Historik
Föregående · 21 · Nästa
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF-Södertälje SK den 14/1
Någon annan som är sjukt nervös inför kvällens match? Det riktigt viktiga poäng som står på spel!
Brynäs IF > Sv: Matchtråd Brynäs IF-Färjestads BK 9/1-2010 Läkerol Arena.
Huge: Jag är böjd att hålla med dig angående din analys. Även om jag är ruskigt besviken....Hjälper inte att såga allt och alla heller för den delen...
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Jag syftade på domarinsatsen som ledde till 2-2 mål PP samt att de råkade göra mål med sitt första skott precis när Lauritzen kom ut.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Vill bara tillägga att jag alltid hatat Modo. Blir tre gånger så arg när vi alltid får stryk mot dem!
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Jävla pajasförsvar. 2 mot 4 och dom gör mål. Varför i helvete backar vi in i Läck?
Brynäs IF > Sv: HV71 - Brynäs IF Lördag 2/1-2010
Hietanen stirrar på puck som vanligt. Kan ingen lära honom att inte sätta sig själv ur position jagandes ut åt hörnen hela tiden?
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Linköpings HC Onsdag 30/12-09
P: Du menar ifjol när DIF fick 5-3 i sista minuten?
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Linköpings HC Onsdag 30/12-09
Härlig tackling av Sunkan, en fröjd att se :)
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF-Frölunda Indians den 26/12
Riktig blunder av domarn nu ger Fröunda PP. Granströms rykte ger han 2 minuter extra....
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF-Frölunda Indians den 26/12
MarcusElving: Frölunda dominerar, Läck ser yvig ut!
Brynäs IF > Sv: Ny match LHC-BIF
Lindström: Jodå. Vänta så ska du få se i tredje, dubbla byten för Hansen är nog CZ metod för att vända detta :)
Brynäs IF > Sv: Ny match LHC-BIF
MarcusElving: Hur är kontraktsläget för Hansen?
Har han flera år kvar eller kommer vi strax att skriva på ett nytt kontrakt med karln?
Har han flera år kvar eller kommer vi strax att skriva på ett nytt kontrakt med karln?
Brynäs IF > Sv: Ny match LHC-BIF
MarcusElving: Jo jag menar ju det. Det är tyvärr alldeles nattsvart, närmare 10-0 än 2-1.....
Brynäs IF > Sv: Ny match LHC-BIF
Gusten:
Ett sådant scenario förutsätter ändå att Brynäs kommer till avslut, vilket inte är säkert på den dryga halva av matchen som återstår!
Ett sådant scenario förutsätter ändå att Brynäs kommer till avslut, vilket inte är säkert på den dryga halva av matchen som återstår!
Brynäs IF > Sv: Ny match LHC-BIF
Otroligt lamt av Brynäs, så fort vi möter ett topplag får vi stora darren och vinner inte en närkamp i stort sett. Det ser ut som Brynäs inte tror att de kan skaka Linköping och då är det näppeligen någon större chans att det kan hända!
Brynäs IF > Sv: Laget mot HV
Granström och Anderssen ser ut som koner allt för ofta tyvärr. Granström som var så bra ifjol som sagt!
Brynäs IF > Sv: Laget mot HV
henke1: Problemet är att Hv får stryk mot alldeles för många andra lag, i synnerhet på bortplan!
Brynäs IF > Sv: Laget mot HV
sylf: Vi har haft så många chanser att ta ledningen, det var givet att vi skulle åka på pisk idag dessvärre!
Brynäs IF > Sv: Laget mot HV
Om Kahnberg kan bli en andra EERO så ser det mycket ljust ut! Tajta till defensive nu!
Brynäs IF > Sv: Södertälje SK-Brynäs IF den 5/12
sylf:
Misströsta icke, Czarnecki har alltid ett eller annat ess i rockärmen ;)
Misströsta icke, Czarnecki har alltid ett eller annat ess i rockärmen ;)
Brynäs IF > Sv: Södertälje SK-Brynäs IF den 5/12
Bara halva matchen kvar nu :)
Czarnecki har planerat att långsam reträtt tills slutsignalen, kan vi hålla stånd?
Czarnecki har planerat att långsam reträtt tills slutsignalen, kan vi hålla stånd?
Brynäs IF > Sv: Timrå IK-Brynäs IF den 1/12
Macahan:
Timrå vinner perioden med 3-1 och måste ändå gå till paus besvikna :)
Timrå vinner perioden med 3-1 och måste ändå gå till paus besvikna :)
Föregående · 21 · Nästa