Historik
Föregående · 20 · Nästa
Luleå HF > Sv: Nyförvärv till Luleå Hockey
björn power: fast fbk har en ju tex en sportchef som är gotlänning urprungligen.
de har väl ngn annan som är smålänning eller skåning eller ngt.
skall man gå på deras aktiva soon2be kontorsfolk är ju deras highprofilecentrar från dels rögle (jönsson) och dels oskarshamn väl (johansson)
Så man kan ju inte direkt kalla det inavel även om de tar spelare från den egan organisationen. Snarare verkar ju folk trivas där och stanna länge.
de har väl ngn annan som är smålänning eller skåning eller ngt.
skall man gå på deras aktiva soon2be kontorsfolk är ju deras highprofilecentrar från dels rögle (jönsson) och dels oskarshamn väl (johansson)
Så man kan ju inte direkt kalla det inavel även om de tar spelare från den egan organisationen. Snarare verkar ju folk trivas där och stanna länge.
Luleå HF > Sv: Nyförvärv till Luleå Hockey
LL: Nej är säkert inge fel på honom. Han ha rju endå den semi-lokala anknytningen.
Men jag tror inte att han har samma kontaktnät som tex Osten.
Dessutom ta in en massa och sen endå välja en intern kandidat. Känns lite grann som blev det inte bättre än så här. Har ju iofs ingen aningen vilka som sökte men osten verkar ju besviken iaf
Men jag tror inte att han har samma kontaktnät som tex Osten.
Dessutom ta in en massa och sen endå välja en intern kandidat. Känns lite grann som blev det inte bättre än så här. Har ju iofs ingen aningen vilka som sökte men osten verkar ju besviken iaf
Luleå HF > Sv: Nyförvärv till Luleå Hockey
LL: Spec om delayet var pga de ville göra en seriös process av det hela som tillslut endå slutar med inavel.
Luleå HF > Sv: Nyförvärv till Luleå Hockey
Pessimisten: gustenmodig och hasseh känns som raka spåret till k...
Luleå HF > Sv: En otråd på Hockeysnackiska
Lindberg Råkkar: i 3e var de väl endå närmare mål än modo.
OT såg jag inte just förutom målet.
OT såg jag inte just förutom målet.
Luleå HF > Sv: En otråd på Hockeysnackiska
Portello: har du inte 9an?
vad har du för leverantör?
9an finns ju nästan överallt.
vad har du för leverantör?
9an finns ju nästan överallt.
Luleå HF > Sv: Nyförvärv till Luleå Hockey
Pessimisten: hela jela sm-liiga skall ju hit för d etjänar för dååligt
Luleå HF > Sv: Nyförvärv till Luleå Hockey
orion: gå på olearys du
de har väl fler kanaler än en.
har de ju iaf i sundsvall
de har väl fler kanaler än en.
har de ju iaf i sundsvall
Luleå HF > Sv: Nyförvärv till Luleå Hockey
Paddan: vi behöver kraft framåt.
Signa upp Brash och Laraque och så kan isaksson centra :)
Signa upp Brash och Laraque och så kan isaksson centra :)
Luleå HF > Sv: Nyförvärv till Luleå Hockey
Portello: etfersom säsongen är slut nu så måste vi poppa denna tråden överst.
LEDIN!!!!!!
Säger jag bara
LEDIN!!!!!!
Säger jag bara
Luleå HF > Sv: Kvällens match
Pessimisten: Lite Robcoaching
Skicka in en kall lirare och ta en fight med en av deras bästa backar.
Det bästa surove gjort senaste 10 matcherna
Skicka in en kall lirare och ta en fight med en av deras bästa backar.
Det bästa surove gjort senaste 10 matcherna
Luleå HF > Sv: Kvällens match
Pessimisten: vi har ju endå segrar både mot lhc oxh på bortaplan och på bortplan mot just lhc så allt talar väl egentligen för Luleå
Luleå HF > Sv: Kvällens match
björn power: Dessutom måste Skröders hugg bestraffas hårdare än lite boxning
Luleå HF > Sv: Kvällens match
Larionov: 2domarsystem skulle ju funka bra för att få in nya domare i pipen. Om man körde en etablerad och en kyckling i varje match så skulle man ju få en massa nya domare som sakta fick ta sig i matchen.
Dels skulle man få bort massa elände utanför (bakom) spelet
Dels skulle man få bort massa elände utanför (bakom) spelet
Luleå HF > Sv: Kvällens match
Larionov: Lärling skulle hålt sig på linjen.
