Historik
Föregående · 25 · Nästa
Luleå HF > Sv: Nyförvärv till Luleå Hockey
tk75: jo det är ju dags
våran backsida är alldeles för tunn
våran backsida är alldeles för tunn
Luleå HF > Sv: Gott & Blandat i hockeyvärlden
Pessimisten: idag trilla korten ned i brevlåddan
så nu bidrar man istället för att peterba
så nu bidrar man istället för att peterba
Luleå HF > Sv: En otråd på Hockeysnackiska
Portello: aldrig bra äta sen sova
då vaknar man alltid vrålhungrig.
iaf gör då jag det
då vaknar man alltid vrålhungrig.
iaf gör då jag det
Luleå HF > Sv: Försäsong - Träningsmatcher
Albert Hall: börja deala knark och be dem förvalta dina pengar
Luleå HF > Sv: Försäsong - Träningsmatcher
65selander: ja typ
ligan var väl ingen bra satsning antar jag.
ligan var väl ingen bra satsning antar jag.
Luleå HF > Sv: Försäsong - Träningsmatcher
Portello: Svoboda är ju inte alls dålig.
frågan är ju bara hur bra per krona han är
men någon fräsch OBOl mille så kanske vi kan bredda lite
frågan är ju bara hur bra per krona han är
men någon fräsch OBOl mille så kanske vi kan bredda lite
Luleå HF > Sv: Försäsong - Träningsmatcher
Kickan: fan jag svarade ju på detta.
men vart tog mitt svar vägen?
men vart tog mitt svar vägen?
Luleå HF > Sv: Försäsong - Träningsmatcher
Paddan: tycker blaskans eget referat från hifk-vf hör hemma på den listan nästan.
När Rynö fick matchstraff för att ha kört över läkarnas målvakt
När Rynö fick matchstraff för att ha kört över läkarnas målvakt
Luleå HF > Sv: Försäsong - Träningsmatcher
Albert Hall: den soliga landsänden är för varm.
kommer just från stranden.
kommer just från stranden.
Luleå HF > Sv: Gott & Blandat i hockeyvärlden
Paddan: aha
jag tänkte på ösk och arenan som numera heter berhn arena eller ngt i den stilen
jag tänkte på ösk och arenan som numera heter berhn arena eller ngt i den stilen
Luleå HF > Sv: Gott & Blandat i hockeyvärlden
Paddan: det sprack ju på att Örebro kommun ville se årsredovisningen.
Men OBOL ville inte visa ngt
Men OBOL ville inte visa ngt
Luleå HF > Sv: Gott & Blandat i hockeyvärlden
Portello: kanske guackack
angående OBOL så kan man väl bara säga den som lever får se.
Får kanske se en riktig back innan transferfönstret stänger dårå
angående OBOL så kan man väl bara säga den som lever får se.
Får kanske se en riktig back innan transferfönstret stänger dårå
Luleå HF > Sv: Försäsong - Träningsmatcher
Portello: nemas
tänkte väl mest på åkerström när det gällde gubar
och sen har vi ju späckhuggarn som är ett kapitel för sig
och obsut som inte direkt är den bästa när det gäller att vara hel heller men som iaf spelar.
och diverse småskador.
sen är väl iofs inte kidsen bättre
robin och viktor är väl inte de helaste
tänkte väl mest på åkerström när det gällde gubar
och sen har vi ju späckhuggarn som är ett kapitel för sig
och obsut som inte direkt är den bästa när det gäller att vara hel heller men som iaf spelar.
och diverse småskador.
sen är väl iofs inte kidsen bättre
robin och viktor är väl inte de helaste
Luleå HF > Sv: Försäsong - Träningsmatcher
Albert Hall: är väl så typiskt luleå att ha halva laget skadat
så går det när man värvar massa gamla gubar bara
så går det när man värvar massa gamla gubar bara
Luleå HF > Sv: Gott & Blandat i hockeyvärlden
Paddan: beror väl på hur flashiga nissar de anställer ;)
14isar med sprayburkar som endå hänger på skateboardrampen utanför eller en grupp av jantar som inte gör annat än hockey
14isar med sprayburkar som endå hänger på skateboardrampen utanför eller en grupp av jantar som inte gör annat än hockey
Luleå HF > Sv: Gott & Blandat i hockeyvärlden
Albert Hall: Verkar som att onlinen får en del nya features i år.
platsbanken.ams.se/direkt/45/060725,170090,880000,22,831145.shtml
iaf verkar de skall ha massa tomtar som fixar både det ena och det andra.
platsbanken.ams.se/direkt/45/060725,170090,880000,22,831145.shtml
iaf verkar de skall ha massa tomtar som fixar både det ena och det andra.
