Lövva: Vad har dom för vakter på den där arenan? när man tillåter nån snå klubborna. Kan det va så att det är nån från klubben Timrå? nån borde ju ha sett nån gå med en massa klubbor
Historik
1 · Nästa
Timrå IK > Sv: Vi älskar Zäta!
Bettman: Zäta är skitbra spelare, men man kan inte vinna allamatcher med en bra spelare
Timrå IK > Sv: Timrå IK - DIF Kvartsfinal 7 2005-03-16
Modoante: Dom onda vann över det goda..hehehehehe
Timrå IK > Sv: Timrå IK - DIF Kvartsfinal 7 2005-03-16
DIForever: KLart att DIF vinner i kväll! Va fan e du för jävla suporter som inte tror på ditt lag?? Skärp dig för fan... HEJA HEJA DJURGÅRDEN... KROSSA BÖNDERNA FÖR FAN
Timrå IK > Sv: Timrå IK - DIF Kvartsfinal 7 2005-03-16
Johan J:
Målvakt
60 Jose Theodore
(30 Rolf Wanhainen)
Förstafemman
6 Ronnie Pettersson
44 Dan Boyle
3 Nils Ekman
9 Kristofer Ottosson
17 Marcus Nilson
Andrafemman
26 Mika Strömberg
34 Daniel Tjärnqvist
41 Patrick Thoresen
25 Mikael Johansson
91 Mariusz Czerkawski
Tredjefemman
4 Staffan Kronwall
15 Johnny Oduya
19 Jimmie Ölvestad
16 Nichlas Falk
20 Christian Eklund
Ombytta
13 Johannes Salmonsson
18 Tomas Kollar
36 Marcus Kristoffersson
37 Rikard Franzén
Målvakt
60 Jose Theodore
(30 Rolf Wanhainen)
Förstafemman
6 Ronnie Pettersson
44 Dan Boyle
3 Nils Ekman
9 Kristofer Ottosson
17 Marcus Nilson
Andrafemman
26 Mika Strömberg
34 Daniel Tjärnqvist
41 Patrick Thoresen
25 Mikael Johansson
91 Mariusz Czerkawski
Tredjefemman
4 Staffan Kronwall
15 Johnny Oduya
19 Jimmie Ölvestad
16 Nichlas Falk
20 Christian Eklund
Ombytta
13 Johannes Salmonsson
18 Tomas Kollar
36 Marcus Kristoffersson
37 Rikard Franzén
Timrå IK > Sv: En vacker dag skall vi dö
TimråKlubban: Men det duger o ta till bilder från aftonbladet o dömma ett straff till nilson
Timrå IK > Sv: En vacker dag skall vi dö
Adamski: Du är en klippa.. En sann Djurgårdare.. Håller på dig
Timrå IK > Sv: En vacker dag skall vi dö
TimråKlubban: Är det normalt av Timrå o kalla andra spelare för FITTA o sånt????
Timrå IK > Sv: En vacker dag skall vi dö
Bettman: Ni bara gnäller som fan i timrå... Magnus va ju så jävla skadad att han va tvungen o åka till sjukan. Men han va ju så jävla pigg i går inte märkte man på honom att han hade skadat sig.. Hur kommer det sig??? Sluta gnäll så jävla mycket
MoDo Hockey > Sv: Kubist? Javisst!
gizMODOs:
Du är på helt rätt spår. Enligt uppgift från Modo-håll har dom försäkrat sig om att denna "mediakub" går att uppgradera om nya arenan byggs. Exakt vad det innebär vet jag inte men möjligheten att uppgradera gäller säkert både teknik och storlek.
Förnuftig satsning det här, bra service till publiken och stora möjligheter till reklamförsäljning! Dom har säkert räknat hem denna investering ekonomiskt, förmodligen inte i år, men på några år kanske.
Du är på helt rätt spår. Enligt uppgift från Modo-håll har dom försäkrat sig om att denna "mediakub" går att uppgradera om nya arenan byggs. Exakt vad det innebär vet jag inte men möjligheten att uppgradera gäller säkert både teknik och storlek.
Förnuftig satsning det här, bra service till publiken och stora möjligheter till reklamförsäljning! Dom har säkert räknat hem denna investering ekonomiskt, förmodligen inte i år, men på några år kanske.
1 · Nästa