Historik
Föregående · 4 · Nästa
Luleå HF > Sv: Kvällens match
Salcin: det blir alltid underhållande matcher när man spelar utan målvakter.
Luleå HF > Sv: Kvällens match
Lindberg Råkkar: Har oxå funderat på att sära på abbots. Kanske främst sätta in Cam med vikarna direkt när han kom tebaks istället för att ändra på en kedja som delvis funkade.
Luleå HF > Sv: Kvällens match
Portello: så stor blir den nog inte då fbk ger över 2
Under kanske är nog så bra spel
Eller båda lagen gör mål - Nej
Under kanske är nog så bra spel
Eller båda lagen gör mål - Nej
Luleå HF > Sv: Kvällens match
Portello: lusten har nog mer med den nuvarande vädersituationen att göra än ur de spelar
Luleå HF > Sv: Kvällens match
zigge: rönnken har fallit ned i den fallgrop av intern hjärntvätt som förekommer i klubben.
Sen hjälper ju inte skador på nyckelspelare heller.
sen är det väl så att spelstilen tar mer på mannskapet så att det skulle bli segare är väl väntat eftersom man inte har tillräckligt mycket folk att gå runt på.
Sen hjälper ju inte skador på nyckelspelare heller.
sen är det väl så att spelstilen tar mer på mannskapet så att det skulle bli segare är väl väntat eftersom man inte har tillräckligt mycket folk att gå runt på.
Luleå HF > Sv: Kvällens match
Lindberg Råkkar: Är det ngn klubblinje att alltid skylla på ngt?
Kan man inte få en tränare likt Perra Johnsson idag som helt enkelt säger som det är? Är alla i organisationen så hjärntvättade?
Sandström är ju en karastrof i match efter match. Hur fasen kan de lira honom i PP? Den stackars Norrmannen skickade man ju iväg utan att ens prova och Styrman sätter man på läktaren för att ha fullt med fwds istället. Hur tänker de eg?
Kan man inte få en tränare likt Perra Johnsson idag som helt enkelt säger som det är? Är alla i organisationen så hjärntvättade?
Sandström är ju en karastrof i match efter match. Hur fasen kan de lira honom i PP? Den stackars Norrmannen skickade man ju iväg utan att ens prova och Styrman sätter man på läktaren för att ha fullt med fwds istället. Hur tänker de eg?
Luleå HF > Sv: Kvällens match
Portello: har lite pengar på schtaan som kanske hjälper
men 3p knappast
men 3p knappast
Luleå HF > Sv: Kvällens match
Jesper Jonsson: ja inte var det mycket att hurra för.
såvida han gör trick på skaik eller sngt så ser jag inte han stannar try outen ut
såvida han gör trick på skaik eller sngt så ser jag inte han stannar try outen ut
Luleå HF > Sv: Kvällens match
Portello: flytta upp arla på Vikhos plats.
Får hoppas Sopanen med kim och enterfeldt blir en ny bulan-nobbe-rosen kedja
Får hoppas Sopanen med kim och enterfeldt blir en ny bulan-nobbe-rosen kedja
Luleå HF > Sv: Lite roligt för Luleå fans?
Niklas Persson: Var lite otydligt och oorganiserat med frågor och svar men ett trevligt initiativ
Luleå HF > Sv: Nyförvärv till Luleå Hockey
Jesper Jonsson: tydligen skall han lira med enterfelt och kim karlsson
Luleå HF > Sv: Nyförvärv till Luleå Hockey
Portello: givet det inte är ngn stjärna
stjärnor lirar knappast try-out såvida de inte har haft 150 hjärnskaningar eller ngt
Går han inte in i de första 2 kedjorna vet jag inte vad vi skall ha han till.
stjärnor lirar knappast try-out såvida de inte har haft 150 hjärnskaningar eller ngt
Går han inte in i de första 2 kedjorna vet jag inte vad vi skall ha han till.
Luleå HF > Sv: Nyförvärv till Luleå Hockey
zigge: Jo man ligger ju typ 7-8platser bättre än förväntat.
Men samtidigt. När låg vi senast top4? Det här är våran chans få hemmaplan och överleva första rundan i slutspelet kanske.
Om vi bara spelar ut säsongen och sen åker 4 raka för vi fick hv el fbk och sen arla och olausson drar så är vi ju tillbaka på ruta 1 igen.
Gäller ju få ut max den här säsongen när vi har så bra läge.
Sen att alla tippat oss 11 är en annan femma.
