare bara en halvdan ytter.
Och det är väl endå ett långshot.
Så ngn center får vi aldrig.
Och det är väl endå ett långshot.
Så ngn center får vi aldrig.
Luleå HF > Sv: Nyförvärv till Luleå Hockey
horcoff: Aha
Jag tillhörde en annan gren av flygvapnet så fick aldrig äran att åka sk60
Jag tillhörde en annan gren av flygvapnet så fick aldrig äran att åka sk60
Luleå HF > Sv: Nyförvärv till Luleå Hockey
horcoff: Lätt attack? Det låter som moras anfallsspel eller ngt
Borde det inte vara Tung attack?
Eller Alltid Attack som Imperiet sjöng.
Borde det inte vara Tung attack?
Eller Alltid Attack som Imperiet sjöng.
Luleå HF > Sv: Nyförvärv till Luleå Hockey
Ambroo: Låt han fara kan vi värva nån som jobbar.
I dagsläget har vi just ingen nytta av han endå eftersom vi har mes dynglirare att lira med honom. Vi saknar ju fortfarande en 1a Center.
I dagsläget har vi just ingen nytta av han endå eftersom vi har mes dynglirare att lira med honom. Vi saknar ju fortfarande en 1a Center.
Luleå HF > Sv: Nyförvärv till Luleå Hockey
Lindberg Råkkar: Tampa har ju oklar ägarsituation och frågan är vad de skall ha för payroll.
Så antingen stressar de igenom rookiesigningar eller så sorterar de nog vad de kan vänta med.
Dock anser ju jag som vanligt att han borde iaf fara på campen
Så antingen stressar de igenom rookiesigningar eller så sorterar de nog vad de kan vänta med.
Dock anser ju jag som vanligt att han borde iaf fara på campen
Luleå HF > Sv: Gott & Blandat i hockeyvärlden
Lindberg Råkkar: Varför nöja sig med allsvenskan.
Vi får ju ha ambitionen att fixa derbyn igen. Mot bodens KK, pite och asplöven.
Vi får ju ha ambitionen att fixa derbyn igen. Mot bodens KK, pite och asplöven.
Luleå HF > Sv: Gott & Blandat i hockeyvärlden
Satans vliket PP mål av Tjeckerna mot ryssarna
Tänk om man kunde få se ngt sådant a Luleå nån gång.
Mendär är det alltid hålla i snarare än direktpassa som gäller
Tänk om man kunde få se ngt sådant a Luleå nån gång.
Mendär är det alltid hålla i snarare än direktpassa som gäller
Luleå HF > Sv: Gott & Blandat i hockeyvärlden
Portello: Oroa dig inte.
Vi behöver inte värva ngt.
Alla bra lag skall ju spela i ryssarnas liga så det blir typ vi skaik och nå andra sopgäng kvar bara
Vi behöver inte värva ngt.
Alla bra lag skall ju spela i ryssarnas liga så det blir typ vi skaik och nå andra sopgäng kvar bara
Luleå HF > Sv: Gott & Blandat i hockeyvärlden
Portello: Så mycket för Surovy till Luleå.
Vem som nu fått det för sig.
Vi får några ökända halvkassa wingers som underpresterar till uberkontrakt
Vem som nu fått det för sig.
Vi får några ökända halvkassa wingers som underpresterar till uberkontrakt
Luleå HF > Sv: Gott & Blandat i hockeyvärlden
Portello: är ju trots allt inte så länge sen det snö på midsommar
En av få positiva saker med att bo i den här landsändan.
En av få positiva saker med att bo i den här landsändan.
Luleå HF > Sv: Gott & Blandat i hockeyvärlden
Salcin: Undrar om typ seriens 10 bästa spelare i våra 2 första formationer skulle göra ngn skillnad med det trönarpar vi har.
Vi skulle säkert kunna spela dem ur form med.
Vårat PP skulle ta kassa avslut.
Dessutom skulle vi inte få ngn bättre målvakt om vi värvade 10 utespelare
Vi skulle säkert kunna spela dem ur form med.
Vårat PP skulle ta kassa avslut.
Dessutom skulle vi inte få ngn bättre målvakt om vi värvade 10 utespelare
Luleå HF > Sv: Luleå Hockey
Lindberg Råkkar: Jesse gjord eju dock en del poäng.
Jamenar kan Brendl äga i ES borde Jesse kunna vara iaf ok.
Men då måste man använda honom i den rollen.
För han gjord eju som nada på egen hand och jobba ju aldrig hem.
Jamenar kan Brendl äga i ES borde Jesse kunna vara iaf ok.
Men då måste man använda honom i den rollen.
För han gjord eju som nada på egen hand och jobba ju aldrig hem.
Luleå HF > Sv: LHF:s väg mot SM-guldet
Lövva: Nu kan vi allafall jaga vidare mot SM-Gludet.
Vi slipper lida kval och kan bygga upp laget på nytt
Vi slipper lida kval och kan bygga upp laget på nytt
Luleå HF > Sv: Kvällens match
Lövva: Från lulefans hemsa
--------------------------------------------------------------------------
Protestaktion under lördagens match mot Modo var inte något som LuleåFans arrangerade utan det var något som skedde helt spontant i klacken. Någon föreslog att vi inte skulle gå upp på läktaren under de första tio minuterna av den tredje perioden och fler och fler hakade på och tyckte att det var en bra idé. Efter dessa tio minuter begav sig supportrarna upp på läktaren igen och sjöng.
Inga av de ramsor som sjöngs var riktade mot spelarna, utan endast mot sportrådet och tränarna. Detta gjordes för att väcka styrelsen och få dem att agera innan det är för sent och Luleå Hockey är i Allsvenskan.
