Historik
Föregående · 3 · Nästa
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Dallemas: har han verkligen varit så bra att han kliver rakt in i en första eller andralina i Nhl redan nästa år?
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Det finns ju iallafall minst 15st gemensamma nämnare med förra året?verkligheten är kanske att dom inte är bättre / passar inte ihop?.
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Vad skumt spelschemat har blivit..om det blir match på torsdag så har dom 3 matcher på 4 dagar sedan 5 dagars vila innan ev.nästa match...
Brynäs IF > Hockeynews topp och flopp
Ifrån Hockeynews:
Flopp: Veini Vehviläinen. Ett lag som länge har haft svårt med försvarsspelet behöver en väldigt VÄLDIGT bra målvakt. Vehviläinen har haft sina toppar, men surret om att värva en ny målvakt har funnits med ett bra tag.
Flopp: Veini Vehviläinen. Ett lag som länge har haft svårt med försvarsspelet behöver en väldigt VÄLDIGT bra målvakt. Vehviläinen har haft sina toppar, men surret om att värva en ny målvakt har funnits med ett bra tag.
+ 4
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{2064}: undrar om spelarna är medvetna om att det är dom som till stora delar, är den gemensamma nämnaren mot förra årets ?framgångar??.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{9461}: : Till kvalet borde det ju finnas många bra spelare lediga? Billigt med?
-Det kanske är lösningen, in med en helt ny proffsfemna på korttidskontrakt med prestationsbonus ;)
-Det kanske är lösningen, in med en helt ny proffsfemna på korttidskontrakt med prestationsbonus ;)
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Ang. Dimashov. Någon som vet ifall han tränar fullt ut med laget ännu?
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Mrassarson: Det här med att bygga nytt är ju lite lurigt...
Vad är det egentliga felet med Brynäs trupp? Håller merparten inte "SHLklass" eller är det att merparten har för bra kontakt mot vad dom presterar?
Jag menar, tillför dom inget och ska bort eller ska dom ha sänkt lön så man kan värva lite mera konkurrens om platserna?
Man får ju hoppas att dagens trupp passar perfekt till nya tränarens spelidé....
Vad är det egentliga felet med Brynäs trupp? Håller merparten inte "SHLklass" eller är det att merparten har för bra kontakt mot vad dom presterar?
Jag menar, tillför dom inget och ska bort eller ska dom ha sänkt lön så man kan värva lite mera konkurrens om platserna?
Man får ju hoppas att dagens trupp passar perfekt till nya tränarens spelidé....
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Många kontrakt nuförtiden innehåller oftast mycket ?finstilt?, kan det kanske finnas något med i dom som faller ut under skadestånd vid ?negativ publicitet för klubben??
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Och där dog minst en hockeyspelares karriär, kanske två, spelar ingen roll ifall advokaterna räddar dom, allt annat än att dom blivit falskt anklagare och dom är körda, det är bara för dom att stå för sina misstag, ingen klubb kommer att vilja/kunna anställa dom igen.
Den ena har nog pengar så han klarar sig, men den andra?.
Den ena har nog pengar så han klarar sig, men den andra?.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Fick en fråga ifrån en bekant om ?Vad fan är det för skit Brynäs håller på med??
Hon hade läst en insändare om att spelarna visste ju självklart om vad PB gör/gjort men mörkade det, denna djävla tystnadskultur?
Utifrån det, så förstår jag att det kan skrivas vad som helst, ingen källkritik alls.
Det gäller att tycka rätt vid rätt tillfälle.
Hon hade läst en insändare om att spelarna visste ju självklart om vad PB gör/gjort men mörkade det, denna djävla tystnadskultur?
Utifrån det, så förstår jag att det kan skrivas vad som helst, ingen källkritik alls.
Det gäller att tycka rätt vid rätt tillfälle.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Fan, nu börjas det skrivas lite väl mycket positivt om Brynäs i tidningarna som om det redan är klart, gillar inte riktigt det....men det är väl bara för man är så sjukt nervös...
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Satan vad deppig Wikegård blev; kvällen helt förstörd för han
+ 8
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Kent747Socker: fan Viken blev ju nästan ställd, -va säger någon emot mig...inte möjligt
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{7981}: Sa inte PA att han med en dåres envishet skulle hålla kvar vid hans rätta linje!??
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Behövs det verkligen en tränare i båset för kommande 4-7matcher? Räcker det inte med en spelande grupp tränare på isen??
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Då hoppas jag på en ?Anton effekt? likt förra gången då Sunken fick gå, kommer den, då kanske det blir lite roligt igen....
+ 6
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Supportern: Eller Malmöspelaren som ville avgöra matchen mot Oskars med en lite för enkel lobb och vips mål i baken
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Varför inte låta spelartruppen rekrytera en tränare, för om det är den gruppen som satt oss i skiten så kanske dom vet svaret på problemet...
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Det någon skrev att det kostar Brynäs massor av pengar att ställa PA åt sidan...idag när man sett hur det hittills gått spelmässigt och man bävar för det värsta med en degradering, om man då jämför dom kostnaderna mot varandra, undra hur det skulle se ut då...dock har vi inte ramlat ur ännu, men det känns som det.
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Om det är så att spelarna styr och ibland visar sitt missnöje med tränaren, så undrar jag hur spelarna vill spela, då mängder av olika tränare har kommit och gått....alla tränare kan ju inte ha haft samma spelidé.. kanske spelarna ska agera tränare, så får vi ett kvitto på vad som fungerar?!
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Auchinleck: -En viktigare fråga är varför PA har ett frikort från att sparkas från Brynäs!!
Det är väl bara att byta ut honom...vad är skillnaden? Skulle det finnas något rättsligt att Brynäs inte får ställa någon annan i båset? Antingen PA eller ingen alls i två år till...känns väldigt konstigt
Det är väl bara att byta ut honom...vad är skillnaden? Skulle det finnas något rättsligt att Brynäs inte får ställa någon annan i båset? Antingen PA eller ingen alls i två år till...känns väldigt konstigt
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Det är bara att hoppas att HV är så dåliga som dom visat, speciellt på slutet, annars är det riktigt illa...
Föregående · 3 · Nästa