Historik
Föregående · 7 · Nästa
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Peja: tilltron är inte hög men i SHL måste för fan viljan att kämpa vara högre en vad den är i brynäs nu.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Honken: Det jag blir så trött på är att om detta var en 7e avgörande så hade denna match sett annorlunda ut i tempo. Dom ger inte allt och ligger snart sist i shl. Varför krigar dom inte 100% under hela matchen? Tycker det ser ut som en piss inställning av många med alldeles för hög lön
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{9175}: PRESTAIONSBASERAD LÖN MED ETT LÖNETAK PÅ 1500 I MÅNADEN. Och avdrag för överbetalda latmaskar som undrar var agenten ska ta dom till för lag nästa säsong.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Chanzone: Energin totalt sett är åt helvete för dålig och gubbarna ser trötta och omotiverade ut. Dom borde kriga 100% från start och ge allt i 3 perioder då skulle poängen kunna komma. Men med denna attityd kan vi bara hoppas dom stoppar shl och vi får vara pga av det.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Bratwursten : vem vill hoppa på ett tränar jobb åt denna förening? Dom kommer få lätta ordentligt på lädret och göra en chansning till. Hade detta varit ett normalt företag hade materialaren suttit som tillfällig direktör vid det här laget och styrt skutan.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{7044}: vem fan vill gå in och ta detta tränar jobb med så mycket skit i alla led. Det går ju inte att städa upp all skit dessa dårar dragit in.
+ 5
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Det finns inget hopp i omklädningsrummet och ingen tro från dom fina kontoren hellre
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Spar pengarna så dom har till många tränare nästa år och ledningens stora löner. Skicka ut en ansökan på arbetsförmedlingen att ny överbetalda tränare sökes med möjlighet till bra betalt hur det än går.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Ja det är helt otroligt. Så otroligt dåligt laginsats igen. Förra matchen började divor a jobba när det var 5min kvar fy fan
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Har man 250k i månaden och ingen känsla eller hjärta för företaget man jobbar på så ser det ut på detta vis. Pinsamt att laget ens åker till rögle och ställer ut skridskorna. Spara krafterna till eran långa semester och bada i pengarna ni suger ur våran KATASTROF FÖRENING. Så otroligt jävla less på dessa överbetalda DIVOR som tror att dom är ngt och tycker synd om dom enstaka spelare i Brynäs som har viljan att lyckas med detta lag.
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Växjö Lakers 2020-03-03
Det kunde dom skrivit tidigare om medierna vill plocka plus poäng. Dagens inställning har inget i ett slutspel att göra. Men alla överbetalda idioter ska ha full lön men kassan bör nog tryta för vår för brynäs snart. Ingenmanslandet är en dyr vana
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Växjö Lakers 2020-03-03
Kul det ska bli att ta med sig hela familjen och se på bif-lif på lördag... Och så jävla spännande det kommer vara herregud. Tror fan jag ska sitta kvar i bilen och sura över hur jävla kassa dom varit iår igen. Ingenmanslandet i shl här kommer vi för det verkar vara där vi hör hemma med det här fiasko bygget. Rannsaka er själva ni som fått ihop det här skiten och avgå nu på direkten ni drar ju ner ANRIKA BRYNÄS I SKITEN.
+ 4
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Växjö Lakers 2020-03-03
Bedömningssporten börjar likna skit. Domaren är kass idag
+ 3
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Växjö Lakers 2020-03-03
Dom ska ha skit efter denna dyra och helt värdelösa säsongen. Lekstuga med klubbens resurser var är vi på väg.
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Växjö Lakers 2020-03-03
Hur är det möjligt att så många i laget har så jävla dålig inställning i denna match?
+ 1
Brynäs IF > Sv: Malmö Redhawks - Brynäs IF 2020-01-28
munkas: håller fullständigt med om att han kommit igång. Men rödin hade varit ännu bättre nu om han ficka trampa fritt och skita i det andra som att vara kapten tex där passar Blomqvist mycket bättre. Tror inte rödin bad om att få axla den rollen utan den fick han med på köpet pga allt jävla snack om att nu är han hemma för att ta hem guldet till Gävle igen.
Brynäs IF > Sv: Malmö Redhawks - Brynäs IF 2020-01-28
SWEATT: rödin skulle spela som han gjorde när han lämna. Blir aldrig bra att skryta upp ngt innan han har börjat leverera. Absolut har han kommit igång efter tränar bytet men jag vill ha ut mer av honom. Hade varit bättre att ha Blomqvist som kampen.
