Teppo: Vi får sannerligen hoppas det åtminstone. Vinner Frölunda går jui deras marsch om oss i tabellen mycket snabbare än brukligt. Det vore onekligen oerhört viktigt att ta tre poäng ikväll. Men troligen blir det noll. Dock kan vi alltid hoppas att Boork tajtat till defensiven och att vi kanske kan få 0-0 eller fler poäng via något turmål. Det skulle behövas för att få upp självförtroendet igen.
Historik
Föregående · 25 · Nästa
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF-Frölunda Indians 7/12 2006
Teppo: Javisst. Förra lördagen mot Modo var det bedrövligt, och varför skulle det ha blivit bättre nu? Tyvärr ser Brynäs i det avseendet ut som ett dåligt junior lag.
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF-Djurgårdens IF 18/11
Tommy: Katastrof. Sådant här får inte hända. Det är helt oförsvarbart.
Brynäs IF > Sv: Frölunda-Brynäs, lördag 7 oktober
Falken:
Mål efter 7 sekunder igen. Nu börjr man tyvärr känna igen Brynäs gamla synder :(
Mål efter 7 sekunder igen. Nu börjr man tyvärr känna igen Brynäs gamla synder :(
Föregående · 25 · Nästa