Historik
Föregående · 48 · Nästa
Café > Sv: Puffes frizon för god musik
puffe: Det var ju ungefär sånt hår jag hade när jag ryckte in och fick ett hårt befälsfinger i nacken och blev upplyst om, att klipp här eller hämta ett hårnät!
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Charles: Nej, vad tror man att nästa NHL-säsong startar i dec/jan? Så han avvaktar nog om han kan få ett kontrakt tills dess.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Captain_fantastic: Det uttalandet är nog mer för att visa egna supportrar att man faktiskt aktivt har kommunicerat med PB och inte bara tappat bollen. Uttalandet i sig tillför väl inget nytt som man inte kunnat läsa i tidigare intervjuer.
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
ellis: Ja, vi kunde ha gjort som DIF och legat lågt och inte försökt värva något.
Den enda negativt osande kommentar jag läst hittills är din
Den enda negativt osande kommentar jag läst hittills är din
+ 4
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Charles: Den insamlingen kan vi inte jämföra med, Porser la in en hygglig bunt även där...
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
+ 14
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Soffdomaren: Men varför görs det inte offentligt om det är klart?
Café > Sv: Puffes frizon för god musik
puffe: Kul det där, tidigare har jag fått pisk(av MoDo-supporter) för att jag, gammal som jag är, skrev MoDo och inte Modo... Men de unga är kanske lite historielösa.
+ 1
Café > Sv: Puffes frizon för god musik
puffe: ” Hade du skrivit MoDo bättre än Beatles ”
Var det inte det jag skrev, i princip.
Fast det räcker ju inte till toppen i min hockeybok!
Var det inte det jag skrev, i princip.
Fast det räcker ju inte till toppen i min hockeybok!
Länkar:
YouTube
YouTube
Café > Sv: Puffes frizon för god musik
puffe: Du ser, ingen aning... Min relation till Beatles är en sommarvarm balkong och väntan på om de gjort ytterligare en succé!
Café > Sv: Puffes frizon för god musik
puffe: Surf on!
Kommer ihåg då jag satt på balkongen i sommarvärmen och lyssnade på Tio i Topp när Beatles släppt en ny singel, skulle den gå direkt in på första plats? Självklart, något annat var otänkbart! Du ser, Beatles och positiva känslor hör ihop...
Kommer ihåg då jag satt på balkongen i sommarvärmen och lyssnade på Tio i Topp när Beatles släppt en ny singel, skulle den gå direkt in på första plats? Självklart, något annat var otänkbart! Du ser, Beatles och positiva känslor hör ihop...
Café > Sv: Puffes frizon för god musik
KulaShaker: Fan, Modo bättre än Beatles!
Ett sånt statement måste du ju älska!?😁
Ett sånt statement måste du ju älska!?😁
Café > Sv: Puffes frizon för god musik
puffe: Du kan aldrig pina mig med Beatles, jag tycker dom är bra om än inte topp fem på min favoritlista, håller nog Modo klart högre inom hockeyn.
Café > Sv: Puffes frizon för god musik
puffe: Låt oss stanna vid att jag har ett väldigt gott förhållande till The Beatles. Abbey Road spelas faktiskt ganska frekvent här hemma. Jag har dock alltid triggats av annat inte fullt så streamlined inom musiken. Men det tror jag vi har varit inne på tidigare att du kan förstärka eller uppnå önskade känslor via musikval. Musik är fantastiskt, åtminstone i min tillvaro och bjuder på så mycket positivt!!
Länkar:
YouTube
YouTube
+ 1
Café > Sv: Puffes frizon för god musik
puffe: Nu kanske du blir ledsen men, jag har aldrig varit något jättefan av Beatles.
Har som ”alla” av vår generation tagit stort intryck av dem.
Min första skiva var en dubbel-EP Magical Mystery Tour som jag fick i julklapp, sedan köpte jag Revolver för egna pengar och därefter fick jag just Abbey Road i julklapp. Men där stannade det, Abbey Road gillade jag och I’m a walrus från MMT.
Gillade faktiskt mer Stones, Who och Hendrix, men jag var nog en lite störd pöjk.
Har som ”alla” av vår generation tagit stort intryck av dem.
Min första skiva var en dubbel-EP Magical Mystery Tour som jag fick i julklapp, sedan köpte jag Revolver för egna pengar och därefter fick jag just Abbey Road i julklapp. Men där stannade det, Abbey Road gillade jag och I’m a walrus från MMT.
