Historik
1 · Nästa
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Om jag säger att Alcén borde ta upp telefonen och ringa Roger Melin och be han komma tillbaka till Brynäs och lösa upp lite låsta knutar, vad säger ni då?
+ 4
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Kan det komma in någon ny back eller vad tror vi? Sitter Alcén lugnt eller har han sina metspön ute i vattendraget?
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Skepp ohoj!
2 av 3 matcher klara denna vecka ✅ Nu hoppas vi Hellbergs magsjuka sätter stop även för spel imorgon.
Kämpa 🤝🏻
2 av 3 matcher klara denna vecka ✅ Nu hoppas vi Hellbergs magsjuka sätter stop även för spel imorgon.
Kämpa 🤝🏻
+ 9
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Ny vecka, nya tag!
.. och framförallt - välkommen hem Lucas Carlsson ✅
.. och framförallt - välkommen hem Lucas Carlsson ✅
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Alcén ute och letar ny målvakt, vad händer med Källgren när han kommer tillbaka? Skickas Delia direkt? Känns rörigt..
Kämpa..
Kämpa..
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Treklövern1912: blir Malmö eller Örebro. Något av lagen kommer garanterat ”skrälla”
+ 6
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Stämmer rykterna om att Bäckis är på G in? Vore ju magiskt!!
+ 4
Leksands IF > Sv: Den eviga resan mot nästa guld
Ta guld i år gubbar så hoppas jag vi ses igen nästa säsong, kämpa Leksand!!
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Brattström 95,78 på tre matcher nu. Synd att Alcén inte lyckades hämta hem honom.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Reidebern köpt hus i Gävle, betyder det något tror ni? Eller är Putins soldat bränd i Brynäs?
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Brodecki gjorde sina två första byten för Luleå idag, vad tror ni, kan det vara en hemvändare/joker i ett slutspel för oss? Förmodligen fjärdekedjan i så fall.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{10491}: Det missade jag inte, men att Alcén siktar högre än Brattström är det som fortfarande ingen vet eller kan uttrycka sig om.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Tigerhjärta: Rautio är inte helt uteslutet ännu, kontakt hålls fortfarande men Brynäs vill nog ha bättre än så innerst inne. Självklart kan jag inte avslöja min källa men finns ingen anledning att ”hitta på” något. Vi väntar och ser, helt klart spännande men kanske bäst om han drar till Schweiz…
+ 4
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Kempe på gång till Brynäs (!)
Kan det stämma? Något mer som hört något? Känns väl alldeles för dyr och ser ej att han tar plats i första eller andra.
Kan det stämma? Något mer som hört något? Känns väl alldeles för dyr och ser ej att han tar plats i första eller andra.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Ingen spelare i topp i poängligan
Dålig stats i PP
Två målvakter som har massor kvar att bevisa
..Men ändå serieledare (!)
Det kommer bli ett riktigt spännande 2024
Kippis 🍻
Dålig stats i PP
Två målvakter som har massor kvar att bevisa
..Men ändå serieledare (!)
Det kommer bli ett riktigt spännande 2024
Kippis 🍻
1 · Nästa


