https://youtu.be/cv7NEbacamQ
Historik
Föregående · 37 · Nästa
Café > Sv: Puffes frizon för god musik
puffe: Så bra! En annan(senare) artist som inte blev så stor som han borde
Länkar:
https://youtu.be/v7NlS-f29xM
https://youtu.be/v7NlS-f29xM
+ 1
Café > Sv: Puffes frizon för god musik
puffe: Tidig Fleetwood Mac är så bra!
Visst är det så att man kan ställa in sitt humör (set your mood) med musik?
Visst är det så att man kan ställa in sitt humör (set your mood) med musik?
Länkar:
https://youtu.be/U9KaJk_iyjI
https://youtu.be/U9KaJk_iyjI
+ 2
Café > Sv: Puffes frizon för god musik
puffe: Men snart blir allt ljusare!
Länkar:
https://youtu.be/yj5WvpkYHz0
https://youtu.be/yj5WvpkYHz0
Café > Sv: Puffes frizon för god musik
puffe: När jag var ung... Då ägde Brynäs svensk hockey...
Länkar:
https://youtu.be/ur30bn_3G58
https://youtu.be/ur30bn_3G58
+ 2
Café > Sv: Puffes frizon för god musik
puffe: Bra! Men den här passar väl bättre för dagens mOdO eller föralldel Brynäs...
Länkar:
https://youtu.be/2HkJHApgKqw
https://youtu.be/2HkJHApgKqw
+ 1
Luleå HF > Sv: Luleå Hockey 2020 - vägen efter SM-GLUDet!
Sven.Savage: Lycka till ikväll nu!
Kan inte låta bli att länka till en person som säljer in sitt sunda tänk vad gäller hockey...
Självklart måste vi räkna med en del offer om hockeyn ska spelas som den bör, tydligen🤮
Kan inte låta bli att länka till en person som säljer in sitt sunda tänk vad gäller hockey...
Självklart måste vi räkna med en del offer om hockeyn ska spelas som den bör, tydligen🤮
+ 1
Brynäs IF > Sv: Brynäs-Skellefteå sextonde januari
Jan Grismöbel: Är benet av är det värre då behövs troligtvis operation. Låter tråkigt det som hände din fru hoppas hon blir återställd!
+ 1
Brynäs IF > Sv: Brynäs-Skellefteå sextonde januari
Inkazar: Brynäs hemsida skrev att det var en fraktur på ett underarmsben. Eftersom han fortsatte spela lindad är det troligtvis inte av. Det innebär i normalfallet gips i tre veckor därefter ett par veckor till innan han kan börja belasta armen.
+ 3
Brynäs IF > Sv: Brynäs-Skellefteå sextonde januari
Svensson_62:
Toinen on ”Oula Palve”, toinen ei puhu. Peli kulkee joululahjoilla 😂🏆 @HCTPS #joulupelit #Playoffs pic.twitter.com/WbAZuESPOg
— Tommi Tuomi (@TommiTuomi) December 25, 2018
Brynäs IF > Sv: Brynäs-Skellefteå sextonde januari
{8399}: Fågelskådare observerar inte dig, du är för långt ner... Dessutom Brynäsare!
+ 1
Brynäs IF > Sv: Brynäs-Skellefteå sextonde januari
xxxx BIF xxxx: Utifrån presentationen så har Brynäs en betydligt mer positiv syn på Palve än du.
+ 3
Brynäs IF > Sv: Brynäs-Skellefteå sextonde januari
Zzz: Tror att man syftar på att de ska presenteras officiellt i eftermiddag.
+ 2
Brynäs IF > Sv: Brynäs-Skellefteå sextonde januari
Davey85: Det gäller iallafall för ändring av betalningsdag.
” Om du önskar byta datum finns i dag inget manuellt sätt för oss att genomföra det i systemet. Du kan däremot göra det genom att personligen avsluta din prenumeration under "mina sidor" - och sedan gå in och teckna den igen exempelvis den 25 oktober. För att då kunna ha prenumerationen dras exempelvis på löning.”
