Historik
Föregående · 33 · Nästa
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}: Gud vad du är bitter. Domaren blåste för tidigt.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Tur att det tog slut i fjärde då är du bara halvfull när du vaknar imorgon!
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}: För att inte tala om det bortdömda målet!
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}: Smart av HV spelaren att vräka sig fram och flytta målet
MÅÅÅÅL!
MÅÅÅÅL!
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Jan Grismöbel: Ta det lugnt! Logga in den 24:e och se hur det gick.😅
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Hockeyleksing: Det är Sveriges domarelit i den här matchen. 👨🦯
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8399}: Tänk sju såna här ångestmatcher, har du ställt dig i levertransplantationskön?
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Forsberg 1978: Han lyssnar hellre på managementkonsulter, du vet de där som kan allt.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
dempa: Men blodet var från första smällen så det var redan preskriberat.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Pettisbif: Orkar inte tänka på nästa säsong just nu😬
Funderar mest på om Brynäs kan återuppstå med en vinst eller om apatin fortsätter ha sitt grepp med 1-6 som resultat.🤢
Funderar mest på om Brynäs kan återuppstå med en vinst eller om apatin fortsätter ha sitt grepp med 1-6 som resultat.🤢
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8487}: Tycker det du håller på med är väldigt osmakligt. Du antyder att det är allt ifrån våld i hemmet krogslagsmål osv. Om det nu är så att det är Covid eller hans tidigare problem som återkommit hoppas jag att du lämnar detta forum under tystnad.
Oavsett behöver inte Brynäs fans som du!
Oavsett behöver inte Brynäs fans som du!
+ 10
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Signature: Nä, det avvaktas nog bara om det senaste genidraget blir succé eller inte.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}: Det är svårt att följa tankebanorna hos Campese och Brynäs styrelse. Sedan hoppas jag att glappkäften lokaliseras så att han kan få ligga infryst i Gavlerinkens is under kvalet.
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
spolaisen: Men det är ju helt rätt!
En avslappnad trupp kommer naturligtvis klara av att ta fram den guldpotential som de har inneboende.
En avslappnad trupp kommer naturligtvis klara av att ta fram den guldpotential som de har inneboende.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8399}: Alternativen är då deltagarna på mötet, eller någon nära tredjepart som du säger. Tycker att det är ett svinaktigt beteende oavsett att sätta föreningen och de direkt berörda parterna i en sådan situation!
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8399}: Det var bara en spekulation från min sida. En sportchef som vet vad som diskuterats och inte håller med om den åtgärd som föreslås. Dessutom ska sportchefen sluta.
Sedan, har man inte mobilmaster i Oskarshamn?
Så varför skulle han inte vara en kandidat till att ha läckt till media?
Sedan, har man inte mobilmaster i Oskarshamn?
Så varför skulle han inte vara en kandidat till att ha läckt till media?
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Sundlöv försöker visa upp ett snyggt och bra avslut för egen del. Kanske var det han som gick omkring och surnade till och skickade några SMS...
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
JanT: Varför har inte PA agerat? Inget problem, törs inte,eller får inte pga ledningen?
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{9445}: Du tror inte att spelarna fick vila en betydelselös match för att kunna göra skillnad i kvalet?
52 matcher utan någon som helst förbättring, hur gör man då?
52 matcher utan någon som helst förbättring, hur gör man då?
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
ellis: Undrar bara vad det är för en syltrygg som läcker till pressen hela tiden...
+ 10
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Mattson: Tycker att känslorna drar iväg här. Borde vi inte lugna oss tills vi vet vad som är bestämt. Nu har någon läckt till mr Madhawk och så har hanteringen blivit därefter. Är ju inte alls säkert att dessa två ska träna Brynäs nästa säsong.
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8399}: Vi skulle ha fortsatt med apatiska duon i båset under kvalet?
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Zzz: Om nu detta stämmer, är det inte bara ett sätt att röja runt i båset för att väcka spelarna inför de viktigaste matcherna i Brynäs historia?
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Mattson: Tror fan inte vi vinner några fler matcher den här säsongen.
+ 1
Café > Sv: Puffes frizon för god musik
puffe: När du lyssnar på den här har du redan vilat upp dig
Länkar:
https://youtu.be/gVNeAFx4FlM
https://youtu.be/gVNeAFx4FlM
+ 1
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
OlliJanne: Har märkts i år då det är väldigt klart vilka som styr...
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}: Brynäs räknar med att göra ett negativt resultat på fyra miljoner i år. Klart sämre än HV men fritt fall vet jag inte om det är rätt begrepp. Får ni ner HV som förmodligen kan ställa en SHL mässig trupp mot er snudd på div 1 mossiga trupp blir det lite surt förstås.
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
OlliJanne: Håller med om att det är underligt att det är laget som går upp som ska stå för den kudden. Vore rimligtvis mer rättvist om ersättningen betalades av samtliga SHL-lag gemensamt.
+ 10
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Anders Berg: Vadå? Ska de glömma spelet? De har ju aldrig lärt sig det...
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Peter Andersson meddelar att Patrik Berglund har covid. Testad sig positivt när Brynäs skulle starta upp träningen för två dagar sedan.
— Hans Abrahamsson (@69Abris) March 31, 2021
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Honken72: Nicklas Danielsson och Niclas Andersén saknades på grund av skador medan Shane Harper och Patrik Berglund är hemma sjuka. Ingen av dessa fyra kommer till spel på onsdagen mot Växjö.
Osäkert om Chad Billins kommer att vara spelklar.
Bertilsson och Molin är dock spelklara.
Osäkert om Chad Billins kommer att vara spelklar.
Bertilsson och Molin är dock spelklara.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Glöm inte att tänka igenom vilka frågor ni vill ställa till Campese ikväll!
Så får vi hoppas att det inte bara blir enkelriktad kommunikation.
Så får vi hoppas att det inte bara blir enkelriktad kommunikation.
Föregående · 33 · Nästa