Historik
Föregående · 4 · Nästa
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Hur ska detta mentalt svaga lag klara av en kvalserie?? Fy fasen...
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Supportern: Fortsätter det här, så går många spelare en ordentlig lönesänkning nästa säsong....oj ett mål!!!
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Betyder det att man kan göra mål med 6 spelare, ifall domarna inte ser det?
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
I detta läge så borde spelarna tänka på hur deras ekonomi kommer att se ut om det blir degradering, tror inte några andra lag är beredda att betala de dom tjänar i Brynäs. ?ang avdelningen, skapa morot?
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Brynäs måste nog ställa om siktet för att lyckas med att vinna säsongens sista match...
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8399}: jag är nervös över att inte få se Brynäs i SHL på en lång tid, men spelarnas plånböcker borde ju vara ännu mera nervösa over att bli ordentligt tunnare vid en degradering......för inte kan dom räkna med att någon annan klubb ger dom så generösa kontrakt som Brynäs gjort
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Forsberg 1978: får en känsla att Brynäs kommer sälja sig dyrt idag
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Nu fick Larsson 5matcher, men ingen utvisning för domarna såg inget.
Hur är det med bilderna på jumbotronen, väljer person helt fritt själv vad som ska visas? Eller har dom något regelverk som dom måste förhålla sig till...typ tacklingen igår, fick han inte visa den eller sket han i det för att det skulle missgynna laget ifall han gjorde det?
Hur är det med bilderna på jumbotronen, väljer person helt fritt själv vad som ska visas? Eller har dom något regelverk som dom måste förhålla sig till...typ tacklingen igår, fick han inte visa den eller sket han i det för att det skulle missgynna laget ifall han gjorde det?
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8399}: förhoppningsvis bara ?han är ny i laget? och har inte tränat ihop tiiräckligt...
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8975}: Anrell visste vad han skulle göra där, riktigt skickligt uppoffrat av han, en applåd från mig
+ 6
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Forsberg 1978: Skönt, insåg att jag tittar efter han i fel femma
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Vi får tacka Alcen att han "tjatade" så mycket, några kronor av hans lön får man kanske värdera till denna värvning...
+ 14
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
För inte kan det vara så att dom nu knutit bägge tummarna och hoppas/chansar på en utlåning av Boken innan deadline?....
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Hoppas att han inte fick några allvarligare skador efter sitt fall. Var det inte någon målis som fick det i en liknande situation ?
fter matchen var Malmömålvakten irriterad på Brynästränaren Magnus Sundquist, som han tyckte gestikulerade från båset mot honom. Men Alsenfelt ville inte kommentera händelsen, då han skulle ta på sig en så kallad kylhjälm för säkerhets skull.
fter matchen var Malmömålvakten irriterad på Brynästränaren Magnus Sundquist, som han tyckte gestikulerade från båset mot honom. Men Alsenfelt ville inte kommentera händelsen, då han skulle ta på sig en så kallad kylhjälm för säkerhets skull.
+ 1
Brynäs IF > Sv: Brynäs - Oskarshamn 2019-12 -26
Forsberg 1978: skott tyckte omställningen till SHL var stor, Röding omställning verkar vara ännu större...för visst är han bättre än så här.??
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Brynäsgubbe: något annat; Behöver spelarna inte ha halsskydd längre?
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Det här måste väl gälla för Boken också?
– Alla spelare som har ett underliggande kontrakt (med Djurgården i det här fallet) och som inte är en förstarunda (i NHL-draften) och är under 22 år kan inte en NHL-klubb sätta i AHL före den 1 december. Sedan kan de ha honom där, med spelarens godkännande, därefter. Spelaren har alltid rätt att säga att han hellre åker hem och spelar med en SHL-klubb. Det kan Bemström också göra. Men där uppstår det alltid en fråga hur det påverkar situationen inför nästa år om inte NHL-klubben tycker att spelaren ska åka hem. Det blir en dialog och ett givande och ett tagande, säger Joakim Eriksson.
– Alla spelare som har ett underliggande kontrakt (med Djurgården i det här fallet) och som inte är en förstarunda (i NHL-draften) och är under 22 år kan inte en NHL-klubb sätta i AHL före den 1 december. Sedan kan de ha honom där, med spelarens godkännande, därefter. Spelaren har alltid rätt att säga att han hellre åker hem och spelar med en SHL-klubb. Det kan Bemström också göra. Men där uppstår det alltid en fråga hur det påverkar situationen inför nästa år om inte NHL-klubben tycker att spelaren ska åka hem. Det blir en dialog och ett givande och ett tagande, säger Joakim Eriksson.
Brynäs IF > Sv: SILLY SEASON 2019
xxx BIF xxx: Gunde skrev väl ett 1års kontrakt, så han kan teoretiskt snart vara tillbaka....ett ?nyförvärv? som skulle passa bra in i laget :)
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Forsberg 1978: tänk om domaren inte hade varit så blind vid sekvensen innan då Timrådpelaren slog pucken över sargen och domarens dömde tusch och tekning hos Brynäs.....små marginaler ibland
Föregående · 4 · Nästa
Undrar om inte Linköping fortfarande äger rättigheterna till han, då Brynäs bara har han på lån...