Vi är av åsikten att sportrådet måste bort från Luleå Hockey. Deras vision är att Luleå Hockey ska ta sig till semifinal varje år. Och Luleå Hockey har som bekant inte lyckats att ta sig dit sedan 2001. Föreningens mål var SM-guld 2008. För närvarande ligger vi på tionde plats i elitserietabellen. Klarar man inte av att uppnå sina mål så bör man rannsaka sig själv.
Poängterar än en gång, det här arrangerades inte av LuleåFans och inga ramsor var emot laget. Vi fans kommer stötta Luleå HF i vilken division dem än spelar.
--------------------------------------------------------------------------
Men det var väldigt många som spontananslöt sig till denna protest kan man tycka.
Vill de demontrera på riktigt får de väl stanna hemma helt nästa gång.
och ha TOM ståplats.
--------------------------------------------------------------------------
Protestaktion under lördagens match mot Modo var inte något som LuleåFans arrangerade utan det var något som skedde helt spontant i klacken. Någon föreslog att vi inte skulle gå upp på läktaren under de första tio minuterna av den tredje perioden och fler och fler hakade på och tyckte att det var en bra idé. Efter dessa tio minuter begav sig supportrarna upp på läktaren igen och sjöng.
Inga av de ramsor som sjöngs var riktade mot spelarna, utan endast mot sportrådet och tränarna. Detta gjordes för att väcka styrelsen och få dem att agera innan det är för sent och Luleå Hockey är i Allsvenskan.
Vi är av åsikten att sportrådet måste bort från Luleå Hockey. Deras vision är att Luleå Hockey ska ta sig till semifinal varje år. Och Luleå Hockey har som bekant inte lyckats att ta sig dit sedan 2001. Föreningens mål var SM-guld 2008. För närvarande ligger vi på tionde plats i elitserietabellen. Klarar man inte av att uppnå sina mål så bör man rannsaka sig själv.
Poängterar än en gång, det här arrangerades inte av LuleåFans och inga ramsor var emot laget. Vi fans kommer stötta Luleå HF i vilken division dem än spelar.
--------------------------------------------------------------------------
Men det var väldigt många som spontananslöt sig till denna protest kan man tycka.
Vill de demontrera på riktigt får de väl stanna hemma helt nästa gång.
och ha TOM ståplats.
Luleå HF > Sv: Målvaktsparodin
robhed: Nyström är en sopa. Men det gör ju inte direkt våra målvakter bättre.
Vi har en samling andrakeepers.
Starta säsongen med Modig/Gusten el tvärtom var ju inte direkt det bästa beslutet den här säsongen.
Att sen komplettera med en tredje sopa i januari var väl lika bra som att signa Jesse på 2 år.
Om vi nu mirakulöst skulle hänga kvar så ta lärdom av detta.
Vi har en samling andrakeepers.
Starta säsongen med Modig/Gusten el tvärtom var ju inte direkt det bästa beslutet den här säsongen.
Att sen komplettera med en tredje sopa i januari var väl lika bra som att signa Jesse på 2 år.
Om vi nu mirakulöst skulle hänga kvar så ta lärdom av detta.
Luleå HF > Sv: Kvällens match
Aliline: Har en spännande film att se istället.
Det här skitgänget är ju inte ngt att offra sin värdefulla tid på.
Skeppa den där målisen dit avstängda signaturer hamnar.
Det här skitgänget är ju inte ngt att offra sin värdefulla tid på.
Skeppa den där målisen dit avstängda signaturer hamnar.
Luleå HF > Sv: LHF:s väg mot SM-guldet
Lövva: Pölsan och Cluben vad gör dem till hot stuff här? Har de stängt deras plank eller?
Nåja det blir en ny torsk mot lhc.
snart är vi sist.
Nåja det blir en ny torsk mot lhc.
snart är vi sist.
Luleå HF > Sv: Luleå Hockey
Lövva: Med andra ord har de fryst tomma konton? ELler har de länsat frysta konton?
Luleå HF > Sv: LHF:s väg mot SM-guldet
Bolivar: Nu är det nära.
SSK tappar och vi leder fortfarande.
Slutspel hägrar och då måste givevis gludtråden upp
SSK tappar och vi leder fortfarande.
Slutspel hägrar och då måste givevis gludtråden upp
Luleå HF > Sv: Kvällens match
Lindberg Råkkar: förhoppningsvis släpper han inte 4a.
men finns ju risk att han släpper 3 och att det fjärde kommer i OT
men finns ju risk att han släpper 3 och att det fjärde kommer i OT
Luleå HF > Sv: Kvällens match
Linkan: Man spelar inte för att vinna.
Man spelar för att Luleå skall ta poäng
Men det kostar,
Man spelar för att Luleå skall ta poäng
Men det kostar,
Luleå HF > Sv: Kvällens match
Linkan: Jag går all-in på pölsan och tror Brendl gör 4 pytts.
Om inte annat så för att vi skall komma hem med poäng.
Om inte annat så för att vi skall komma hem med poäng.
Luleå HF > Sv: Lener till LHC
distanserad: Frågan är ju om det blir Lener vs Sportchefen eller om de båda kan enas.
Det avgör nog mycket vad det gäller honom och lhc
Det avgör nog mycket vad det gäller honom och lhc
Luleå HF > Sv: Gott & Blandat i hockeyvärlden
björn power: Ja nu slank han iväg och lyckades bli skadad.
Och vill det säga illa så är han bort en stund.
Och vill det säga illa så är han bort en stund.
Föregående · 12 · Nästa
Annars var det bättre pris på det arrangemanget.