Inlägg: 1932721
Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Det förstår du väl, egentligen är vi bara elva det ser man ju på pappret!
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
KulaShaker: Ja förlåt. Det glömde jag. På papperet är vi inte SHL-mässiga:-)
Tur det avgörs på isen...
Tur det avgörs på isen...
+ 1
Sv: A proposito de nada
Danielsson Kellman Boqvist
Rödin Sallinen Kousal
Make it happen! Kom igen nu Dackell, Rödin har redan köpt hus här, hur svårt ska det vara?! ;-))
Rödin Sallinen Kousal
Make it happen! Kom igen nu Dackell, Rödin har redan köpt hus här, hur svårt ska det vara?! ;-))
+ 3