mattias - 74: Har inga problem att backa upp det, så jäkla trött på deras tjat om hur vi slapp kvala förra säsongen , att vi nu sa nej till att möta dom idag då skulle det gnällas om det med, tagit över första platsen från gnällbältet
Historik
1 · Nästa1 · Nästa