Historik
Föregående · 25 · Nästa
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
LKV: Frågan är ju vad KK vill om de överhuvudtaget vill något. Nu börjar Brynäs återuppstå så sakteliga med en fungerande ledning, så det vore väl lämpligt av KK att kliva fram för att förutsättningslöst diskutera framtiden.
+ 5
Café > Sv: Puffes frizon för god musik
puffe: Får neutralisera det tidigare inslaget med något mer lättlyssnat!
OBS
Den var rätt svart den här bilden också, men den är spelbar...
OBS
Den var rätt svart den här bilden också, men den är spelbar...
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Bifbiffen: Håller med, KK är inget problem och inget annat heller.
De finns inte...
De finns inte...
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Peja: HV har väl inte ett allsvenskt lag, övertygad att de skulle slå Brynäs över sju matcher.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Dallemas: Nja,
” HV71 har jagat en ersättare till JVM-forwarden Oskar Olausson, 18, som skrev på ett NHL-kontrakt med Colorado i somras och kommer spela i Nordamerika.
Nu är han presenterad.
Tommi Huhtala kommer närmast från tre säsonger i tyska Adler Mannheim och har skrivit på för resten av säsongen.”
Sedan är ju både HV och FBK klubbar med en välskött ekonomi.
Toppselare? Har han bakgrund inom travet?
” HV71 har jagat en ersättare till JVM-forwarden Oskar Olausson, 18, som skrev på ett NHL-kontrakt med Colorado i somras och kommer spela i Nordamerika.
Nu är han presenterad.
Tommi Huhtala kommer närmast från tre säsonger i tyska Adler Mannheim och har skrivit på för resten av säsongen.”
Sedan är ju både HV och FBK klubbar med en välskött ekonomi.
Toppselare? Har han bakgrund inom travet?
Café > Sv: Puffes frizon för god musik
puffe: Puss och godnatt!
Länkar:
https://youtu.be/OorZcOzNcgE
https://youtu.be/OorZcOzNcgE
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Bifbiffen: Eller, Alcen har fått nej till ytterligare investeringar.
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Brynäs IF (@Brynas) Tweetade: 👋 En hälsning - och uppmaning - från vår huvudtränare inför morgondagen!
🎟️ t.co/VEXXlqfgYZ t.co/qHWszJ7uMQ
🎟️ t.co/VEXXlqfgYZ t.co/qHWszJ7uMQ
+ 20
Leksands IF > Sv: Den eviga resan mot nästa guld
Jalapeno: Åsikter om det här angreppet? Ingen konsekvens mer än Leksandsutvisning.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Grus: Det har trots allt gått ett par år nu och Brynäs har ett nytt styre. Då tycker jag att man borde kunna släppa prestigen och ånyo söka kontakt för att komma överens om samarbetsformer.
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Grus: En ide är att Brynäs skulle försöka få ungdomar inom sina sociala projekt att engagera sig i ett aktivt supporterskap. Det kan var Tifo-tillverkning för den som är konstnärligt lagd och gillar att arbeta med design. Andra kan jobba fram hur man bäst engagerar publiken med rätt metoder. Det gäller ju att hitta personer som är engagerade och som är villiga att lägga tid och engagemang på uppgiften. Brynäs får stå för lokal och medel för att möjliggöra arbetet. Brynäs borde också engagera sig så att klack och matchunderhållning är i synk med varandra.
+ 10
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
nittontolv: Kan se dem framför mig, ett gäng överåriga tonåringar med offerkoftorna på och armarna i kors. Antar att de har skippat att ta på balaklavan…
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Ständig: Då får de avboka restaurangbesöket och köpa biljetter istället, hur svårt kan det vara?
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Tigerhjärta: Men, som sagt, det är väldigt ointressant vad motståndarsupportrar tycker och tänker om Brynäs.
+ 11
Luleå HF > Sv: Luleå Hockey 2020 - vägen efter SM-GLUDet!
Sven.Savage: Domen: tre matchers avstängning och 19 375 kronor i böter.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Oj, hur är det man säljer biljetter nu igen😳
Länkar:
Publiktaket lyfts ? men Brynäs biljettsläpp försenas: "Jobbar hårt"Information: Försenat biljettsläpp - Brynäs IF
Publiktaket lyfts ? men Brynäs biljettsläpp försenas: "Jobbar hårt"Information: Försenat biljettsläpp - Brynäs IF
+ 7
Café > Sv: Puffes frizon för god musik
{8839}: Vi Brynäsare vill gärna ha något med finsk anknytning.
Den här gruppen har jag avnjutit på Moderna Museets trädgård.
Den här gruppen har jag avnjutit på Moderna Museets trädgård.
Länkar:
https://youtu.be/kJUGCe1SJKU
https://youtu.be/kJUGCe1SJKU
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Jockster : Skönt att hitta något surt att suga på? Vändningen vad tycker du om den?
+ 8
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8399}: Hi hi, som en känd föredetta hockeysnackare brukade säga.