Gillade faktiskt mer Stones, Who och Hendrix, men jag var nog en lite störd pöjk.
Café > Sv: Puffes frizon för god musik
puffe: Jag har hört att Beatles är fake. De var bara ett experiment inom AI och hologram som Donald Trump ansvarade för på MIT när han var ung.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
puffe: Jag svarade på ditt inlägg men innehållet var inte riktat mot dig. Tur det finns annat att fokusera på än idioter som trollar runt på hockeysnack!
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
puffe: Är så dj...à trött på folk som försöker sälja in helt ologiska resonemang och snabbt går upp i rök när tesen inte bekräftas.
Visst, han kanske har ett kontrakt med Brynäs den 3/7 eftersom det är vad Sundlöv eftersträvar. Men om det är klart varför lägga avtalet on hold tills dess???
Det är svaret på det vi vill ha av dig Brynäs21!
Visst, han kanske har ett kontrakt med Brynäs den 3/7 eftersom det är vad Sundlöv eftersträvar. Men om det är klart varför lägga avtalet on hold tills dess???
Det är svaret på det vi vill ha av dig Brynäs21!
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{9175}: Skönt att du kommer in och visar hur man kan hålla en hög nivå på inläggen!
+ 7
Café > Sv: Puffes frizon för god musik
puffe: Skulle vara den här då😅
Vill du även engagera sällskapet så lägger jag till en liten instruktionsfilm...
Vill du även engagera sällskapet så lägger jag till en liten instruktionsfilm...
Café > Sv: Puffes frizon för god musik
puffe: Sången räddas något av den högklassiga produktionen!
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
puffe: Det tillsammans med en dålig attityd är grymt störande.
+ 3
Café > Sv: Puffes frizon för god musik
puffe: Lugnt å skönt att kunna vara här å skriva, är lite hett där hemma!
Länkar:
YouTube
YouTube
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Olli Hahl: Vad fan hände här? Ett tvåfrontskrig mot utomsocknes... gillart!
Brynäsare håller alltid ihop! SM-glud(nä det är Lule) 2021!
Brynäsare håller alltid ihop! SM-glud(nä det är Lule) 2021!
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{9175}: Det är naturligtvis skitkul om det du säger stämmer. Men du kanske inte ska fara ut med beskyllningar i onödan.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{9175}: Jag brukar aldrig vara negativ och bitter, i princip. Nu är du bara ute och tjafsar, så försök att vara lite seriös i vad du skriver om du ska bli tagen på allvar.
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{9175}: Kopplar inte riktigt, varför ska vi tacka dig?
Är det följande uttalande du bygger din teori på?
” Finns det något tidsperspektiv från er sida gällande Berglund?
– Nej, men vi börjar träna tredje augusti. Kommer vi överens är det bra om det är klart tills dess. Men det är inte så att vi har sagt att det måste vara klart till i morgon eller nästa vecka eller någonting, säger Sundlöv.”
Är det följande uttalande du bygger din teori på?
” Finns det något tidsperspektiv från er sida gällande Berglund?
– Nej, men vi börjar träna tredje augusti. Kommer vi överens är det bra om det är klart tills dess. Men det är inte så att vi har sagt att det måste vara klart till i morgon eller nästa vecka eller någonting, säger Sundlöv.”
+ 1
Café > Sv: Puffes frizon för god musik
KulaShaker: Kopplar vidare
Roxy musics Brian Eno är medkompositör till Heroes och Robert Fripp, King Crimsons ledfigur, spelar gitarr på originalinspelningen. Så här kommer i princip Bowie, King Crimson och Roxy Music... alla favoriter!
Roxy musics Brian Eno är medkompositör till Heroes och Robert Fripp, King Crimsons ledfigur, spelar gitarr på originalinspelningen. Så här kommer i princip Bowie, King Crimson och Roxy Music... alla favoriter!
Länkar:
YouTube
YouTube
+ 1
Café > Sv: Puffes frizon för god musik
puffe: Ska du lyssna på Little Feat ska du ta ”Waiting for Columbus” en live dubbel på vinyltiden
Länkar:
YouTube
YouTube
Café > Sv: Puffes frizon för god musik
puffe: Men det är Peter Green!
Har man skapat musik som Black Magic Woman och Albatross så...
Har man skapat musik som Black Magic Woman och Albatross så...
Föregående · 48 · Nästa

