Historik
Föregående · 5 · Nästa
Luleå HF > Sv: Kvällens match
Portello: och 4 på 3
men aik sakna ju fler än oss.
och skall väl vara efter för att vi skall klara oss från kvalet helst
men aik sakna ju fler än oss.
och skall väl vara efter för att vi skall klara oss från kvalet helst
Luleå HF > Sv: Gott & Blandat i hockeyvärlden
Lindberg Råkkar: Junisarna är säkert mera power än vårat Team 7 dvärgarna
Luleå HF > Sv: Gott & Blandat i hockeyvärlden
Portello: Det visar väl vartåt det barkar.
ALLSVENSKAN!
ALLSVENSKAN!
Luleå HF > Sv: Gott & Blandat i hockeyvärlden
Lindberg Råkkar: Frågan är hur det ser ut.
Måste han signa och fara över nu? Klart vill de och han ja då skall han ju fara. Minst på campen iaf.
Och det är ju säsong här
Men om han är inställd på spela 1 år till och sen endå dra
Men klart han kanske inte har kontraktserbjuande för det scenariot. Och de kanske inte behåller rättigheterna heller?
Måste han signa och fara över nu? Klart vill de och han ja då skall han ju fara. Minst på campen iaf.
Och det är ju säsong här
Men om han är inställd på spela 1 år till och sen endå dra
Men klart han kanske inte har kontraktserbjuande för det scenariot. Och de kanske inte behåller rättigheterna heller?
Luleå HF > Sv: Gott & Blandat i hockeyvärlden
Jesper Jonsson: och nu har det tydligen spårat ur totalt.
Vi värvar ytterligare en kille från lamtuna och skeppar Robin som hittils var enda spännande förvärvet.
A V G Å säger jag bara.
Vi värvar ytterligare en kille från lamtuna och skeppar Robin som hittils var enda spännande förvärvet.
A V G Å säger jag bara.
Luleå HF > Sv: Gott & Blandat i hockeyvärlden
Bolivar: Han kommer konkurrera med Almtorp om poängligan då.
Och de kommer hjälpas åt att spela luleå ur serien
Och de kommer hjälpas åt att spela luleå ur serien
Luleå HF > Sv: Gott & Blandat i hockeyvärlden
Portello: tycker det är roligast att Råkkarns antihjälte grottmannen Lauman-Ylven nu har både OS och Vm på meritlistan.
Det kunde man aldrig ana när han lira j20
Det kunde man aldrig ana när han lira j20
Luleå HF > Sv: Gott & Blandat i hockeyvärlden
horcoff: och dvärgar har ju inget att hämta
det vet vi ju av erfaranhet
Klart om alla är som omark kanske. Men då lär de väl inte passa varann
det vet vi ju av erfaranhet
Klart om alla är som omark kanske. Men då lär de väl inte passa varann
Luleå HF > Sv: Gott & Blandat i hockeyvärlden
distanserad: du menar att det är vi som hindrar er?
Nå lycka till
Nå lycka till
Luleå HF > Sv: Gott & Blandat i hockeyvärlden
Portello: kan lira ett år och sen dra vart han vill när vi rasar ur ES
Luleå HF > Sv: Gott & Blandat i hockeyvärlden
Hannu Neimi: jag tycker det är trevligt med aik tillbaka.
Det blir dessutom enklare resor än om ett gäng som rögle el leksand tagit platsen.
Dessutom en massa extra matcher för alla stockholmsbaserade lulefans att kolla.
Det blir dessutom enklare resor än om ett gäng som rögle el leksand tagit platsen.
Dessutom en massa extra matcher för alla stockholmsbaserade lulefans att kolla.
Luleå HF > Sv: Gott & Blandat i hockeyvärlden
LL: Skall man ha importer skall de vara lagets bästa spelare annars är de kass.
Såvida de inte lovande junisar typ
Såvida de inte lovande junisar typ
Luleå HF > Sv: Gott & Blandat i hockeyvärlden
Lindberg Råkkar: om det nu blir nåra pengar
och om de inte förskingras på vägen
och om de inte förskingras på vägen
Luleå HF > Sv: Kvällens match
Lindberg Råkkar: Vafalls ingen som kommenterar kvällens match
eller gårdagens kross.
ALLA TILL LADAN IKVÄLL DÅ!
eller gårdagens kross.
ALLA TILL LADAN IKVÄLL DÅ!
Luleå HF > Sv: Kvällens match
Ambroo: Jag trodde det var Surovy som gjorde det men kanske missuppfattade eran läggmatch
Svårt att veta med Elitserien.
Är ju så att alla slår alla och Luleå stundtals är bäst trots de missar slutspel och allt.
Men kanske har jag blivit hjärntvättad av R2
Hursom känner jag alldeles för många timråfans och de blir så störiga om det skulle går bra. Så lika bra Ni åker ut.
Svårt att veta med Elitserien.
Är ju så att alla slår alla och Luleå stundtals är bäst trots de missar slutspel och allt.
Men kanske har jag blivit hjärntvättad av R2
Hursom känner jag alldeles för många timråfans och de blir så störiga om det skulle går bra. Så lika bra Ni åker ut.
Luleå HF > Sv: Kvällens match
hobben: hoppas ni åker ut direkt
Synd bara det var slutspelet och inte elitserien det handla om.
