Historik
Föregående · 21 · Nästa
Luleå HF > Sv: Nyförvärv till Luleå Hockey
NallePhu: Hur menar du nu?
agerar fabbe och fransson som proffs för de får mer betalt, presterar sämre och får mindre speltid eller tillochmed kicken?
Och hur lär sig VF ngt genom att bara plocka dit fler och fler?
Vill minnas att VF var ganska vassa en gång i tiden och i år har de harvat hela säsongen typ
agerar fabbe och fransson som proffs för de får mer betalt, presterar sämre och får mindre speltid eller tillochmed kicken?
Och hur lär sig VF ngt genom att bara plocka dit fler och fler?
Vill minnas att VF var ganska vassa en gång i tiden och i år har de harvat hela säsongen typ
Luleå HF > Sv: Nyförvärv till Luleå Hockey
NallePhu: Skall de aldrig lära sig?
Frallan floppa
Fabbe går väl iaf inte så bra som i Luleå så man får väl nästan kalla de flopp å
nu skall de dessutom värva tokfan mäntylä
och nu norda
varken vf eller killarna de signar verkar ta ngn lärdom
Frallan floppa
Fabbe går väl iaf inte så bra som i Luleå så man får väl nästan kalla de flopp å
nu skall de dessutom värva tokfan mäntylä
och nu norda
varken vf eller killarna de signar verkar ta ngn lärdom
Övrig sport > Sv: Are you ready for some football!!!
Salle: gO bEARS go!
oCH mANNING SLÄNGER iNTERCEPTION
oCH mANNING SLÄNGER iNTERCEPTION
Luleå HF > Sv: Kvällens match
Pessimisten: nej men så är ju ingen center heller
Men klart enligt AB var ju Surovy en klasscenter så
Men klart enligt AB var ju Surovy en klasscenter så
Luleå HF > Sv: Kvällens match
Hannu Neimi: man kan klag amycket på Renberg och jag brukar inte spara på det men som tekare går han faktiskt +
Luleå HF > Sv: Kvällens match
Jesper Jonsson: får ju fan inte bränna såna bjudningar som fbk ger med 5mot3 hela tiden
Luleå HF > Sv: Gott & Blandat i hockeyvärlden
mattias - 74: säsongen 97 tycker nog iaf de flesta FBKfans att ni var huggare.
Jag går nog så långt som att säga att alla säsonger med Flemming var huggare. Flemming var ju en buse.
Men det finns/fanns många bra leksingar som kanske inte högg så mycket men det gör ju inte laget till helgon för det.
Jag går nog så långt som att säga att alla säsonger med Flemming var huggare. Flemming var ju en buse.
Men det finns/fanns många bra leksingar som kanske inte högg så mycket men det gör ju inte laget till helgon för det.
Luleå HF > Sv: Gott & Blandat i hockeyvärlden
mattias - 74: en gång huggare alltid huggare.
Jag har inget emot leksandsfans och tänker inte bråka ngt med dig för det men tro inte du kan få mig att tycka annat än illa om dem. Och i elitserien vill JAG absolut inte ha dem hur folkkära de än är.
Vill jag se dem så visas de ju på TV endå så
Vilken säsong menar du när du förresten när du säger "den där säsongen"?
Jag har inget emot leksandsfans och tänker inte bråka ngt med dig för det men tro inte du kan få mig att tycka annat än illa om dem. Och i elitserien vill JAG absolut inte ha dem hur folkkära de än är.
Vill jag se dem så visas de ju på TV endå så
Vilken säsong menar du när du förresten när du säger "den där säsongen"?
Luleå HF > Sv: Gott & Blandat i hockeyvärlden
mattias - 74: VI får verkligen hoppas att leksand aldrig mer går upp.
Huggargäng har vi redan nog med.
Och att fler vill ha Nordan är väl inte så konstigt.
Huggargäng har vi redan nog med.
Och att fler vill ha Nordan är väl inte så konstigt.
Luleå HF > Sv: Gott & Blandat i hockeyvärlden
LL: Spiken i kistan på LHCs väg utför ;)
Och förmodligen LHFs fortsatta streckovanförstrid
Och förmodligen LHFs fortsatta streckovanförstrid
Luleå HF > Sv: Gott & Blandat i hockeyvärlden
Pessimisten: i nsd står det de jagar Frallan
huvvaligen
Bara att ens nämna namnet borde få förvar att rämna
Man nästan tro att det var Frallan som var orsaken till att Troja föll
huvvaligen
Bara att ens nämna namnet borde få förvar att rämna
Man nästan tro att det var Frallan som var orsaken till att Troja föll
Luleå HF > Sv: Gott & Blandat i hockeyvärlden
Pessimisten: får de göra så?
Är man inte bunden till sitt kontrakt?
Får man snacka med vem man vill? och får klubbarna snacka med kontraktsbundna spelare?
Ja Elitserien är en ankdamm
Är man inte bunden till sitt kontrakt?
Får man snacka med vem man vill? och får klubbarna snacka med kontraktsbundna spelare?
