Men nu jävlar börjar MoDdRatOrerna att hoppa på mig också. Okej, jag vet att man bara får använda sig av ett nickelinicknick. Men döda mig då, eller det gamla nicket ;)
Historik
Föregående · 6 · Nästa
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Modo 2011-01-22
Hej allihopa! Man får inte vara dum, då kan man bli en Johnny. Same, same, but different, som El Maco kanske skulle ha uttryckt saken.
Föregående · 6 · Nästa