Historik
1 · Nästa
Brynäs IF > Sv: Brynäs - Frölunda 28/2 - 2014
bradberry:
Ja håller med dig i mycket! Backarna saknar helt någon typ av spelidé i uppspelsfasen, kan inte bedöma huruvida det är forwards som inte visar sig eller om det är backarna som inte klarar av det "enkla" att spela pucken på bladet på sin medspelare. Två saker kan jag säga iaf, vi saknar en backcoach och att till nästa säsong måste en ny headcoach in i båset! Hoppas den här säsongen är över snart! Orkar inte se fler matcher som igårkväll! Tack och hej!
Ja håller med dig i mycket! Backarna saknar helt någon typ av spelidé i uppspelsfasen, kan inte bedöma huruvida det är forwards som inte visar sig eller om det är backarna som inte klarar av det "enkla" att spela pucken på bladet på sin medspelare. Två saker kan jag säga iaf, vi saknar en backcoach och att till nästa säsong måste en ny headcoach in i båset! Hoppas den här säsongen är över snart! Orkar inte se fler matcher som igårkväll! Tack och hej!
+ 2
Brynäs IF > Sv: Djurgårdens IF - Brynäs IF 100302
Bissett19:
Jag tycker inte det är rätt att klaga på Hietanen. Med den uppställning vi har i powerplay så vågar han inte ta något avslut i och med att han alltid och då menar jag alltid står där som ensam back. Det måste till en variation i PP uppställning där det används två backar. Hur många backskott på mål i PP har vi?
Jag tycker inte det är rätt att klaga på Hietanen. Med den uppställning vi har i powerplay så vågar han inte ta något avslut i och med att han alltid och då menar jag alltid står där som ensam back. Det måste till en variation i PP uppställning där det används två backar. Hur många backskott på mål i PP har vi?
1 · Nästa
Hur går det för honom, får han spela nått?