Historik
1 · Nästa
Svenska Hockeyligan > Sv: 14 lag i elitserien fr.o.m 2007/2008!
Kung_ekman:
inga 14 lag här inte!!! 12 lag ska det vara!!!!!!!!!!!!!!!!!!
inga 14 lag här inte!!! 12 lag ska det vara!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Matchtips > Sv: Omgång 39 + en match från omgång 36
kung_ekman:
Sv: Omgång 39 + en match från omgång 36
Djurgårdens IF - Färjestads BK... 4-2
Frölunda HC - MODO Hockey......2-4
Sv: Omgång 39 + en match från omgång 36
Djurgårdens IF - Färjestads BK... 4-2
Frölunda HC - MODO Hockey......2-4
Matchtips > Sv: Omgång 39 + en match från omgång 36
kung_ekman:
Sv: Omgång 39
HV 71-Skellefteå 6-2
Luleå-Linköping 2-4
Modo-Södertälje 5-3
Frölunda-Mora 7-2
Brynäs-Timrå 5-2
Djurgården-Färjestad 6-1
Sv: Omgång 39
HV 71-Skellefteå 6-2
Luleå-Linköping 2-4
Modo-Södertälje 5-3
Frölunda-Mora 7-2
Brynäs-Timrå 5-2
Djurgården-Färjestad 6-1
Matchtips > Sv: Extramatcher 18/10
kung_ekman:
Färjestad - Skellefteå 4-3
Djurgården - Luleå 5-2
Frölunda - Timrå 7-3
Färjestad - Skellefteå 4-3
Djurgården - Luleå 5-2
Frölunda - Timrå 7-3
Svenska Hockeyligan > Sv: Hur slutar ES-07-08?
kung_ekman: Mitt tips före serie slut
1.Linköping HC
2. Hv 71
3. frölunda
4.Färjestad
5. Brynäs
6. MoDo Hockey
7. Timrå
8. Södertälje SK
9. Luleå Hockey
10. Skellefteå AIk
11.Mora IK
12.Djurgården IF
1.Linköping HC
2. Hv 71
3. frölunda
4.Färjestad
5. Brynäs
6. MoDo Hockey
7. Timrå
8. Södertälje SK
9. Luleå Hockey
10. Skellefteå AIk
11.Mora IK
12.Djurgården IF
MoDo Hockey > Sv: SCA-Cupen
Kung_ekman: klart man kommer:D:D heheh man vill ju kika på grabbarna innan allvaret börjar:D
1 · Nästa