” Om du önskar byta datum finns i dag inget manuellt sätt för oss att genomföra det i systemet. Du kan däremot göra det genom att personligen avsluta din prenumeration under "mina sidor" - och sedan gå in och teckna den igen exempelvis den 25 oktober. För att då kunna ha prenumerationen dras exempelvis på löning.”
Brynäs IF > Sv: Brynäs-Skellefteå sextonde januari
Huge: Hittar inget heller men tidigare kunde man kontakta Kevin om det var något problem.
Brynäs IF > Sv: Brynäs-Skellefteå sextonde januari
Forsberg 1978: Brynäs har många ess i ärmen när det ska förstöras en lördag
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Enaranger: De vill väl ta betalt för att finansiera fågelskådareutbildingen som någon Brynäsare rekommenderade
Luleå HF > Sv: Luleå Hockey 2020 - vägen efter SM-GLUDet!
Sven.Savage: ” Vinner vi, i år, igen?”
Tror jag inte! Ni har vunnit ert guld.
Så länge ni envisas med att rubricera allt med GLUD är det kört! Sådeså!
Tror jag inte! Ni har vunnit ert guld.
Så länge ni envisas med att rubricera allt med GLUD är det kört! Sådeså!
+ 1
Café > Sv: Puffes frizon för god musik
puffe: Början på slutet för Chicago🥶
Länkar:
https://youtu.be/j1ykMNtzMT8
https://youtu.be/j1ykMNtzMT8
Brynäs IF > Sv: Brynäs - Djurgården 12e januart 2021
xxxx BIF xxxx: Du gillar att tjafsa med Peja du...
” Hans lön hade säkert räckt till både en klasscenter och en till bättre målis vilket jag tyckte vi behövde mer än en 5vs5-dålig Molin. ”
Beräknat när kontraktet skrevs eller nu under pågående pandemi?
” Hans lön hade säkert räckt till både en klasscenter och en till bättre målis vilket jag tyckte vi behövde mer än en 5vs5-dålig Molin. ”
Beräknat när kontraktet skrevs eller nu under pågående pandemi?
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Brynäs dam har förstärkt med tjeckisk landslagsback precis som avslöjades på gårdagens Privatpartnermöte.
+ 9
Café > Sv: Puffes frizon för god musik
{8839}: En lite redigerad Cream version. (känn dig blåst Puffe...)
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
bradberry: Eller så klickar du på Sv: i rubriken så kommer du till det inlägg skribenten svarat på.
+ 4
Leksands IF > Sv: Säsongen 2020-2021
Jalapeno: Japp, Leksand har sugit av förbundsgubbarna hårt!
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Forsberg 1978: Får se hur länge den varar innan den byts ut mot depression, hopp eller eufori?
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
xxx BIF xxx: Är det du som skrivit den långa tänkvärda kommentaren till Alners krönika?
Länkar:
SvenskaFans
SvenskaFans
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Anders Berg: Nej, de har ju också den av oss hyllade Rautio sedan tidigare...
Lite dum jämförelse av dig.
Lite dum jämförelse av dig.
+ 1
Café > Sv: Puffes frizon för god musik
puffe: Snart söndag morgon
Länkar:
https://youtu.be/N0H48bpJziQ
https://youtu.be/N0H48bpJziQ
+ 2
Brynäs IF > Sv: Klassikermötet Brynäs - Leksand 2:a januari 2021
mattias - 74: Thornberg och Wikegård är alltid lätt partiska...
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Charles: Han hittar nog inte dit eftersom han aldrig varit där, åtminstone inte under detta nick.
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8399}: Det var väldigt skönt att få fira nyår med en positiv känsla beträffande hockeyn och Brynäs!
Gott nytt år!
Gott nytt år!
+ 2
Föregående · 37 · Nästa

Här ett udda par som tillsammans fungerade bra. En av min sambos absoluta favoritlåtar.