Men jag antar ngn fd domarbas (förmodligen Daggen eller så) satt ngn sen kväll på Cafét och tyckte fan Christer du borde döma på riktigt. Här får du en tröja
Men jag antar ngn fd domarbas (förmodligen Daggen eller så) satt ngn sen kväll på Cafét och tyckte fan Christer du borde döma på riktigt. Här får du en tröja
Luleå HF > Sv: Gott & Blandat i hockeyvärlden
Pessimisten: Tornberg vore ju lite intressant
han är ju endå norrifrån
Annars Bulan&JR
han är ju endå norrifrån
Annars Bulan&JR
Luleå HF > Sv: Gott & Blandat i hockeyvärlden
tk75: verkar ju som det krävs ngt liknande eftersom han spelade bättre senaste än hela tiden han varit med typ.
Luleå HF > Sv: Kvällens match
LL: men som vanligt slutar det med 20 killar med obsuts närkampsspel, backlunds spelsinne, skuggans snabbhet, bautins målsinne och LGs vilja att täcka skott
Luleå HF > Sv: Gott & Blandat i hockeyvärlden
sundsvallare93: timrå gjorde väl allt rätt
vann och fick bort 3 viktiga modoiter på matchstraff
det kallar jag värde för biljettpengen
vann och fick bort 3 viktiga modoiter på matchstraff
det kallar jag värde för biljettpengen
Luleå HF > Sv: Kvällens match
Larionov: bartecko röt iaf till ngn svordom på slovakiska
men vad hjälpte det
det var väl vid 0-3, 0-4 nånstans
men vad hjälpte det
det var väl vid 0-3, 0-4 nånstans
Luleå HF > Sv: Kvällens match
Lindberg Råkkar: vika ned sig vika ned sig vika ned
vika ned sig
kan man inte bygga på det bytet så har man inget i slutspel att göra
tamefan inget i elitserien att göra
vika ned sig
kan man inte bygga på det bytet så har man inget i slutspel att göra
tamefan inget i elitserien att göra
Luleå HF > Sv: Kvällens match
Pessimisten: nu får du gräva
men jag antar du inte behöver gå så djupt för att hitta massa neg
men jag antar du inte behöver gå så djupt för att hitta massa neg
Luleå HF > Sv: Kvällens match
Albert Hall: det vore en grinig lottning
jag tror att antingen tar fbk oss eller så får vi modo
jag tror att antingen tar fbk oss eller så får vi modo
Luleå HF > Sv: Gott & Blandat i hockeyvärlden
Lindberg Råkkar: fast åkerström tjäna ihop till just den utvisning för han var kass och sila pucken på egen blå och sen blev efter gårdaren som dock snubbla bort sig
Luleå HF > Sv: Kvällens match
Pessimisten: kan inte se att skaik vinner båda
tror heller inte HV är så svaga och villiga att förlora som de var mot vf
däremot håller jag med om att lhf förmodligen torskar båda
tror heller inte HV är så svaga och villiga att förlora som de var mot vf
däremot håller jag med om att lhf förmodligen torskar båda
Luleå HF > Sv: Kvällens match
Bolivar: de hade inte lämnat hallen 8.30 iaf så frågan är när de kom iväg
Luleå HF > Sv: Gott & Blandat i hockeyvärlden
Pessimisten: aja jaj tv hela veckan och så fredagkväll i coopen
Luleå HF > Sv: Kvällens match
Pessimisten: men måste finnas ngn gyllene medelväg.
man måste kunna demota kalla spelare till förmån för de som har mindre speltid
man måste kunna demota kalla spelare till förmån för de som har mindre speltid
Luleå HF > Sv: Kvällens match
Salcin: Harju skall inte behöva lira med dynglirare i 3e
Sätt harju med chabada och omark eller kerman
sätt hynning med robin och burra
och sätt omark med isaksson
typ.
eller iaf våga förändra när folk inte agerar.
Bara frysa ut Jesse som oftast levererade kallar inte jag coacha
Sätt harju med chabada och omark eller kerman
sätt hynning med robin och burra
och sätt omark med isaksson
typ.
eller iaf våga förändra när folk inte agerar.
Bara frysa ut Jesse som oftast levererade kallar inte jag coacha
Luleå HF > Sv: Kvällens match
Salcin: Den som underpresterar mest av alla är Lener
Han har ju inte gjort en endaste förändring utan grinar bara på med sina kedjor.
man måste ju kunna coacha när folk blir kalla. omark tex borde flyttat till förmån för harju. Senare när han återfått lite form kunde han tagit Hynnings plats. Fast hellre gett kerman chansen och låtit Omark lira med Isaksson.
Surovy är ju också en sån som varit kall på senaste tiden. Enda sedan någon skev om att vinna poängligan.