Luleå HF > Sv: Försäsong - Träningsmatcher
Portello: Nä i elitserien är obsut sönderscoutad och kommer aldrig till skott.
Luleå HF > Sv: Försäsong - Träningsmatcher
Portello: verkar ju shysst att kermit gör mål i var och varannan match iaf.
hoppas det håller i serien
hoppas det håller i serien
Luleå HF > Sv: Nyförvärv till Luleå Hockey
Albert Hall: ärligt talat vet jag inte men hon har ju skrytit om att hon har lagt sin semester efter försäsongen så är hon inte där är det ju kasst.
Luleå HF > Sv: Nyförvärv till Luleå Hockey
Albert Hall: jag messade kickan
Hon är väl oxå där
får s eom jag får nå svar
Hon är väl oxå där
får s eom jag får nå svar
Luleå HF > Sv: Nyförvärv till Luleå Hockey
Albert Hall: han har nog inte betalt för en 8e back och han har nog heller inte speltid för en 8e back
Hade han haft det hade det väl varit ok.
Spec om de värvat en top2 back
Hade han haft det hade det väl varit ok.
Spec om de värvat en top2 back
Luleå HF > Sv: Nyförvärv till Luleå Hockey
westerlind: är det särskrivningsklubben som har sammträde elle?
Luleå HF > Sv: Kvällens match
Salcin: jesses 3-1 var väl det som var ngt att se
annars bedrövlig match som vanligt i första för säsongen
annars bedrövlig match som vanligt i första för säsongen
Luleå HF > Sv: Kvällens match
Portello: truppen till dagens match ser ju inte direkt spännande ut.
harju som 2e center.
uj vad tunt
harju som 2e center.
uj vad tunt
Luleå HF > Sv: En otråd på Hockeysnackiska
Kickan: harrys? finns det kvar? och är det ngt att ha vipkort till?
Har iofs inte varif i just falun men sundsvall och hemmavid är det väl just inget speciellt
Har iofs inte varif i just falun men sundsvall och hemmavid är det väl just inget speciellt
Luleå HF > Sv: En otråd på Hockeysnackiska
Pessimisten: hehe.
det är inte helt kostnadsfritt att hålla lhf flytade i tabellen. Mina utgifter är väl ca 100kr per inspelade poäng.
det är inte helt kostnadsfritt att hålla lhf flytade i tabellen. Mina utgifter är väl ca 100kr per inspelade poäng.
Luleå HF > Sv: En otråd på Hockeysnackiska
MorganaLefaey: ja det skall vi väl försöka med.
för lhf lär väl inte ha det.
får väl göra ngt ryck i helgen eller så
och mata in första 10-20 omg iaf.
för lhf lär väl inte ha det.
får väl göra ngt ryck i helgen eller så
och mata in första 10-20 omg iaf.
Luleå HF > Sv: En otråd på Hockeysnackiska
MorganaLefaey: savage har ju alltid sommaruppehåll
han är tebaka till säsongen.
west skrev ett inlägg häromdagen även om det inte var ngt påhopp
han är tebaka till säsongen.
west skrev ett inlägg häromdagen även om det inte var ngt påhopp
Luleå HF > Sv: En otråd på Hockeysnackiska
Kickan: ja du vet jag och råkkarn sitter ju på raden bakom.
Och medans pessimisten är värsta renbergfancluben är vi mest anti.
Eller så jublar när Hynning dominerar sörlänningar som vi är
Och medans pessimisten är värsta renbergfancluben är vi mest anti.
