Historik
Föregående · 24 · Nästa
Luleå HF > Sv: Kvällens match
björn power: eller så sitter han på porsöanstalten.
fast DIF är väl större risk
fast DIF är väl större risk
Luleå HF > Sv: Kvällens match
Portello: inte lika kul dock han inte var starter utan blev det pga sjukdom
Luleå HF > Sv: Kvällens match
LL: man får väl endå säga att det blev torsk eftersom cha ba da utgick och modo aldrig ens var med
Luleå HF > Sv: En otråd på Hockeysnackiska
Bissett19: I en inte allför avslägsen tid så lirad eju ett antal lulejunisar i Linden.
Och vad det blev av det snedsteget vet jag just inte mer än att Drugge flyttade hem igen för att man inte fick tacklas på träningarna. Hamnade sedemera i Asplöven och gjorde ju så sent som på försäsongen ett inhopp i LHF. Och lirar väl i Luleå Rebels numera.
Och jo nog kommer Söderberg lyfta mif alltid men till slutspel. Knappast.
Och vad det blev av det snedsteget vet jag just inte mer än att Drugge flyttade hem igen för att man inte fick tacklas på träningarna. Hamnade sedemera i Asplöven och gjorde ju så sent som på försäsongen ett inhopp i LHF. Och lirar väl i Luleå Rebels numera.
Och jo nog kommer Söderberg lyfta mif alltid men till slutspel. Knappast.
Luleå HF > Sv: Kvällens match
mikenomad: Känns patetiskt ranka ngt nu.
Jag rankar hellre när säsongen är slut.
Jag rankar hellre när säsongen är slut.
Luleå HF > Sv: Kvällens match
Pessimisten: så du vill hellre se en bänka renberg banderoll menar du?
jag räknar med att han är god nog att minska sin egen speltid när han väl är spelduglig. Skall inte behöva påpeka det för honom.
jag räknar med att han är god nog att minska sin egen speltid när han väl är spelduglig. Skall inte behöva påpeka det för honom.
Luleå HF > Sv: Kvällens match
björn power: Hynning blir nog glad när han kommer se vår banderoll i nästa match
Luleå HF > Sv: Kvällens match
Salcin: säger bara 1a linen
omark chabada hynning
låt 100kg renberg spela 3e nu om han tänker spela ngt mer
omark chabada hynning
låt 100kg renberg spela 3e nu om han tänker spela ngt mer
Luleå HF > Sv: Kvällens match
lizzard: åkerman har 3p idag
klart han dominerar på luleå
jela skaikare
sugarHV
klart han dominerar på luleå
jela skaikare
sugarHV
Luleå HF > Sv: Kvällens match
Salcin: de får inte falla ihop så i egen zon
får stå upp lite mer
går inte spela på 1 målsledning
får stå upp lite mer
går inte spela på 1 målsledning
Luleå HF > Sv: En otråd på Hockeysnackiska
NuMo: Kör man bättre bil av det då?
Risken är väl ganska liten att bli utsatt för blåsningar men risken för olyckor är väl större och vad är värst?
Bli av med kortet eller kanske livet?
Risken är väl ganska liten att bli utsatt för blåsningar men risken för olyckor är väl större och vad är värst?
Bli av med kortet eller kanske livet?
Luleå HF > Sv: Kvällens match
Salcin: Kan inte annat än hålla med.
Surovy verkar dock på uppgående (han var nog helt off när han kom hit)
Kerman måste nog skippa bröstsimmarns nummer för att han skall börja producera. Välj ett scorernummer istället
Surovy verkar dock på uppgående (han var nog helt off när han kom hit)
Kerman måste nog skippa bröstsimmarns nummer för att han skall börja producera. Välj ett scorernummer istället
Luleå HF > Sv: Kvällens match
LL: ikväll blire poäng.
frågan är bara om det är 550kr/poängen eller 183/p
det senare känns mera prisvärt och dessutom mera gynnsamt
frågan är bara om det är 550kr/poängen eller 183/p
det senare känns mera prisvärt och dessutom mera gynnsamt
Luleå HF > Sv: En otråd på Hockeysnackiska
Portello: Nyström må vara från eskilstuna men han är ju sämst som hockeyexpert
Luleå HF > Sv: Kvällens match
Pessimisten: Men du glömmer oxå att påpeka att hynning iaf gör ngt konstruktivt i anfallszon de ggr han får lira.
till skillnad från renberg som mest kör chanspassningar och lommar runt.
lite kred skall han dock ha för han åker och byter till skillnad från JR som kom glidandes på en skridsko till båset
till skillnad från renberg som mest kör chanspassningar och lommar runt.
lite kred skall han dock ha för han åker och byter till skillnad från JR som kom glidandes på en skridsko till båset
Luleå HF > Sv: Kvällens match
Lövva: sen när Bartecko kommer kan man flytta ner Renberg i huggarkedjorna
Hynning och Omark är de som skall ha mer speltid.
Renberg och Jesse är väl de som skall ha mindre.
dock bord eman ju spela Jesse i PP eftersom där behöver han ju inte direkt röra på sig
Hynning och Omark är de som skall ha mer speltid.