+ 1
Brynäs IF > Sv: Malmö Redhawks - Brynäs IF 2020-01-28
Finns inte en chans att vi ska kunna få denna trupp att börja leverera. Det är är för dåligt bygge. Hur kan några enstaka segrar få LAGET att börja känna sig lite för bra och för viktiga så att man slutar leverera. Det är ett dåligt lagbygge. Lägg ner skiten efter den här fiasko säsongen. Det har gått för långt och intresset kommer inte kunna återfås för detta anrika märke det en gång var. Och en sak undra jag väldigt ofta. Hur har dessa ledare som spelat hockey hela deras liv hunnit blivit trygga och duktiga företagsledare under några sommar uppehåll. Rannsaka er själva och ställ era platser till förfogande och låt folk som kan hantera stora pengar och klarar av att göra ett bra och få chansen. Det måste finnas ngn stake i er också ni är inte bra för brynäs idag.
+ 4
Brynäs IF > Sv: Malmö Redhawks - Brynäs IF 2020-01-28
Jan Grismöbel: Hoppas vi klarar av att hålla oss kvar i allsvenskan nästa år. För 32 lösa skott i bröstet på målvakten idag kommer aldrig hålla i våran nästa liga.
+ 3
Brynäs IF > Sv: Malmö Redhawks - Brynäs IF 2020-01-28
{8487}: hur många utvisningar hade Rödin idag. Han som tagit kaptens bindeln av han som borde haft den. Så jävla fel att måla upp rödin som en gud innan han lyckats leverera ngt extra mot vad hans löne dränering i våran nu lilla kassa.
+ 2
Brynäs IF > Sv: Malmö Redhawks - Brynäs IF 2020-01-28
{8487}: Lägg ner verksamheten och ge pengarna som finns kvar till alla som har över 250k i månaden så dom får ännu mer utan att göra ngt för pengarna
+ 1
Brynäs IF > Sv: Malmö Redhawks - Brynäs IF 2020-01-28
Jan Grismöbel: så jävla tragiskt. Tror inte det finns ngn som vill sponsra det här oansvariga och totalt ruttna bygget nästa år så vi slutar väl som AIK nästa år.
Brynäs IF > Sv: Malmö Redhawks - Brynäs IF 2020-01-28
{8975}: alla vill möta brynäs det är 3 poäng nästan jämt
+ 2
Brynäs IF > Sv: Djurgårdens IF - Brynäs IF 2019-12-17
Zappaholic: Det handlar mer om att hitta en profil som widing tex med hjärtat på rätt ställe. Sen får du kalla han dussin spelare om du vill men kämpa kan han. Jag tycker inte vi ska satsa på mer spets, vi behöver en tydlig ledare som går in och visar vägen och höjer viljan i våran spets/lag idag och får oss att jobba hårt och vilja vinna matcher.
Brynäs IF > Sv: Djurgårdens IF - Brynäs IF 2019-12-17
nyb: Nej den är katastrof nu men den fanns ju där innan shl startade. Vi krossade Frölunda i första matchen sen har allt som fanns låst sig. Tror vi måste in med ny energi som kan slå från underläge och väcka spetsen och hela laget. Dom måste börja tro på det här igen tillsammans som ett lag. Börjar dom tycka det här är roligt igen så tror jag det tar sig igen.
Brynäs IF > Sv: Djurgårdens IF - Brynäs IF 2019-12-17
Zappaholic: Ska det här lösa sig med att värva spets?
Brynäs IF > Sv: Djurgårdens IF - Brynäs IF 2019-12-17
Zappaholic: widing har kämpa viljan och rutin för att få igång den spets som inte funkar idag. Vi har ju spets men någon måste komma in och kämpa och väcka laget.
Brynäs IF > Sv: Djurgårdens IF - Brynäs IF 2019-12-17
{7536}: Viding skulle vara bra för oss nu. Han krigar alltid och visar hjärta.
Brynäs IF > Sv: Djurgårdens IF - Brynäs IF 2019-12-17
Spela dom med sämre löner och hjärtat på rätt ställe., och visa stjärnorna att det går att bänka folk med för hög lön. Gör ngt radikalt testa va fan
som helst men inse att det här laget kommer aldrig fungera som ett lag. Ta upp ngn duktig och hungrig junis som har kropp och är het för tillfället. Visa dom dyra att det här funkar inte dom måste visa att dom vill det är det viktigaste för mig då kan jag ta förluster.
som helst men inse att det här laget kommer aldrig fungera som ett lag. Ta upp ngn duktig och hungrig junis som har kropp och är het för tillfället. Visa dom dyra att det här funkar inte dom måste visa att dom vill det är det viktigaste för mig då kan jag ta förluster.
Föregående · 7 · Nästa