Historik
Föregående · 14 · Nästa
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2021-11-06
{9037}: grattis till nästa års shl plats bif e för dåliga
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Jävla sopor spela fast sig i egen zoon när man e helt själva från början
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Jaha stryk på lördag då. 😡Sen är de kris igen. Har ju haft chanser att få lite andrum men inte fan
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Rumpelstiltskin: helt rätt vi bortdömda 2 gånger när skridskon varit innanför typ 10 cm men nu kan man stå i hela jävla målgården
+ 7
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
5-3 ska bara vara mål så jävla dåligt 1.48 inget mål hur ska vi då kunna göra mål luktar förlust . synd när vi har chansen å rycka som de ser ut just nu
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Så jävla dålig nr5 ställer ju till allting ska ju vara våran bästa back men e fan typ nästan sämst
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Tar vi tillbaka andersén ja då finns det inget hopp längre. Bättre han väljer strömsbro. Där kanske han hänger med
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
.nä så jävla dåligt allting pp uruselt 5-5 uruselt ser inget som e bra eller kan bli bra sorry men vi åker ur
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Så jävla sämts i pp. Får så många chanser mot lindköping. Å inte gör nån glsd
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Så jävla dåliga möter ett uruselt lindköping men ändå sämre fy fan
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Hade så stora förväntningar inför matchen men vi är tyvärr inte bättre. Hoppas vi klarar kvalet. Haft jävligt svårt mot imrå så ser skitmörkt ut
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8975}: håller med så jävla dålig hans mål helt å hållet . å inte bara idag skitdålig för å va 1:a back
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Måste ta minst 5p på dessa 2 matcher men ser jävligt tungt ut blir väl 1p med tur😣
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Snacka om 6 p match må vinna idag å få lite andrum ett litet tag. Status på ljungkrantz är ju så bra när han får spela
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Forsberg 1978: totalt ser ut spm P-10 nä förlåt var taskigt sagt P- 10 e ju bra
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Zappaholic: nä verkar så han menade nog 1-2 min dubbeltryckte nog
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Va e de för slarv hela tiden i egen zoon. Kommer ju aldrig att hålla.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Har man inte läkarundersökning längre på nyförvärv. Skadad direkt på nån liten uppvärmning. Fy fan vilken jävla koll.
+ 4
Föregående · 14 · Nästa