KulaShaker

5236 inlägg · 7392 besäkare

Historik

· 32 ·
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Hockeyguru: Som HV, Leksand...

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Hockeyguru: Du startade din diskussion med nedanstående, vilken reaktion förväntade du dig?

” Fan! Väx upp hela bunten här inne, ni beter er som småungar. ”Min pappa är starkare än din” Herre... Snacka hockey istället. Ska ni snacka annat skit sök till Paradise Hotel”

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Hockeyguru: Schas! Har det inte ringt in till lektion nu...

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Davey85: Ett flertal har ett ganska barnsligt beteende när de sedan springer hem och skvallrar om hur duktiga och modiga de varit och hur dumma vi Brynäsare är.

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Apropå Salming, vet inte om någon observerat att det ska göras en serie om Börje?

”På lördag fyller Börje Salming 70 år.
Nu ska hockeylegendarens liv bli dramaserie där Valter Skarsgård spelar huvudrollen.
– Det ska verkligen bli spännande att se hur serien blir när den är klar, säger Salming i ett pressmeddelande.”

Café > Sv: Puffes frizon för god musik
puffe: Då kan jag sova gott tills på söndag, förhoppningsvis längre...

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Scopulus: Det visade verkligen upp noll engagemang! Galen, hade jag blivit.

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8399}: Jag tror man stänger nu retroaktivt och säger att grundserien är det som gäller och att Leksand får Bronsmedaljerna 😂

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Scopulus: OM ni åker ur tror jag att ni har lättare att lyckas med en snabb comeback då ni har en bättre ekonomisk ställning.

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Horace76c: JAAAAAAAA!😊

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
mikenomad: Undrar vad de hade för bilder? Lotteri...

Femårskontrakt nära😊

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Falken: Han höll upp tummen och interpolerade lite.

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
PuckkcuP: ooops, snyggt mål hade det varit

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Forsberg 1978: Länge sedan det var så kul att titta på Brynäs!

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
mattiask: Jaaa

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
mattias - 74: Det har nog inget med lättkränkthet att göra. Men att komma in och diskutera intressanta spelares kontrakt om Brynäs åker ut och det direkt efter en förlust som innebär ett steg närmare nedflyttning...
Go figure!

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{9232}: Tänk dig in i situationen själv. Men du är väldigt medveten om vad ni håller på med. Är ingen slump att äckliga lexingar häckar här inne just nu.

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
#33: Wikegård hade också en lång utläggning på Insta om vad HV bör göra för att lyckas vända på matchserien

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
#33: Ganska väntat, ångesten kommer att sitta i så länge matchserien fortsätter. Huvva!

Luleå HF > Sv: Luleå Hockey 2020 - vägen efter SM-GLUDet!
{7536}: Förövrigt har Bik-boken tagits över av en välbekant Lule-supporter 😂

Café > Sv: Puffes frizon för god musik
puffe: För att få kopplingen till musiken åter😊

Café > Sv: Puffes frizon för god musik
puffe: Dean Martin ger mig flash backs till mitten av sextiotalet då jag med kompisarna brukade gå på matiné i Västertorp och se bl a filmer med Dean Martin, Sammy Davis m fl. Oftast var det blandat tecknat men ibland kunde det vara någon Errol Flynn rulle eller Zorro och då bröt man kvistar och fäktades hela vägen hem.

Café > Sv: Puffes frizon för god musik
puffe: Detsamma 😉

Café > Sv: Puffes frizon för god musik
Nu går jag och lägger mig!

Café > Sv: Puffes frizon för god musik
puffe: Lennon ❤️

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Danne66: Kändes väl mer som politiker som uttrycker sina Brynässympatier. Men det är väl fritt att ha åsiktstvångströjan på.


Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Danne66: Vad var ämnet?


Café > Sv: Puffes frizon för god musik
puffe: Då kör vi lite musik framförd av äldre gentlemän


Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Huge: Bara bra att du uppmärksammade den igen så vi alla får se vilken stor påverkan Brynäs har på alla nivåer i samhället.

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Huge: Jag la in den precis vid matchstart så den försvann nog i flödet


Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Rodrigo: Han körde sina statiska uppställningar och gjorde inga större förändringar under seriens gång, förutom pga skador eller annan frånvaro. Gjorde även väldigt få förändringar under match.

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Rodrigo: Tror inte det räcker att peka på skärmen och säga att vi var egentligen bättre, man måste väl också som coach lära sig att utnyttja statistiken till sin fördel. Inte bara låta den flyta förbi och tro att det löser sig självt...

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{7981}: Jag njuter bara av att äntligen få se en coachning av laget. Den har varit i princip obefintlig tidigare. Sedan får vi se om det räcker, det är jävligt tight i matcherna och HV kommer att jaga seger desperat på måndag!

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Bifbiffen: Nu blir jag fan orolig på riktigt!😱

Luleå HF > Sv: Luleå Hockey 2020 - vägen efter SM-GLUDet!
Sven.Savage: Ha ha!
En lycklig PA
Uppladdat:

500x0-af1d53b2-f9e9-4331-a483-5ef9455a9e2e.jpeg


Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Bratwursten : Vad var det någon sa: ”Äckligt disciplinerat ”.

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Forsberg 1978: Vilket skit

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Chanzone: Ser jävligt nervöst ut

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada

Café > Sv: Puffes frizon för god musik
puffe: Hittade hela konserten med Talkin Heads den kan göra så att jag orkar igenom sju kvalmatcher...


Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Bratwursten : Kommer nog.

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Ove Myling: Var långt ifrån alla Brynäsare som var på topp ikväll. Men jag tycker att Rödin fick orättvist mycket kritik här ikväll.

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Huge: Palve var nog lika alert som Palme ikväll.

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8399}: Brynäs vann och Modos surisar går bananas!😂

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8399}: Vilken skillnad det måste vara att mötas av hans leende och få kommentarer än PA:s sura uppsyn.

· 32 ·
Om KulaShaker
Hejar på: 0x20-bif1bif.svg Brynäs IF

Erfarenhet: Legend

är nu OFFLINE

Från Gävle: Brynäs. Utflyttad till Stockholm