Synd bara det var slutspelet och inte elitserien det handla om.
Luleå HF > Sv: Kvällens match
mikenomad: Ja lulefans är inte inte mycket att hänga i julgran.
alltid massa kassa och otimeade ramsor.
alltid massa kassa och otimeade ramsor.
Luleå HF > Sv: Kvällens match
Bolivar: Mest irriterad är jag på jag glömde spela.
Vi förtjänar inte vara i slutspel. Typiskt bara vi skulle vika ned oss mot Timrå så de hamna där istället.
Vi förtjänar inte vara i slutspel. Typiskt bara vi skulle vika ned oss mot Timrå så de hamna där istället.
Luleå HF > Sv: Kvällens match
Bolivar:
8 Luleå HF 53 19 12 22 135 : 139 72 3 7
9 MODO Hockey 53 15 19 19 155 : 145 71 7 4
10 Timrå IK 53 17 17 19 135 : 148 71 3 7
8 Luleå HF 53 19 12 22 135 : 139 72 3 7
9 MODO Hockey 53 15 19 19 155 : 145 71 7 4
10 Timrå IK 53 17 17 19 135 : 148 71 3 7
Luleå HF > Sv: Kvällens match
Gidde: Personligen skulle jag tycka det var helt OK om Luleå bomma slutspel om det inte vore för att det innebär att antingen Modo eller Timrå hamnar där istället.
Så just nu betyder slutspel allt.
Så just nu betyder slutspel allt.
Luleå HF > Sv: Kvällens match
zigge: börja låta som Monty Python det här.
Vi är så dåliga.
Bwah Nothing.
Vi är så dåliga.
Bwah Nothing.
Luleå HF > Sv: Kvällens match
Salcin: nu börjar det närma sig.
har pumpat in lite kapital på cluben så förhoppningsvis tar vi poäng ikväll. Helst 3.
har pumpat in lite kapital på cluben så förhoppningsvis tar vi poäng ikväll. Helst 3.
Luleå HF > Sv: Kvällens match
LL: Abbots platsar ju knappt i det här laget.
De passar nog bättre med knattarna på uterinken på bergnäset.
Står det i deras kontrakt de måste lira ihop eller?
ANnars kan de ju shifta den ena med Lavander så arla o co får ngn som kan skjuta höjdare.
De passar nog bättre med knattarna på uterinken på bergnäset.
Står det i deras kontrakt de måste lira ihop eller?
ANnars kan de ju shifta den ena med Lavander så arla o co får ngn som kan skjuta höjdare.
Luleå HF > Sv: Kvällens match
distanserad: Går det ens? Nog för tälje är på G nu men räcker väl med de tar Timrå.
Luleå HF > Sv: Kvällens match
Jesper Jonsson: Min hunka på lhc är nu uppe i 320.
Vågar man lägga hela det beloppet på ModO?
Eller skall man spara hunkan och lägga 220?
Vågar man lägga hela det beloppet på ModO?
Eller skall man spara hunkan och lägga 220?
Luleå HF > Sv: Gott & Blandat i hockeyvärlden
zigge: en knep som R2 försöker med med jämna mellanrum
Fast grejen är ju inget de säger ger ngt resultat som timeouten kvittar
Fast grejen är ju inget de säger ger ngt resultat som timeouten kvittar
Luleå HF > Sv: Gott & Blandat i hockeyvärlden
Lindberg Råkkar: har man utv på straffslag?
Men annars känns det som rögle kommer dominera abbotts idag
Men annars känns det som rögle kommer dominera abbotts idag
Luleå HF > Sv: Kvällens match
Lindberg Råkkar: vilket påminner mig vi fortfarande inte sett nå j20 i år.
Luleå HF > Sv: Kvällens match
Lindberg Råkkar: Modig tar nästan alltid första skottet och sen lämnar han en retur som kan hamna varsomhelst.
SOm på närmsta motståndares klubba
SOm på närmsta motståndares klubba
Luleå HF > Sv: Kvällens match
Fet-Ecke: Nej tyvärr. Är inte i den branschen.
Men nu verkar det iaf klart att Goren blev deporterad och Bartecko importerad istället.
Men nu verkar det iaf klart att Goren blev deporterad och Bartecko importerad istället.
Luleå HF > Sv: Kvällens match
Fet-Ecke: Skall du spöa luleå? Är nog bäst du pratar tyst om annars kanske du blir deporterad till schweiz.
Luleå HF > Sv: Kvällens match
Lindberg Råkkar: jag hoppas verkligen att modo och timrå hamnar i kvalserien och allra helst ÅKER UR
Luleå HF > Sv: Kvällens match
LL: Var det inte ngn form av twist mellan förbundet / Ligan och han von konow eller vad han heter som samlat massa stats genom åren?
Så de fick inte använda hans uppgifter eller så? Fast det kanske löst sig och han kanske inte hade uppgifter på den nivån?
Så de fick inte använda hans uppgifter eller så? Fast det kanske löst sig och han kanske inte hade uppgifter på den nivån?
Luleå HF > Sv: Kvällens match
Salcin: krampakltigt, nervöst och taffliga försök att spela på ledning brukar ju aldrig vara Luleås melodi.
Föregående · 5 · Nästa
Måste ju vara öken sitta på andra sidan.
Men man skall ju inte tappa 3--0 till 3-3 oavsett seger i slutändan.