Historik
Föregående · 6 · Nästa
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
PA= Vi gör mycket bra idag tycker jag, men åker på två tidiga baklänges mål. Det är inte så mycket att göra.
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Blå grottan: dom får titta på den här efter matchen och se vad dom gör bra????.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Forsberg 1978: Grabbarna ser ju för jäkla hungriga ut på att slippa kvala😀👍🖤❤️💛 Vilken pinsam inställning från brynäs ikväll igen. Swisha swisha swisha
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Blå grottan: Det är risig attityd i laget och pyspunka i föreningen. Swisha swisha swisha.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
xxxx BIF xxxx: vi behöver ta poäng och spelar tredje perioden runt eget mål😀😀😀😀
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Supportern: Finns ingen glöd i laget tyvärr. Vårat lagbygge har sakta sjunkit ihop. SUNDLÖÖÖV oc company dominerar
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8399}: Det finns inga krigar hos oss ikväll. Känns som vi glider runt och väntar på att denna säsong ska ta slut. Brynäs ligger sist och åker runt och hoppas på ngt mirakel ska ske. Nej med denna inställning kommer vi bli överraskada i ett kval. JOBBA JOBBA JOBBA
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
FARMEN på tv4 är mitt nya intresse nu när hockey kvällarna sliter för hårt på psyket. Vi tappar in två mål ikväll pga att brynäs backen inte vågar ta en smäll och åker och dräller med klubban. Var fan e inställningen på väg.
+ 4
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Supportern: Dommarna är som vanligt kassa. Klarar vi detta borde vi få billig tvåa med oss snart
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Stefan R 63: vi kommer garanterat få en skit utvisning med oss snsrt
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Davey85: Dommarna avgör ännu en match fy fan så jävla kassa dom e generellt. Nivån sätts ju efter deras osäkerhet gång på gång. Så otroligt tråkigt att titta på denna jävla puss och kram hockey. JÄVLA HOCKEY MÖRDARE SOM DÖMMER.
+ 2
Brynäs IF > Sv: Luleå-Brynäs 2020114
Peja: Sverige ska ha den snällaste och gulligaste hockeyn i världen och alla lätta små killar ska få stirra puck och känna sig trygga. Kolla på vikegård måter bröderna kronwall. Tur inte Niklas avslutade i shl nu för då hade en rumptackling blivit livstids avstängning för honom och saft och bulle hockeyn fortsatt.
+ 2
Brynäs IF > Sv: Leksands IF - Brynäs IF 2020-12-03
Zappaholic: Håller fullständigt med inget krig utan bara massa stressade och förvirrade spelare som ser trasiga ut
Brynäs IF > Sv: Leksands IF - Brynäs IF 2020-12-03
Davey85: Jag själv håller helt med att truppen ser bra ut och tycker 10a är lågt räknat. Men dom jag har lyssnat på trodde målvakterna var en chansning. Och där sitter mycket av problemet nu eftersom allt spel är i en katastrof låsning och ingen törs spela ut.
Brynäs IF > Sv: Leksands IF - Brynäs IF 2020-12-03
Davey85: Nästan inga som trodde på oss innan säsongen och den analysen är ju 5av5. Men vi får offra denna serie och försöka toppa formen till kvalet istället. Lider med alla men kommer alltid vara Brynäs trogen.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Auchinleck: Ja nu jäklar hoppas vi på att det vänder och att vi får några ribba in.
+ 4
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Vi ska självklart ha rimliga förväntningar på denna trupp som dom satt ihop. Och självklart tror jag alla i truppen vill vinna trots denna start. Men jag förstår inte att ledningen kan få ställa till det som dom gjort och komma undan med det. Dom slösar bort klubbens och våra pengar på ngt som inte fungerar. Och det känns inte som att en ända människa tror på vårat brynäs idag. Tycker så otroligt synd om alla spelare tränare alla som gjort vad dom kunnat för att få detta att fungera.
Men något jag inte förstår och blir tokig på är när blev dessa gammla spelare och folk med rätt efternamn duktiga entreprenörer / företagsledare. Jag tror vi måste se ledningen i ögonen och fråga vem som tagit alla dessa ruttna beslut och kräva att dom tar ansvar.
Men något jag inte förstår och blir tokig på är när blev dessa gammla spelare och folk med rätt efternamn duktiga entreprenörer / företagsledare. Jag tror vi måste se ledningen i ögonen och fråga vem som tagit alla dessa ruttna beslut och kräva att dom tar ansvar.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Peja: Jag förstår att dom inte har samma möjligheter som sthlm mm men vad har vi att hoppas på nu som kan bli ngt i Brynäs några år? Känner att vi borde chansa mer på ngt yngre om vi har ngt. Istället för att ösa pengar över folk som har gjort sitt.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Peja: Ja det är ju inte klokt så dåligt dom lyckats med att bygga detta dyra lag. Kolla Dif med Eklund och Holtz. Så jäkla läckert att se dom ihop nu och undrar vad dom kostar Dif detta år? Sen förstår jag att dom blommar ut extra i år, men när var vi nära ngt liknande. Brynäs har ju sedan gammalt varit duktiga på att få fram bra spelare och målvakter. Men kicka tränare och skriva kontrakt med spelare som haft sin peak är vi överlägset bäst i Sverige på.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Peja: Jag sitter och funderar på hur det ser ut i våra juniorer led. Och hur vi kan ha en sådan här dyr trupp och inte göra det bättre? Man hör vissa lag bråttas med ekonomin mkt värre än vad vi gör och dom lyckas kriga för slutspel. Och vi har en av dom dyrare trupperna och får detta år också kriga för att vara kvar i shl. Hur kan det vara möjligt att det blir så här? Tvivlar inte på att alla i laget vill vinna men hur ska vi göra det?
+ 1
Brynäs IF > Sv: Brynäs-Färjestad
Blå grottan: Fy fan för denna säsong hittills och denna jävla dynga till hockey. Jag blir helt slut på detta och måste sluta titta.
Brynäs IF > Sv: Brynäs-Färjestad
Tigerhjärta: ja det vore nog bra med lite snabba skott och avslut mot mål.
Brynäs IF > Sv: Djurgården IF - Brynäs IF 2020-11-24
Forsberg 1978: Blir tufft att hinna få ta i allt du vill ha med 20min kvar men det fixar säkert du.
Brynäs IF > Sv: Djurgården IF - Brynäs IF 2020-11-24
Dallemas: Roligt att se att vi fortsätter spela trotts utebliven utdelning och väldigt lätta mål bakåt. Jag tror på PA i båset och BIF som lag men vi måste Kriga KRIGA KRIGA senart släpper det hoppas jag.
+ 2
Brynäs IF > Sv: Djurgården IF - Brynäs IF 2020-11-24
{2064}: Det är ju så här man vill att dom ska ösa på. Går det åt helvete med denna krigar inställngen så har man verkligen gjort vad man kan. Man blir så GLAD när dom jobbar på detta vis.
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
KulaShaker: Hehe jag har haft en jätte bra dvala men nu är jag igång igen med dyngspridningen. Tycker energin är för dålig laget och det står jag för.
+ 1
Föregående · 6 · Nästa
Önskar jag kunde säga adjö brynäs men det går ju inte tyvärr💛❤️🖤. Imorgon kokar min hjärna igen kl 19.04 😀👍