Såg ngn blogg igår som tyckte strömberg och Jonte var bättre än 5-6 lulefwds. Kanske så men de lirar i en träskliga och luleå har toppat Elitserien mer eller mindre hela säsongen hittils. Viss skillnad.
Men samtidigt. När låg vi senast top4? Det här är våran chans få hemmaplan och överleva första rundan i slutspelet kanske.
Om vi bara spelar ut säsongen och sen åker 4 raka för vi fick hv el fbk och sen arla och olausson drar så är vi ju tillbaka på ruta 1 igen.
Gäller ju få ut max den här säsongen när vi har så bra läge.
Sen att alla tippat oss 11 är en annan femma.
Såg ngn blogg igår som tyckte strömberg och Jonte var bättre än 5-6 lulefwds. Kanske så men de lirar i en träskliga och luleå har toppat Elitserien mer eller mindre hela säsongen hittils. Viss skillnad.
Luleå HF > Sv: Nyförvärv till Luleå Hockey
Portello: Likabra vi värva en riktig sopa från början för alla som var bra innan blir ju endå kassa här.
Så ngn som var kass innan blir kanske den skyttekung vi behöver
Så ngn som var kass innan blir kanske den skyttekung vi behöver
Luleå HF > Sv: Kvällens match
Portello: därför man får friplåtar till ajk o ssk matcherna
Är väl för att locka dit några iaf
Är väl för att locka dit några iaf
Luleå HF > Sv: Kvällens match
Portello: 2 pinnar är bättre än 0
MEN SÄMRE ÄN 3!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
MEN SÄMRE ÄN 3!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Luleå HF > Sv: Kvällens match
Lindberg Råkkar: Sett inför säsongen så känns det som vi spelar (eller tar poäng) som jag trodde.
Sett ur ett vidare perpektiv så känns det som att skall vi ta våra poäng just mot lag som pölsan aik djugårn och tälje. Det borde varit 6-9p minst.
Nu känns det som vi behöver uppehållet, behöver oxå ha tillbaka Cam samt att Olausson behöver vila lite så att han kan leverera igen.
Sen behöver vi värva. 1 C + 1 back förmodligen.
Sen kanske det är dags göra ngn förändring i lines.
Kanske prova Fabbe på Lavanders plats. Eller flytta ned Vikho och låta Hjalmar spela vidare med abbots.
Sett ur ett vidare perpektiv så känns det som att skall vi ta våra poäng just mot lag som pölsan aik djugårn och tälje. Det borde varit 6-9p minst.
Nu känns det som vi behöver uppehållet, behöver oxå ha tillbaka Cam samt att Olausson behöver vila lite så att han kan leverera igen.
Sen behöver vi värva. 1 C + 1 back förmodligen.
Sen kanske det är dags göra ngn förändring i lines.
Kanske prova Fabbe på Lavanders plats. Eller flytta ned Vikho och låta Hjalmar spela vidare med abbots.
Luleå HF > Sv: Kvällens match
Lindberg Råkkar: bagaget då?
Nu känns det som de resultat jag förväntade mig inför säsongen.
2 viktiga 'streckmatcher' härnäst
Nu känns det som de resultat jag förväntade mig inför säsongen.
2 viktiga 'streckmatcher' härnäst
Luleå HF > Sv: Kvällens match
Portello: och jag var säker på torsk idag men tji fick man. Men tur är det.
Stabilt av Nilsson ha 4 0or. Synd bara han varvar lite.
Stabilt av Nilsson ha 4 0or. Synd bara han varvar lite.
Luleå HF > Sv: Kvällens match
Lindberg Råkkar: Nej och man tror ju att fwds ligger närmast. Hitta ngn back som är redo kliva innan är en annan femma
Luleå HF > Sv: Kvällens match
horcoff: 2 raka torsk, 1 vinst. det blir förmodigen 2 raka torsk kommande å. Det är så det kommer se ut framöver.
Luleå HF > Sv: Kvällens match
Olle: nejrå. det är 12 terminer + en sommarkurs
du får äran att räkna om det i dagens valutakurs så får vi en bättre estimering på summan.
du får äran att räkna om det i dagens valutakurs så får vi en bättre estimering på summan.
Luleå HF > Sv: Kvällens match
73Sjöbba: hockeysnack var ingen kurs vi hade. Den finns nog bara på mittuniversitet.
Luleå HF > Sv: Kvällens match
73Sjöbba: Kan man vara annat?
Om killen inte platsar i Timrå ens (undrar varför) varför skall vi då värva han? Måste ju vara en sopa isåfall.
Studieskulder? halvmiljonen eller så. Själv då?
Om killen inte platsar i Timrå ens (undrar varför) varför skall vi då värva han? Måste ju vara en sopa isåfall.