Ja Elitserien är en ankdamm
Luleå HF > Sv: Kvällens match
Pessimisten: En frisk är bra nog att peta Omark i 2a.
Men det borde å andra sidan Kerman vara oxå.
Problemet är att Renberg är en katastrof i egen zon samt att han sällan är helt frisk.
Dessutom verkar han inte agera som en lagkapten och lagspelare. Börjar jiddra om nästa säsong redan nu och var det finns pengar att hämta. Dessutom grina om var han skall spela istället för att bara spela där han blir tillsagd.
Harju och Omark gör bara sitt jobb och allra oftast gör de det lysande men de blir alltid flyttade pga Renberg skall ha mer kvalitetstid inte pga de spelar dåligt. Och de spelar vart de blir tillsagda.
Renebrg kommer ju endå bli inslägd varje gång de toppar och i varje PP så i 5-5 morde han ju kunna begränsa sig till en 3e el 4e femma. Det kunde han ju på den gamla goda tiden när det var NHLstrejk och han spela med burra och engström. Så vore väl lagom han spela med burra och kerman/lindqvist
Men det borde å andra sidan Kerman vara oxå.
Problemet är att Renberg är en katastrof i egen zon samt att han sällan är helt frisk.
Dessutom verkar han inte agera som en lagkapten och lagspelare. Börjar jiddra om nästa säsong redan nu och var det finns pengar att hämta. Dessutom grina om var han skall spela istället för att bara spela där han blir tillsagd.
Harju och Omark gör bara sitt jobb och allra oftast gör de det lysande men de blir alltid flyttade pga Renberg skall ha mer kvalitetstid inte pga de spelar dåligt. Och de spelar vart de blir tillsagda.
Renebrg kommer ju endå bli inslägd varje gång de toppar och i varje PP så i 5-5 morde han ju kunna begränsa sig till en 3e el 4e femma. Det kunde han ju på den gamla goda tiden när det var NHLstrejk och han spela med burra och engström. Så vore väl lagom han spela med burra och kerman/lindqvist
Luleå HF > Sv: Kvällens match
Bolivar: face it
Renberg är inget annat än en äldre, kraftfullare version av Robin Lindqvist.
Samma skadeproblem. Samma begränsningar i spelet.
Renberg är inget annat än en äldre, kraftfullare version av Robin Lindqvist.
Samma skadeproblem. Samma begränsningar i spelet.
Luleå HF > Sv: Kvällens match
LL: Renberg kan gott varva ned i alpligan efter den här säsongen.
Han har inget mer att hämta i elitserien.
sm-guldet får han väl fixa den här säsongen innan han drar eller så får han stå breve Edström på alla gamla återsamlingar de har :)
Han har inget mer att hämta i elitserien.
sm-guldet får han väl fixa den här säsongen innan han drar eller så får han stå breve Edström på alla gamla återsamlingar de har :)
Luleå HF > Sv: Kvällens match
Portello: ser skiten hemma kn man zappa efter 1a när finnen silat bort oss ur resonemanget
Luleå HF > Sv: Gott & Blandat i hockeyvärlden
Pessimisten: tyvärr inte igår
Det får väl vara så att det är där man önskar sig vara istället när de spelar som de gjorde i första igår
Det får väl vara så att det är där man önskar sig vara istället när de spelar som de gjorde i första igår
Luleå HF > Sv: Gott & Blandat i hockeyvärlden
Pessimisten: Nu när man varit på Kulturens Hus är jag övertygad.
Hockey är för pöbeln.
Riv ishallen och låt skiten lira sina matcher i BODEN
Hockey är för pöbeln.
Riv ishallen och låt skiten lira sina matcher i BODEN
Luleå HF > Sv: Kvällens match
NallePhu: Med 5 engelska landslagslirare + giggs kan man ju inte besegra främlingslegionen som håller sina 2? engelsmän utanför startelvan samt utanför ev inhopp.
Fast Hoyte fick ju ngn sekunds speltid.
Och det skall vara engelska ligan?
Fast Hoyte fick ju ngn sekunds speltid.
Och det skall vara engelska ligan?
Luleå HF > Sv: Gott & Blandat i hockeyvärlden
LL: med tanke på polisen hade typ samtliga bilar vid ishallen och visste ngt var på g får man väl säga det var klantigt.
Men skulle tro att kombinationen av när man släppte ut SkAIKarna, samt när småknattarna sluta sina träning samt vilka egentligen luleåslaggisarna var orsakade det. Tveksamt om de ens var inne i hallen.
Såg ett gäng huvnissar med masker när jag gick hem just förbi där bussarna stod.
Men skulle tro att kombinationen av när man släppte ut SkAIKarna, samt när småknattarna sluta sina träning samt vilka egentligen luleåslaggisarna var orsakade det. Tveksamt om de ens var inne i hallen.
Såg ett gäng huvnissar med masker när jag gick hem just förbi där bussarna stod.
