Historik
Föregående · 47 · Nästa
Café > Sv: Puffes frizon för god musik
puffe: Japansk Whisky är i världstopp sedan ett antal år. Började väl med att japanska intressen köpte in sig i ett antal stora skotska destillerier.
Chicago in Japan smakar också gott
Chicago in Japan smakar också gott
Café > Sv: Puffes frizon för god musik
puffe: Får väl lägga ut upphovsmakarens version för de som gillar blåslöst, finns dom?
+ 1
Luleå HF > Sv: Luleå Hockey 2020 - vägen efter SM-GLUDet!
Sven.Savage: Apropå knepiga val antar jag att du tycker nedanstående faller under samma kategori.
01. HV71, Hugo Alnefelt och Jonas Gunnarsson
02. Färjestad, Arvid Holm, Henrik Haukeland och Jesper Eliasson
03. Djurgården, Niklas Svedberg och Mantas Armalis
04. Brynäs, Viktor Andrén och Samuel Ersson
05. Frölunda, Johan Mattsson och Niklas Rubin
06. Rögle, Johan Gustafsson och Christoffer Rifalk
07. Oskarshamn, Joe Cannata och Tex Williamsson
08. Skellefteå, Gustaf Lindvall och Arvid Söderblom
09. Örebro, Jhonas Enroth och Jonas Arntzen
10. Växjö, Viktor Fasth och Erik Källgren
11. Linköping, Jonas Gustavsson och Niklas Lundström
12. Malmö, Oscar Alsenfelt och Lars Volden
13. Leksand, Axel Brage och Janne Juvonen
14. Luleå, David Rautio och Jesper Wallstedt
01. HV71, Hugo Alnefelt och Jonas Gunnarsson
02. Färjestad, Arvid Holm, Henrik Haukeland och Jesper Eliasson
03. Djurgården, Niklas Svedberg och Mantas Armalis
04. Brynäs, Viktor Andrén och Samuel Ersson
05. Frölunda, Johan Mattsson och Niklas Rubin
06. Rögle, Johan Gustafsson och Christoffer Rifalk
07. Oskarshamn, Joe Cannata och Tex Williamsson
08. Skellefteå, Gustaf Lindvall och Arvid Söderblom
09. Örebro, Jhonas Enroth och Jonas Arntzen
10. Växjö, Viktor Fasth och Erik Källgren
11. Linköping, Jonas Gustavsson och Niklas Lundström
12. Malmö, Oscar Alsenfelt och Lars Volden
13. Leksand, Axel Brage och Janne Juvonen
14. Luleå, David Rautio och Jesper Wallstedt
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Vilket lag har bästa målvaktsparet? (Enl Hockeybladet)
01. HV71, Hugo Alnefelt och Jonas Gunnarsson
02. Färjestad, Arvid Holm, Henrik Haukeland och Jesper Eliasson
03. Djurgården, Niklas Svedberg och Mantas Armalis
04. Brynäs, Viktor Andrén och Samuel Ersson
05. Frölunda, Johan Mattsson och Niklas Rubin
06. Rögle, Johan Gustafsson och Christoffer Rifalk
07. Oskarshamn, Joe Cannata och Tex Williamsson
08. Skellefteå, Gustaf Lindvall och Arvid Söderblom
09. Örebro, Jhonas Enroth och Jonas Arntzen
10. Växjö, Viktor Fasth och Erik Källgren
11. Linköping, Jonas Gustavsson och Niklas Lundström
12. Malmö, Oscar Alsenfelt och Lars Volden
13. Leksand, Axel Brage och Janne Juvonen
14. Luleå, David Rautio och Jesper Wallstedt
01. HV71, Hugo Alnefelt och Jonas Gunnarsson
02. Färjestad, Arvid Holm, Henrik Haukeland och Jesper Eliasson
03. Djurgården, Niklas Svedberg och Mantas Armalis
04. Brynäs, Viktor Andrén och Samuel Ersson
05. Frölunda, Johan Mattsson och Niklas Rubin
06. Rögle, Johan Gustafsson och Christoffer Rifalk
07. Oskarshamn, Joe Cannata och Tex Williamsson
08. Skellefteå, Gustaf Lindvall och Arvid Söderblom
09. Örebro, Jhonas Enroth och Jonas Arntzen
10. Växjö, Viktor Fasth och Erik Källgren
11. Linköping, Jonas Gustavsson och Niklas Lundström
12. Malmö, Oscar Alsenfelt och Lars Volden
13. Leksand, Axel Brage och Janne Juvonen
14. Luleå, David Rautio och Jesper Wallstedt
+ 2
Luleå HF > Sv: Luleå Hockey 2020 - vägen efter SM-GLUDet!