Studieskulder? halvmiljonen eller så. Själv då?
Luleå HF > Sv: Kvällens match
Jesper Jonsson: scores
Hjalmarsson direct han får chansen
annars ganska kasst PP fram till målet
Hjalmarsson direct han får chansen
annars ganska kasst PP fram till målet
Luleå HF > Sv: Kvällens match
Portello: Nej Raffl är nog gone. Frågan är hur det ser ut med en sån som Kim.
Sen är frågan vad vi hittar istället. Sparkade Timråsopor eller vad?
Sen är frågan vad vi hittar istället. Sparkade Timråsopor eller vad?
Luleå HF > Sv: Nyförvärv till Luleå Hockey
Portello: Med halva laget borta känns det väl som vi behöver ngt att fylla ut med. Sen om det blir Timråsopor eller inte låter jag vara osagt.
Luleå HF > Sv: Kvällens match
Portello: Ja man skulle lirat våran starter mot timrå och skickat juniorerna till jönköping.
Men men,
man fick ju nästan 2ggr på hv seger.
Men men,
man fick ju nästan 2ggr på hv seger.
Luleå HF > Sv: Kvällens match
Blizzard: Sista åren har vi haft Rönnberg med ett par kalsonger på huvet som tränare hur kul kan man spela då?
Han skulle fan inte kunna leda en ens allas favvolag Detroit Grey Wings till slutspel
Han skulle fan inte kunna leda en ens allas favvolag Detroit Grey Wings till slutspel
Luleå HF > Sv: Kvällens match
Blizzard: det betvivlar ingen
viu vet väl bäst.
sista januari säger jag. Toppar du?
viu vet väl bäst.
sista januari säger jag. Toppar du?
Luleå HF > Sv: Kvällens match
Ambroo: Utan Nilsson hade det varit en lätt hemmaseger.
Han var bästa timråit idag
Han var bästa timråit idag
Luleå HF > Sv: Gott & Blandat i hockeyvärlden
mattias - 74: Trodde det var de skitiga kallingar som Steve Staois fick i brevlådan.
Luleå HF > Sv: Kvällens match
Lindberg Råkkar: Men då kan ju iaf stanna utomlands några dagar nu så slipper han fjanta så mycket över gränsen fram o tebaks
Luleå HF > Sv: Kvällens match
Salcin: Räcker ju med 8e plats för slutspel och det är ju där det börjar endå.
Vinna serien är bara overkill.
Dessutom slå Vf är väl ingen bedrift. Satan vad trist de spela.
Vinna serien är bara overkill.
Dessutom slå Vf är väl ingen bedrift. Satan vad trist de spela.
Luleå HF > Sv: Kvällens match
Larionov: Nej tycker det var en usel match generellt.
Och att luleå borde gjort ngt PP mål
Och att luleå borde gjort ngt PP mål
Luleå HF > Sv: Kvällens match
Portello: tror nog HV är numret för stort rent generellt.
Sen beror det ju på hur de kommer hit? De har varit här alldeles för många gånger och inte spelat för att för att vinna utan baa ställt upp och tagit de fåt chanser de fått
Om HV går för seger så bör de vinna lätt
Om luleå kommer ut och chocköppnar så kan de nog vinna
Men det blir nog mittemellan och kanske inte alls så sevärt
Sen beror det ju på hur de kommer hit? De har varit här alldeles för många gånger och inte spelat för att för att vinna utan baa ställt upp och tagit de fåt chanser de fått
Om HV går för seger så bör de vinna lätt
Om luleå kommer ut och chocköppnar så kan de nog vinna
Men det blir nog mittemellan och kanske inte alls så sevärt
Luleå HF > Sv: Kvällens match
JOY: med tanke på att 3 av matcherna (de på bortaplan) varit mot lag vi bör ha efter oss om vi skall gå till slutspel så är 7 av 9 poäng ok
Däremot kändes det som vi var på väg ta över matchen så känns surt torska på straffar och behöva skicka fram en back för att ta dem.
Har vi inga andra som vågar eller är Janne så bra? Isåfall varför gjorde han inte mål.
Och varför sköt deras 2 medans våra drog?
och varför klagar vi på isen idag?
Däremot kändes det som vi var på väg ta över matchen så känns surt torska på straffar och behöva skicka fram en back för att ta dem.
Har vi inga andra som vågar eller är Janne så bra? Isåfall varför gjorde han inte mål.
Och varför sköt deras 2 medans våra drog?
och varför klagar vi på isen idag?
Föregående · 4 · Nästa