Luleå HF > Sv: Kvällens match
Pessimisten: nu skall du inte vara sån.
chelski torska ju.
dessutom är det väl inget fel på glada hudik
chelski torska ju.
dessutom är det väl inget fel på glada hudik
Luleå HF > Sv: Kvällens match
björn power: domarhelvetet totalförstörde matchen
väntar med spänning på pessimisten rapport.
och obsut är väl den om ngn som borde sitta på läktaren.
när skrbek klev av rasa allt
och geniet i båset har inte mycket att komma med.
väntar med spänning på pessimisten rapport.
och obsut är väl den om ngn som borde sitta på läktaren.
när skrbek klev av rasa allt
och geniet i båset har inte mycket att komma med.
Luleå HF > Sv: Kvällens match
Salcin:
hento kan bara stå på knä
hento kan bara stå på knä
kan bara stå på knä, kan bara stå på knä
hento kan bara stå knä
Tack för segern
hento kan bara stå på knä
hento kan bara stå på knä
kan bara stå på knä, kan bara stå på knä
hento kan bara stå knä
Tack för segern
Luleå HF > Sv: Kvällens match
LL: skulle nog hellre satsa på gusten isåfall
han tokspelar ju av och till i almtuna och bra som backup.
han tokspelar ju av och till i almtuna och bra som backup.
Luleå HF > Sv: Kvällens match
shinzawai: Eftersom vi förmodligen vinner kan ju eran islada få stå kvar.
Annars bränner vi den.
Är väl som tradition.
Annars bränner vi den.
Är väl som tradition.
Luleå HF > Sv: Kontraktsläget 2006/07
Pessimisten: Det vore ju inte bra.
Renberg kan jag leva med att han försvinner för han är ju endå i slutet av karriären och ganska skadad men Hynning är ju fortfarande å väg uppåt.
Fast frågan är ju om Hynning får lika mycket quality time i ngn annan klubb.
Renberg kan jag leva med att han försvinner för han är ju endå i slutet av karriären och ganska skadad men Hynning är ju fortfarande å väg uppåt.
Fast frågan är ju om Hynning får lika mycket quality time i ngn annan klubb.
Luleå HF > Sv: Kvällens match
Hälge: så är det nog.
likadant med wimmelborg
han var bra första säsongen och verkade på väg uppåt men det verkar redan ha vänt och nu är mest kass.
likadant med wimmelborg
han var bra första säsongen och verkade på väg uppåt men det verkar redan ha vänt och nu är mest kass.
Luleå HF > Sv: Kontraktsläget 2006/07
Salcin: och enligt den andra är Renberg på väg bort å.
Och det är väl ingen förlust med tanke på hans on/off status.
Och det är väl ingen förlust med tanke på hans on/off status.
Luleå HF > Sv: Kvällens match
Portello: jag skålar med en treo citrus dårå
det är så vårat spel känns.
och inte blire bättre av att se flyers få dyngspö av pens igen
det är så vårat spel känns.
och inte blire bättre av att se flyers få dyngspö av pens igen
Luleå HF > Sv: Kvällens match
alfnisse: nu är han inte rolig kuben
men det är antagligen inte vårat spel heller
men det är antagligen inte vårat spel heller
Luleå HF > Sv: Kvällens match
Bragd-Birger: Du behöver väl inte dra huvet över täcket för det.
Räcker väl med du retirer till timrås sektion.
För det är väl så det funkar att lagen har olika plank.
Fast klart Timrås är väl för trist för dig eftersom du kommer hit med jämna mellanrum.
Räcker väl med du retirer till timrås sektion.
För det är väl så det funkar att lagen har olika plank.
Fast klart Timrås är väl för trist för dig eftersom du kommer hit med jämna mellanrum.
Luleå HF > Sv: En otråd på Hockeysnackiska
Paddan: skall ni ha konton elle?
brukar inte kolla så super ofta för det är sällan några ny-registreringar
brukar inte kolla så super ofta för det är sällan några ny-registreringar
Luleå HF > Sv: Kvällens match
Pessimisten: Äntligen gjorde de förändringar.
Inte för att nödvändigtvis Renberg skulle offras men kanske gjord ehan det själv.
Hursom var han ju kass i egen zon
Han far ju runt hela bytet och jagar pucken istället för att hålla sig på position.
Underbart pass av Harju till Surovy
Stabilt med 4pinnar av Hynning trots han är relativt osynlig. Men bord eju blivit matchens lirare endå
och kass som fan zebra.
tur det inte spelade in på matchen iaf
Inte för att nödvändigtvis Renberg skulle offras men kanske gjord ehan det själv.
Hursom var han ju kass i egen zon
Han far ju runt hela bytet och jagar pucken istället för att hålla sig på position.
Underbart pass av Harju till Surovy
Stabilt med 4pinnar av Hynning trots han är relativt osynlig. Men bord eju blivit matchens lirare endå
och kass som fan zebra.
tur det inte spelade in på matchen iaf
Luleå HF > Sv: Nyförvärv till Luleå Hockey
Pessimisten: därför lyssnar jag inte.
har online det får räcka
har online det får räcka
Föregående · 21 · Nästa
Skulle ni själva flytta hit för eran nuvarande lön?