Renberg och Jesse är väl de som skall ha mindre.
dock bord eman ju spela Jesse i PP eftersom där behöver han ju inte direkt röra på sig
Luleå HF > Sv: Kvällens match
Hannu Neimi: Den vet jag inte om den förlorad än.
Men frågan är ju när och hur de får stå.
Rautio får ju iaf matchning nu. Sen får modig och skoggård får väl sin matchning i j18/j20 så det finns nog fortfarande hopp
Men frågan är ju när och hur de får stå.
Rautio får ju iaf matchning nu. Sen får modig och skoggård får väl sin matchning i j18/j20 så det finns nog fortfarande hopp
Luleå HF > Sv: Kvällens match
Hannu Neimi: är väl bara Omark som skall kunna bli ngt.
de övriga är väl mest brunkare som lindqvist och wallgren.
kanske harju kan bli ngt. han har ju iaf gått framåt i år men sen om det är förstacenter han skall vara är nog mer tveksamt
de övriga är väl mest brunkare som lindqvist och wallgren.
kanske harju kan bli ngt. han har ju iaf gått framåt i år men sen om det är förstacenter han skall vara är nog mer tveksamt
Luleå HF > Sv: En otråd på Hockeysnackiska
Lövva: tycker äntligen introt börjar likna ngt
eye of the tiger tillbaka
puckobjörnen borta
dubbla ismaskiner och inge fritz olson
ingen sångarhelvete
sen finsn det väl lite de får jobba på
som nationalsången får ju gärna vara mera klasisk.
och intror får ju gärna vara tuffare än bara eye of the tiger
framförallt spelarpresentationerna
eye of the tiger tillbaka
puckobjörnen borta
dubbla ismaskiner och inge fritz olson
ingen sångarhelvete
sen finsn det väl lite de får jobba på
som nationalsången får ju gärna vara mera klasisk.
och intror får ju gärna vara tuffare än bara eye of the tiger
framförallt spelarpresentationerna
Luleå HF > Sv: Kvällens match
Pessimisten:
hehe tabellen är ganska kul
6. fbk 3m 5p
-----------------
9. hv 3m 3p
10. lhc 3m 3p
-----------------
11. vf 4m 2p
den fruktade topkvartetten öppnar minst sagt svagt
hehe tabellen är ganska kul
6. fbk 3m 5p
-----------------
9. hv 3m 3p
10. lhc 3m 3p
-----------------
11. vf 4m 2p
den fruktade topkvartetten öppnar minst sagt svagt
Luleå HF > Sv: Kvällens match
LL: 3ggr pengarna på timrå
tack och bock alla oddssättare för det bjudoddset.
tack och bock alla oddssättare för det bjudoddset.
Luleå HF > Sv: Kvällens match
LL: de gula är jävligt snygga och tillochmed nya replicorna är klart köpvärda.
Men de kändes endå helt fel.
med svarta hade vi kört över skaik
Men de kändes endå helt fel.
med svarta hade vi kört över skaik
Luleå HF > Sv: Kvällens match
Kickan: och jag som trodde surovy skulle fall i din smak.
Du har en förkärlek för lata sopor menar du.
Du har en förkärlek för lata sopor menar du.
Luleå HF > Sv: Kvällens match
LL: kedjan med king och den där nissen med nr 42 var ju helt urkass.
i wernbloms kedja var det väl öberg som inte hade sin bästa dag
i wernbloms kedja var det väl öberg som inte hade sin bästa dag
Luleå HF > Sv: Kvällens match
LL: 3-2 blev slutresulttat
lirarnas lag vann
till en kostnad av 180kr
men det motsvarar väl typ entrepengen
lirarnas lag vann
till en kostnad av 180kr
men det motsvarar väl typ entrepengen
Luleå HF > Sv: Kvällens match
MorganaLefaey: väldigt få tips såhär inledningsvis.
undrar om den stora massan häckar på svenska fån. och jag som tillochmed mailade savage så han inte skulle missa den.
undrar om den stora massan häckar på svenska fån. och jag som tillochmed mailade savage så han inte skulle missa den.
Luleå HF > Sv: Kvällens match
Portello: Ni behöver inte vara oroliga.
det blir minst 1 pinne.
för jag har lagt hela förmögheten på krok-boltic
det blir minst 1 pinne.
för jag har lagt hela förmögheten på krok-boltic
Luleå HF > Sv: Kvällens match
Albert Hall: oavsett hur man räknar så om en timme är det iaf premiär för de riktiga juniorerna.
mot coop
mot coop
Luleå HF > Sv: Gott & Blandat i hockeyvärlden
Aliline: öborna lär sig aldrig.
först ca$hin och så det här.
först ca$hin och så det här.
Luleå HF > Sv: Kvällens match
Albert Hall: enligt Rob som hade pratat med Obsut just före match kändes det bra. Så ngt långvarigt lär det inte vara.
Däremot så är det ju så me dljumskar att har de väl börjat kommer de alltid jävlas. och han hade inte haft n problem innan
Däremot så är det ju så me dljumskar att har de väl börjat kommer de alltid jävlas. och han hade inte haft n problem innan
Föregående · 24 · Nästa
årets 3 floppar utan inbördes ranking