Gästbok
Kjell Pettersso @ 2022-10-18 12:25
www.aftonbladet.se/sportbladet/hockey/a/JQQv0j/timra-ik-dumpar-stjarnan-ar-nara-ny-hemvandare
Kjell Pettersso @ 2011-11-30 21:00
skulle de inte vara värt å köpa loss hirsovitch? så vi har nån som kan lägga straffar då de e så många matcher som går till straffar???
www.youtube.com/watch?v=A4W-XLq--Nk1 · Nästa