Maktfaktorn (snodd från Hockeysnack på FB)
+ 7
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Bäcklin ersätts av Ove Molin som ansvarig för J20 och Tommy Sjödin tar över J18
Länkar:
Brynäslegendaren gör comeback som juniortränare ? och Molin på väg in i J20: "Allt helt klart nästa vecka"Brynäs guldtränare från 2009 lämnar efter fem år: "Ett avslutat kapitel"
Brynäslegendaren gör comeback som juniortränare ? och Molin på väg in i J20: "Allt helt klart nästa vecka"Brynäs guldtränare från 2009 lämnar efter fem år: "Ett avslutat kapitel"
+ 12
Luleå HF > Sv: Luleå Hockey 2020 - vägen efter SM-GLUDet!
Sven.Savage: Ber om ursäkt, men jag var tvungen att gå in på apsidan för att kontrollera om det var så illa. Trodde faktiskt att nu har Sven varit kreativ och snickrat ihop ett montage, förlåt förlåt... Men herregud hur lyckas de?
+ 2
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
puffe: Motsvarar knappt 99500kr i dagens penningvärde, så krångel-koefficienten är ganska stor där i MoDoland!
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{9175}: ” Brynäs är redan överens med Patrik Berglund om ett tvåårskontrakt.
– Där har det varit klart sedan länge. Det som ska till nu är att komma överens med Bertilsson. Jag vet att Sundlöv jobbar hårt just nu. Vi hoppas kunna presentera värvningarna på onsdag, säger Michael Campese.”
– Där har det varit klart sedan länge. Det som ska till nu är att komma överens med Bertilsson. Jag vet att Sundlöv jobbar hårt just nu. Vi hoppas kunna presentera värvningarna på onsdag, säger Michael Campese.”
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
bradberry: Den enda kommentar jag sett är detta.
Frågan var
” Har någon sett nån uppdatering med dagens siffror i insamlingen.”
Frågan var
” Har någon sett nån uppdatering med dagens siffror i insamlingen.”
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Peja: Kan tänka mig att en osäkerhet finns ang Covid-19, Lettland stängde ner ganska hårt och har precis börjat släppa in folk utifrån. Svenskar måste fortsättningsvis sitta i 14 dagars självkarantän men jag vet inte vad som gäller Ryssland.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Auchinleck: Antar att du med solbrillorna vill markera att kommentaren var irrelevant?
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Om vi efter fredagen hade 1 772 632kr insamlat inkluderade det då Larbron ABs 250 tusen, som offentliggjordes på lördagen? Annars är målet nått redan.
