Historik
Föregående · 38 · Nästa
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Laget:
Målvakt: Viktor Andrén/Samuel Ersson.
Förstafemman: John Nyberg, Marcus Björk - Nicklas Danielsson, Adam Pettersson, Anton Rödin.
Andrafemman: Kristofer Berglund, Josef Ingman - Patrik Berglund, Linus Ölund, Johan Alcén.
Tredjefemman: Niclas Andersén, Tom Hedberg - Jaedon Descheneau, Tomi Sallinen, Emil Molin.
Fjärdekedjan: Samuel Solem, Oscar Birgersson, Daniel Mannberg.
Extra: Vikor Persson, Alexander Ljungkrantz.
Målvakt: Viktor Andrén/Samuel Ersson.
Förstafemman: John Nyberg, Marcus Björk - Nicklas Danielsson, Adam Pettersson, Anton Rödin.
Andrafemman: Kristofer Berglund, Josef Ingman - Patrik Berglund, Linus Ölund, Johan Alcén.
Tredjefemman: Niclas Andersén, Tom Hedberg - Jaedon Descheneau, Tomi Sallinen, Emil Molin.
Fjärdekedjan: Samuel Solem, Oscar Birgersson, Daniel Mannberg.
Extra: Vikor Persson, Alexander Ljungkrantz.
+ 2
Luleå HF > Sv: Luleå Hockey 2020 - vägen efter SM-GLUDet!
Sven.Savage: Härligt att se när vi i Brynäs lyckas skola en blivande stjärna så väl. Gunler kommer naturligtvis att ta ytterligare stora steg i sin utveckling när Brynäs går vidare mot guld ett i sin plan.
+ 1
Café > Sv: Puffes frizon för god musik
Silly: Vinter som Winter...
Länkar:
https://youtu.be/P8f-Qb-bwlU
https://youtu.be/P8f-Qb-bwlU
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Dallemas: Det är också roligt att vi kommit upp på Växjönivå när det gäller värvningar och kostnader.
Han spelar förmodligen i princip gratis...
”det som har gjort den här värvningen aktuell är att Chad verkligen ville komma hit och tillsammans med hans agent har de varit väldigt tillmötesgående och resonabla när det kommer till den ekonomiska lösningen”
Han spelar förmodligen i princip gratis...
”det som har gjort den här värvningen aktuell är att Chad verkligen ville komma hit och tillsammans med hans agent har de varit väldigt tillmötesgående och resonabla när det kommer till den ekonomiska lösningen”
+ 5
MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2020
Tarasov: Tror att det är tveksamt då Brynäs just nu bara har sju backar, Billins oräknad. Däremot finns det en del dödkött i form av forwards.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8399}: Det passar bra, spelarna känner sig nog rätt slitna nu.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
majk: Ja, det vore väldigt intressant. Man anar hur mycket som finns när man läser sammanfattningen om Harper
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
majk: Synd att lägga tid på att giddra om saker som bygger på en dålig formulering.
En av spelsekvenserna som Hansson detaljstuderat är andelen ingångar i offensiv zon som leder till en målchans. Med ingångar menas att en spelare bär eller passar pucken över offensiv blålinje och här skulle Harpers fjolårsstatistik placera honom på femte plats i årets Brynäs.
— I den här delen av spelet, i förmågan att skapa på ingångar, är Harper riktigt bra och han omsätter 32,7 procent av sina ingångar till målchanser. Den siffran är väldigt hög och förra året var han bland den absoluta toppen i SHL på detta. Andra spelare som utmärker sig i den här kategorin är ”Bulan” och Greg,
En av spelsekvenserna som Hansson detaljstuderat är andelen ingångar i offensiv zon som leder till en målchans. Med ingångar menas att en spelare bär eller passar pucken över offensiv blålinje och här skulle Harpers fjolårsstatistik placera honom på femte plats i årets Brynäs.
— I den här delen av spelet, i förmågan att skapa på ingångar, är Harper riktigt bra och han omsätter 32,7 procent av sina ingångar till målchanser. Den siffran är väldigt hög och förra året var han bland den absoluta toppen i SHL på detta. Andra spelare som utmärker sig i den här kategorin är ”Bulan” och Greg,
+ 9
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Rödin1912: Senaste åren sitter jag mest och skäms över Brynäs avsaknad av kvalitet oavsett motstånd.
+ 2
Café > Sv: Puffes frizon för god musik
puffe: Den här poppade upp som en blixt från klar himmel, av någon anledning.
Länkar:
https://youtu.be/ouanlAQ-QXg
https://youtu.be/ouanlAQ-QXg
Luleå HF > Sv: Luleå Hockey 2020 - vägen efter SM-GLUDet!
Sven.Savage: Brynäs - Leksand och Brynäs- HV flyttas pga Covid
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
majk:Men vi kommer väl ha halva truppen på landslagsuppdrag 😉
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Mickis: Nu börjar det nog bli trångt. De tre tidigare matcherna har väl inte heller fått nya datum?
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8399}: Har inte Malmö några förluster vad gäller publikintäkter? Har man minskat utgifterna så radikalt att man gör ett bättre resultat i år än i fjol?
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8399}: Vet någon vilka/hur många spelare som varit drabbade? Orken kan vara ganska nedsatt efteråt.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8399}: Men Brynäs kommer att göra ett resultat på minus nn miljoner och Malmö gick in i Covid-19 säsongen med ett minusresultat.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
#33: Ja nu måste han bestämma allt själv på matcherna ett tag...
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Soffdomaren: Tänk om det varit Shinnimin, då hade det blivit nio matcher.
Luleå HF > Sv: Luleå Hockey 2020 - vägen efter SM-GLUDet!
Sven.Savage: Börjar bli intressant nu hur matcher ska placeras ut, Brynäs har tre matcher som ännu inte fått speldatum och frågan är hur det blir med nästa veckas matcher. Finns inte så många slots kvar nu om man inte ska spela varje dag eller förlänga serien. Fast jul och nyår funkar väl det också.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
ellis: Förmodligen drabbas de av kraften av alla negativa utsagor som svävar som ett ont moln runt Gävle.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Peja: Lunchbufféerna var bland det första man tog bort på min arbetsplats i våras..
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Charles: Verkligheten tråkigt, då lär väl föreningen falla in i den gamla tristessen igen...
+ 4
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Silly: Han har bara kontrakt över 20/21 så han försvinner oavsett
Föregående · 38 · Nästa

Otroligt att det bara är 1-0