Historik
Föregående · 24 · Nästa
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8399}: Ger resultat med en sportslig ledning som vet vad de pysslar med.
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Brynäs4life: Markström är extremt het nu. Kan ingen tolka hitte-på rebusen så den passar honom?
+ 8
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Svensson_62: Tror att det tolkas in lite väl mycket nu.
Inlett tweets med en emoji har väl gjorts frekvent även tidigare!?
Inlett tweets med en emoji har väl gjorts frekvent även tidigare!?
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Förundersökningen mot Patrik Berglund nedlagd.
”Tillräckligt stöd för målsägandens uppgifter finns inte, säger kammaråklagare Annika Hessel”
”Tillräckligt stöd för målsägandens uppgifter finns inte, säger kammaråklagare Annika Hessel”
+ 8
Café > Sv: Puffes frizon för god musik
puffe: Manfred Mann’s Chapter 3
Länkar:
https://youtu.be/-exoVJp5CoY
https://youtu.be/-exoVJp5CoY
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
puffe: Glädjen stiger dessutom, för nu bjuds det på go musik härinne!
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Propagandus: Brynäs värvade några under en kort period, 1988 värvade vi Nikolai Davydkin och 1996 värvades tre ryssar – Evgeny Davydov, Dmitri Denisov och Igor Boldin. Var lyckade värvningar men följdes inte upp av fler.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Huge: ”Pucken måste hållas i rörelse i riktning mot motståndarnas mållinje”. Det är det enda som står i regel 24 gällande riktningen.
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Stefan R 63: Undrar om avyttringen av Nyberg innebär att något nytt är på gång?
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Tgl: Tycker det var att utmana ödet att ta ut honom för spel redan idag. Vet jag själv hur kroppen brukar kännas efter en lång flygtur. Räcker med att man sträcker sig lite oförsiktigt för att man ska få muskelproblem i en vecka.
Att då släppa ut en förmodligen snudd på övertänd ny spelare, som säkert vill visa upp sig, på is och som kanske inte är tillräckligt uppvärmd, ja…
Att då släppa ut en förmodligen snudd på övertänd ny spelare, som säkert vill visa upp sig, på is och som kanske inte är tillräckligt uppvärmd, ja…
+ 3
MoDo Hockey > Sv: Silly season
{5647}: Skriver bara upp värdet på arenan, hur svårt kan det vara?
+ 3
Café > Sv: Puffes frizon för god musik
puffe: Ingen match på ett tag så då passar jag på.
Länkar:
https://youtu.be/9ZEURntrQOg
https://youtu.be/9ZEURntrQOg
Brynäs IF > Sv: Gameday
lapad: Det var väl ganska uppenbart att det pekade åt helvete inför den här säsongen. Ett försämrat lag en ekonomi körd genom botten ett totalt ledningshaveri.
Allt hopp hängde på att Manner skulle kunna utöva magi. Svaret på det sista är väl njaa, inte än i alla fall.
Nu ska vi i alla fall kränga mer merchandise så vi kan handla bättre spelare, det är vad jag kallar krafttag!
Allt hopp hängde på att Manner skulle kunna utöva magi. Svaret på det sista är väl njaa, inte än i alla fall.
Nu ska vi i alla fall kränga mer merchandise så vi kan handla bättre spelare, det är vad jag kallar krafttag!
Brynäs IF > Sv: Gameday
Zappaholic: Men Djurgården har något som vi saknar, finansiärer som kan hosta upp några miljoner när det krisar.
Café > Sv: Puffes frizon för god musik
puffe: Maginfluensa… då bjuder jag på mitt tidsfördriv i natten.
Länkar:
https://youtu.be/IkkMJo0P408
https://youtu.be/IkkMJo0P408
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8399}: Han väckte skadeståndsmål också, både mot Larkin och klubb. Så det är den biten han måste betala för deras kostnader.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Stenis: Den här kan jag hitta på FB.
Sedan har jag sett att ”Fansens värvning” tänkt att dra igång något.
Sedan har jag sett att ”Fansens värvning” tänkt att dra igång något.
+ 4
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Färjestad BK 2021-10-09
Supportern: Sorgligt att inte ge Manner en fair chans.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
lapad: Att dessutom få betala rättegångskostnader om 1,8 miljoner... kräks
+ 8
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8399}: Alcén har lärt sig av Sundlöv!
"Detsamma gäller förtroendet för spelartruppen som överlag har gjort en stark säsongsinledning och visat att vi är bra nog för att slå alla lag. Just nu sitter vi lugna i båten för att om vi ska ta in någon, då ska det vara någon som vi verkligen tror kan göra skillnad och som dessutom passar in och bidrar i gruppen. Vi vill inte plocka in någon bara för att, för det gör varken oss eller supportrarna rättvisa, säger han."
"Detsamma gäller förtroendet för spelartruppen som överlag har gjort en stark säsongsinledning och visat att vi är bra nog för att slå alla lag. Just nu sitter vi lugna i båten för att om vi ska ta in någon, då ska det vara någon som vi verkligen tror kan göra skillnad och som dessutom passar in och bidrar i gruppen. Vi vill inte plocka in någon bara för att, för det gör varken oss eller supportrarna rättvisa, säger han."
+ 5
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
willyyoung : Puh, jag var rädd att miljonen gått till Alcéns löneökning...
+ 2
Föregående · 24 · Nästa


” OBS! Vi håller just nu på att se över innehållet i Privatpartner. Vi ber om tålamod under denna process och kommer inte att möta de värden som finns nedan innan vi presenterat det nya upplägget.”
Själv har jag pausat mitt engagemang som Privatpartner till dess att jag får veta vad det innebär. Nöjer mig med att heja och handla på plats.