Café > Sv: Puffes frizon för god musik
hanzon: Har säkert länkat till någon version av den här tidigare
Länkar:
YouTube
YouTube
+ 1
Café > Sv: Puffes frizon för god musik
puffe: Ingen tyskkväll är komplett utan Rammstein
Länkar:
YouTube
YouTube
Café > Sv: Puffes frizon för god musik
puffe: Elakt? Jag tyckte det var fyndigt, två flugor på smällen liksom 😉
Café > Sv: Puffes frizon för god musik
KulaShaker: Den här får du på köpet som svar på ditt inlägg i Brynäsboken
Länkar:
YouTube
YouTube
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Mattson: Så här skrev Campese på FB Fansens värvning 3.0:
Hej på er! Vill även här bara tacka det ödmjukaste för insatserna. Jag tror (vet) att ska vi lyckas med det vi vill och har som mål så är det genom att göra mer saker tillsammans. Det som nu hänt senaste veckan är oerhört viktigt för föreningens framtid med eller utan mig. Min roll kommer och går , men mycket består. Så är det bara. Men jag kommer inte ge mig och det kommer inte övrig org göra heller. Så återigen ett ödmjukt och hjärtligt tack! Nu ska vi se till att ro detta i land och det blir en milstolpe för oss på så många sätt. Trevlig helg !
Hej på er! Vill även här bara tacka det ödmjukaste för insatserna. Jag tror (vet) att ska vi lyckas med det vi vill och har som mål så är det genom att göra mer saker tillsammans. Det som nu hänt senaste veckan är oerhört viktigt för föreningens framtid med eller utan mig. Min roll kommer och går , men mycket består. Så är det bara. Men jag kommer inte ge mig och det kommer inte övrig org göra heller. Så återigen ett ödmjukt och hjärtligt tack! Nu ska vi se till att ro detta i land och det blir en milstolpe för oss på så många sätt. Trevlig helg !
+ 9
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
ellis: Bertil har Brynäs själva flaggat för att han inte är klar. Men då finns det utrymme för att värva en annan högklassig back.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Hank81: Troligtvis hade bearbetningen av företag redan börjat och Monitor hade säkert redan gjort något uttalande om nivå. Hur mycket som kan vara på väg in från övriga sponsorer skulle vara intressant att veta.
Dessutom tror jag att Brynäs gör affär oavsett hur mycket som ytterligare kommer in.
Dessutom tror jag att Brynäs gör affär oavsett hur mycket som ytterligare kommer in.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
bradberry: Kan ju också vara så att han vill vara transparent. Tweeten var ett svar på en direkt fråga om hur mycket som behöver samlas in.
Att Brynäs inte gick ut och offentliggjorde beloppet från början var säkert att de trodde att 3+ miljoner skulle varit avskräckande.
Att Brynäs inte gick ut och offentliggjorde beloppet från början var säkert att de trodde att 3+ miljoner skulle varit avskräckande.
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Rumpelstiltskin: Målet är två miljoner exklusive monitors bidrag.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Fler företag på väg in:
Time to level up med Monitor!😀💪🌟Vi har något mäktigt på G! Tillsammans! Fans och nu partners! Fler företag också på väg in på lägre men ack så viktiga nivåer!🌟💪👌Fantastiskt engagemang alla!👌❤️ https://t.co/8zdmRg6Pnx
— Johan Cahling (@JCahling) July 10, 2020
+ 9
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Bif4life: Det är säkert en effekt man hoppats på att en lyckad insamling från medlemmar och supportrar triggar företagen ordentligt.
+ 5
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Kevin twittrar, intressant.
1️⃣ För att sätta saker i perspektiv är 1.27 MKR från Fansens värvning redan på tre dagar på jämförbar nivå som officiell partner till Brynäs IF. Alltså redan nu ett av föreningens elva största partnerskap säsongen 20/21.
— Kevin Johansson (@kjohansson90) July 9, 2020
+ 9
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
bradberry: Tycker oftast Stisse är bra, men ibland blir han lite av en surgubbe.
Men vem är inte det i den här åldern...
Men vem är inte det i den här åldern...
Café > Sv: Puffes frizon för god musik
puffe: Apropå ålderstigna, la ut en låt härom den med Baker Gurwitz Army med frontfiguren Ginger Baker (trummis i Cream) han gick bort i fjol. Alla hjältar försvinner...
+ 1
Föregående · 47 · Nästa