Eller så jublar när Hynning dominerar sörlänningar som vi är
Luleå HF > Sv: En otråd på Hockeysnackiska
Albert Hall: en back och fwd slutar med åkerström och omark skall du se.
och en ut i kvarten slutar med nerver i kvalserien
och en ut i kvarten slutar med nerver i kvalserien
Luleå HF > Sv: En otråd på Hockeysnackiska
Albert Hall: du kan alltid besöka retroforum
jag vet inte hur hastigheten är. Den växlar ifrån blixsnabbt till superseg. Men man får iaf vad man förväntar sig. Och inläggen kraschar sällan
jag vet inte hur hastigheten är. Den växlar ifrån blixsnabbt till superseg. Men man får iaf vad man förväntar sig. Och inläggen kraschar sällan
Luleå HF > Sv: En otråd på Hockeysnackiska
Pessimisten: banjofolket verkar ha fullt upp med att vandalisera Jontes stuga.
Luleå HF > Sv: Gott & Blandat i hockeyvärlden
Portello: Nej det var som sagt inte mycket att se.
Och det är väl lite svagt med tanke på det var ganska mycket folk där endå
Man borde väl kunna begära allmänhetens åkning och en presentation av förvärven på en första isträning med publik iaf. Behöver ju inte vara ngt spektakel som i schtaan för den publiken kommer endå inte
Och det är väl lite svagt med tanke på det var ganska mycket folk där endå
Man borde väl kunna begära allmänhetens åkning och en presentation av förvärven på en första isträning med publik iaf. Behöver ju inte vara ngt spektakel som i schtaan för den publiken kommer endå inte
Luleå HF > Sv: Gott & Blandat i hockeyvärlden
Portello: ja du missar ju inget iaf.
eftersom de gick på is redan igår. och dessutom skall de tydligen vara massa borta på tester hela veckan.
eftersom de gick på is redan igår. och dessutom skall de tydligen vara massa borta på tester hela veckan.
Luleå HF > Sv: Gott & Blandat i hockeyvärlden
LL: Hur många härifrån orkar masa sig till isladan imorgon då?
har ställt klockan. Får se vad kroppen säger.
har ställt klockan. Får se vad kroppen säger.
Fotboll > Sv: Premier League
scim: Rooney lirar träningsmatcher med tröja nr 10 (Ruuds gamla)
Undrar om det betyder att ngn ny nummer 9 är på väg.
vet iaf ett namn med det numret som jag gärna ser som förvärv.
För vore lite tunnt starta säsongen med rooney - saha bara.
Undrar om det betyder att ngn ny nummer 9 är på väg.
vet iaf ett namn med det numret som jag gärna ser som förvärv.
För vore lite tunnt starta säsongen med rooney - saha bara.
Luleå HF > Sv: Nyförvärv till Luleå Hockey
Portello: och där verkar han också förneka Marekrykten
och säger han har kontrakt.
så vad som ev dyker upp i vecka får vi se.
Men en back har de väl iaf sagt.
sen om det blir en back läsk eller vad den nu blir får vi se.
och säger han har kontrakt.
så vad som ev dyker upp i vecka får vi se.
Men en back har de väl iaf sagt.
sen om det blir en back läsk eller vad den nu blir får vi se.
Luleå HF > Sv: En otråd på Hockeysnackiska
Albert Hall: med tanke på de vann ganska nyligen tar det väl ca 100 år igen innna det upprepar sig.
Luleå HF > Sv: Nyförvärv till Luleå Hockey
MorganaLefaey: SugarFleury
Jo minns det oxå.
Jag hade för mig att Sunny sköt i stolpen dessutom.
Fast det jag mins mest från det WC är finnmatchen. Med de fantastiska målen. Min granne var redigt på lyset och stod mest på balkongen medan vi andra 10-15 pers kollade matchen.
Dagen efter mindes han inte det hade vrit ngn där :)
men det fanns gott om vittnen som såg honom
Jo minns det oxå.
Jag hade för mig att Sunny sköt i stolpen dessutom.
Fast det jag mins mest från det WC är finnmatchen. Med de fantastiska målen. Min granne var redigt på lyset och stod mest på balkongen medan vi andra 10-15 pers kollade matchen.
Dagen efter mindes han inte det hade vrit ngn där :)
men det fanns gott om vittnen som såg honom
Föregående · 25 · Nästa
Det går än så länge bara tippa septembermatcherna men fler kommer så snart jag bara kan.
jesperjonsson.com/tips/index.php