Historik
Föregående · 13 · Nästa
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Jävla dårar. Hur fan ska detta gäng klara sig kvar. Början på att försöka ta rekordet igen i noll gjorda mål.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Ingen som kan hålla i pucken. Studsar ifrån hela tiden. Ser ju bedrövligt ut.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Vilka hoppas vi på i kvalet. Blir svårt att se vilka vi ska ha chans emot
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Sämsta jävla piss 2 hemmamatcher 0 mål fy fan va dåligt så jävla dåligt. Finns inget försvar uruselt å backjäveln Bergman snabb som en snigel piss skit
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Forsberg 1978: ska fan va noll men som du säger blir väl 4-5 matcher nu när vi har alla lag runt strecket
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Kör över detta jävla piss lag nu. Vill se utv på varje jävla grej nu
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Jävla piss domare så jävla dåligt vad ska han ha för jävla nivå nu du jävla idiot
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Måste ju finnas flera KHL spelare att ta in. Å varför gick man inte för hutchings🤔
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Hoppas verkligen vi slipper kvala pallar ej en gång till. Å nu när alla värvar utom vi så får man hålla tummarna att det går vägen
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Vi ägde hela första. Skulle haft nåt mål till då. Sen helt jävla utspelade. Bara hoppas vi inte släpper in nåt mer i andra. Å så vänder vi i tredje tack
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8975}: japp lat jävel utv tack vare att han inte orkar åka skridskor
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Satan skulle stängt matchen redan. Nu blir de onödigt spännande. Men nu borde vi få några pp i sista
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Riktigt bra start men vi måste göra mål. Motståndaren får alltid några chanser å sätter dit den. Det är skillnaden
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Om vi kör utan klubbor skulle vi se ut som
Nils van der poel och Tomas gustafson
Nils van der poel och Tomas gustafson
+ 4
Föregående · 13 · Nästa