Historik
Föregående · 61 · Nästa
Skellefteå AIK > Sv: Dynastiernas dynastiförenings guldresa
{7603}:
"Kovacs körde ingen av bilarna som kolliderade i olyckan."
"Kovacs körde ingen av bilarna som kolliderade i olyckan."
Skellefteå AIK > Sv: Dynastiernas dynastiförenings guldresa
{7603}: I en senare artikel i samma tidning som du länkade till står det att Kovacs INTE körde någon av bilarna.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8482}: Men har hela Brynäs ledning, med nämnda personer, suttit och sovit när Bengtzen har gjort sina affärer?
+ 10
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Brynäsgubbe: Man kommer nog snart fram till att Hockeyn inte tillhör kärnverksamheten och outsourcar den till IK Huge! 😂
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Steenm: Lite läskigt att det bara är Timrå som är ett pålitligt bottenlag... gapet minskar.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Peja: Men det är väl två lag med lätt spetsade allsvenska trupper.
Skellefteå AIK > Sv: Dynastiernas dynastiförenings guldresa
{7804}: Vem är det han har dräpt? Har du belägg för det? Starka ord hoppas du har täckning för påståendet.
+ 1
Luleå HF > Sv: Luleå Hockey 2012-2013: Vägen mot SM-GLUDet!
Blister Brigade: Spekulationer från "expertisen" lutar väl åt Kovacs...
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Brynäsgubbe: Det där var väl inte riktigt sant.
"Under tiden i Nashville jobbade Christopher Heino-Lindberg också två dagar i veckan som målvaktstränare för Nashville Junior Predators. I Sverige har han även agerat instruktör på Björn Bjurlings målvaktscamper. "
"Under tiden i Nashville jobbade Christopher Heino-Lindberg också två dagar i veckan som målvaktstränare för Nashville Junior Predators. I Sverige har han även agerat instruktör på Björn Bjurlings målvaktscamper. "
Länkar:
https://www.aftonbladet.se/sportbladet/hockey/a/VRAle4/profilen-ar-hogaktuell-for-shl-klubben
https://www.aftonbladet.se/sportbladet/hockey/a/VRAle4/profilen-ar-hogaktuell-for-shl-klubben
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Hoppas att trenden bryts snart, har ingen lust att sitta här och vara nervös över en trettondeplacering som närmar sig...
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Brynäsgubbe: Måste väl till lite mer självförtroende i truppen först om det ska ske...
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Anders Berg: Men det är väl just pga det som det känns positivt med en ledning som uttalat strävar efter att ha en målsättning över tid och en struktur framåt. Det återstår dock för Brynäs IF att komma upp till bevis men känslan är positiv.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
+ 2
Luleå HF > Sv: Luleå Hockey 2012-2013: Vägen mot SM-GLUDet!
Duncan: Säsongen 75-76 var första säsongen för Elitserien.
Brynäs slog enkelt ut Skellefteå i semi och vann därefter finalen mot Färjestad, härliga tider!
Skellefteå blev sedan förnedrade av Leksand i matcherna om tredje pris!
Timrå slutade föresten på en överlägsen sistaplats.
Brynäs slog enkelt ut Skellefteå i semi och vann därefter finalen mot Färjestad, härliga tider!
Skellefteå blev sedan förnedrade av Leksand i matcherna om tredje pris!
Timrå slutade föresten på en överlägsen sistaplats.
+ 4
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Linus reagerar över domarnivån med div sakfel.
Länkar:
https://www.aftonbladet.se/sportbladet/hockey/a/yvomMA/norberg-dags-att-borja-ifragasatta-domarna
https://www.aftonbladet.se/sportbladet/hockey/a/yvomMA/norberg-dags-att-borja-ifragasatta-domarna
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8656}: Men hur fair är det mot lagen med guldchans? Där kanske ett fick möta ett a-lag medan de andra får möta ett b-lag.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
+ 3
Luleå HF > Sv: Luleå Hockey 2012-2013: Vägen mot SM-GLUDet!
Sven.Savage: Det här är en ganska trevlig tabell det också!
Totalt har 83 svenskar efter halva säsongen gjort 1058p i NHL. Listan nedan baseras på vart spelarna gjorde sin senaste säsong i Sverige.
— Christoffer Jansson (@Jjaansson) January 3, 2019
(Topp 13)
FHC: 169p
BIF: 167p
DIF: 138p
Modo: 86p
SAIK: 75p
LIF: 53p
HV71: 51p
FBK: 50p
AIK: 47p
Malmö: 45p
VHC: 42p
LHC: 36p
VIK: 24p pic.twitter.com/CoM4Fo3IKX
Fortsättningen på listan:
— Christoffer Jansson (@Jjaansson) January 3, 2019
RBK: 16p
TIK: 16p
BIK: 15p
LHF: 15p
SSK: 8p
Ej spelat i Sverige: 5p
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Berge: En mob, jösses.
Det har väl varit en relativt lugn diskussion ang Danielssons beteende och prestation härinne. Knappast några omotiverade påhopp.
Det har väl varit en relativt lugn diskussion ang Danielssons beteende och prestation härinne. Knappast några omotiverade påhopp.
+ 7
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Briljant teknik av Nicklas Danielsson
— RoadLaker (@RoadLaker) December 30, 2018
🎥 C More #shl #rlgifs #brynäs pic.twitter.com/cHyQZirKjy
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
varulf: Vet inte om det är en överdrivet positiv prognos. Kan ju bli bakslag vid den här typen av skador.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
varulf: Kousal körde ensam på is idag. Har förhoppning om att vara spelklar till den 5:e.
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Det förstår du väl, egentligen är vi bara elva det ser man ju på pappret!
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Luddf: Spännande att se hur det utvecklas vidare, om Sallinen antas vara Kristos ersättare ska det in ytterligare en forward som Dacke hintat om tidigare?
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Jaken: Om nu det som skrivs är sant svänger informationen ganska kraftigt som Brynäs lämnar. Känns allt mer som om man släpper den här säsongen och samlar i ladorna (eller försöker fylla hålen) bäst man kan.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
xxx BIF xxx: Snart får vi veta var Tomi Sallinen ska spela. Ska bestämma sig idag.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Hur troligt är det att Samuel Ersson får stanna i Sverige nästa säsong om han fortsätter att briljera i JVM?
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
munkas: Eller så har Kausal avrått, eller så blev han för ”dyr”, eller så har vi redan klart med annnan spelare, eller så har Brynäs inga pengar till inköp...
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Lindström: Varför så negativ helt plötsligt? Den såg jag inte komma från just dig.
+ 1
Föregående · 61 · Nästa

"Vi snackar inte om en 18-åring som tjafsar med vakterna på fyllan. Utan en överlagd handling. Den där ångern man fick se i inrervjuerna efter han dräpte polarn var alltså bara ett spel för gallerierna. Pucko!"
"Kovacs har alltså tidigare buskört och är dömd för att ha dräpt polarn. Kompisen avled. Han får ett straff och villkorlig dom"
"En annan HAR dräpt en människa, han åker dit för TREDJE gången, och SPELAR NÄSTA MATCH!"