Dessutom måste ju nagander få spela istället för gammÅgi. Låt han spela på bortaplan då om inte annat.
Han har ju inte gjort en endaste förändring utan grinar bara på med sina kedjor.
man måste ju kunna coacha när folk blir kalla. omark tex borde flyttat till förmån för harju. Senare när han återfått lite form kunde han tagit Hynnings plats. Fast hellre gett kerman chansen och låtit Omark lira med Isaksson.
Surovy är ju också en sån som varit kall på senaste tiden. Enda sedan någon skev om att vinna poängligan.
Dessutom måste ju nagander få spela istället för gammÅgi. Låt han spela på bortaplan då om inte annat.
Luleå HF > Sv: Kvällens match
LL: idag måste vi faktiskt hylla Robin för hans boxplay med.
Han hade ett par lägen när han krigade ut pucken ur zon.
Dock slänger sig han burra för lätt men mora var inte snabba nog att inse det. Hade bara brendl fintat skott ngn gång hade de haft 2 borta
Han hade ett par lägen när han krigade ut pucken ur zon.
Dock slänger sig han burra för lätt men mora var inte snabba nog att inse det. Hade bara brendl fintat skott ngn gång hade de haft 2 borta
Luleå HF > Sv: Kvällens match
Pessimisten: jag fegade och spelade till 2,70 ink ÖT
annars var det långt över 3 på ordinarie tid
annars var det långt över 3 på ordinarie tid
Luleå HF > Sv: Kvällens match
Lindberg Råkkar: kanske får coop billigare om vi är ett allsvenskt lag?
fast å andra sidan får vi mindre tv-pengar och mindre spons generellt kan man tro. För det blir väl inte återtåget? Möjligtvis malmtåget
fast å andra sidan får vi mindre tv-pengar och mindre spons generellt kan man tro. För det blir väl inte återtåget? Möjligtvis malmtåget
Luleå HF > Sv: Kvällens match
Bolivar: raka vägen ned i träsket chabababababaaa
Så går det när man i född i plockhandsken eller hur fan det nu var.
Nästa match vill jag se förändringar
Åkerström på bänken och Nagander in.
Vå såkallade kapten demotad till 3e linen.
Hynning bänkad
Och robin oxå
Harju uppflyttad
och Kerman/Victor likaså
Och Tero i mål
Annars kollar jag fan moramatchen på TV i protest
Så går det när man i född i plockhandsken eller hur fan det nu var.
Nästa match vill jag se förändringar
Åkerström på bänken och Nagander in.
Vå såkallade kapten demotad till 3e linen.
Hynning bänkad
Och robin oxå
Harju uppflyttad
och Kerman/Victor likaså
Och Tero i mål
Annars kollar jag fan moramatchen på TV i protest
Luleå HF > Sv: Kvällens match
Lindberg Råkkar: ja boomshakalak nu är vi träsket igen
vi varvar verkligen dåligt spel med tja typ urkasst spel.
2 brända straffar i rad nu.
dags skicka fram någon gör mål fan.
omark eller victor eller ngn kan ju lika bra lägga
fast helst harju då
vi varvar verkligen dåligt spel med tja typ urkasst spel.
2 brända straffar i rad nu.
dags skicka fram någon gör mål fan.
omark eller victor eller ngn kan ju lika bra lägga
fast helst harju då
Luleå HF > Sv: Kvällens match
LL: däremot om de får kvala så tror jag de har en stor dömassa med spelare som skall därifrån som inte kommer offra sig ngt extra direkt
fröunda i år och förmodligen även nästa åt har för sto spelaromsättning även om de är såkallade toppspelare
fröunda i år och förmodligen även nästa åt har för sto spelaromsättning även om de är såkallade toppspelare
Luleå HF > Sv: Nyförvärv till Luleå Hockey
Jesper Jonsson: dessutom finns ju koppling till Lener som väl å var i florida?
Kanske har lener sökt sportchefsjobbet och börjar med ta hit iron-mike som tränare
Kanske har lener sökt sportchefsjobbet och börjar med ta hit iron-mike som tränare
Luleå HF > Sv: Nyförvärv till Luleå Hockey
Pessimisten: go Keenan
han skall väl kunna skrämma junisarna till mirakel i sann bräkmananda
han skall väl kunna skrämma junisarna till mirakel i sann bräkmananda
Föregående · 20 · Nästa
typ gammal hederlig luleåprofil med göra ont att möta mentaliet
Det mest negativa med hela det här är ju att maffian på intet sätt är borta.
Sen vart Hasse kommer hamna och vad han kommer uträtta återstår att se.