Nedsläpp mot Växjö 19.00 - här kan du se kvällens laguppställning.
Målvakter: Veini Vehviläinen/Viktor Andrén.
Förstafemman: Chay Genoway, Marcus Björk - Nick Olesen, Greg Scott, Anton Rödin.
Andrafemman: Kristofer Berglund, Tom Hedberg - Tomi Sallinen, Oula Palve, Noel Gunler.
Tredjefemman: Anton Mylläri, John Nyberg - Nicklas Danielsson, Linus Ölund, Oskar Eklind.
Fjärdekedjan: Alexander Ljungkrantz, Oscar Birgersson, Daniel Mannberg.
Extraback: Julius Bergman.
Extraforward: Oskar Kvist.
Nedsläpp mot Växjö 19.00 - här kan du se kvällens laguppställning.
Målvakter: Veini Vehviläinen/Viktor Andrén.
Förstafemman: Chay Genoway, Marcus Björk - Nick Olesen, Greg Scott, Anton Rödin.
Andrafemman: Kristofer Berglund, Tom Hedberg - Tomi Sallinen, Oula Palve, Noel Gunler.
Tredjefemman: Anton Mylläri, John Nyberg - Nicklas Danielsson, Linus Ölund, Oskar Eklind.
Fjärdekedjan: Alexander Ljungkrantz, Oscar Birgersson, Daniel Mannberg.
Extraback: Julius Bergman.
Extraforward: Oskar Kvist.
+ 3
Café > Sv: Puffes frizon för god musik
{8839}: Finns dock ingen som lyckas med gitarrsoundet. Kul med en judisk man som sjunger om Jesus, tydligen för att kundkretsen blev större då.
+ 1
Café > Sv: Puffes frizon för god musik
Sjukvårdstemat är dött!
Total reset…
Total reset…
Länkar:
https://youtu.be/OorZcOzNcgE
https://youtu.be/OorZcOzNcgE
Café > Sv: Puffes frizon för god musik
puffe: Doktor tema alltså…
Länkar:
https://youtu.be/uvRNRiA_h34
https://youtu.be/uvRNRiA_h34
Café > Sv: Puffes frizon för god musik
puffe: Planet Gong, en riktig tripp.
Länkar:
https://youtu.be/_krB4AnvCZI
https://youtu.be/_krB4AnvCZI
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{9233}: Därför att företagen sponsrar ändå.
Unicef var draghjälp initialt men i övrigt en kostnad, dvs ingen sponsor.
Se ex nedan
Unicef var draghjälp initialt men i övrigt en kostnad, dvs ingen sponsor.
Se ex nedan
Länkar:
Sandvik Coromant förstärker nystarten i Brynäs IF ? förlänger som huvudpartner till BIF och En bra start - Brynäs IFDen rena dräkten - Brynäs IF
Sandvik Coromant förstärker nystarten i Brynäs IF ? förlänger som huvudpartner till BIF och En bra start - Brynäs IFDen rena dräkten - Brynäs IF
+ 4
Timrå IK > Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2021-09-16
”Nisse på Mon or” är han blockad här inne eftersom han kände sig tvungen att kissa ner sig i vår bok?
Grattis till segern, rättvist!
Grattis till segern, rättvist!
+ 18
Brynäs IF > Sv: Frågetecken för Kangas
Pettisbif: Trevligt om Brynäs vågar gå utanför bekantskapskretsen. Just nu känns det bara som om vi bytt från en till en annan.
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Honken: Det var det jag menade. GD plankar en öppen artikel på AB och tänker sedan låsa den för åtkomst och ta betalt.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Treklövern1912: Skynda er och läs GD:s copy/paste version av artikeln för 10:39 tänker man tydligen låsa den och börja ta betalt för åtkomst.
Jävla skittidning!
Jävla skittidning!
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Långben: Det var den säsongen det var välbesökt av Timråsupporters i Brynäsboken. Sedan helt plötsligt försvann de bara…
+ 6
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
En positiv och viktig nyhet.
Förklarar också hur företaget tänker kring Den Rena Dräkten och En Bra Start.
Förklarar också hur företaget tänker kring Den Rena Dräkten och En Bra Start.
+ 14
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Zzz: Verkar som om Timrå anammat processtänket också, att döma av inläggen hos dem.
Lycka till! Må bästa processen vinna!
Lycka till! Må bästa processen vinna!
+ 1
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Matsg: Det är dock den totala lönekostnaden för bolaget inte bara spelarkostnader. Så det måste vägas mot hur verksamheten är uppbyggd totalt sett
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Bifbiffen: Kangas en av dom som plockade in Campese, vad hade ni förväntat er? Bara ytterligare en som älskar att stå i rampljuset.
MoDo Hockey > Sv: Försäsongsmatcher 2021
{5647}: Du tror alltså att jag har någon operativ påverkan på vad som skett i Brynäs? Oinsatt eller bara korkat.
+ 1
Föregående · 25 · Nästa



