Historik
Föregående · 25 · Nästa
Brynäs IF > Sv: Brynäs-HV71 15/11
nyz: Men du jag lyssnar på radio å det e ta me faaan derbykänsla i det!
Brynäs IF > Sv: Brynäs-HV71 15/11
Jag säger bara det UT MED LEKSAND!
varför inte in med Skellefteå i elitserien?
Tänk er att Mangnus wernblom just prickat in ett seger-mål i kvalet mot Leksand,osså åker han förbi och hån-flinar till Leksandsbåset.
HAHAHA! Det skulle jag kunna betala mycket för att få se!!!!
varför inte in med Skellefteå i elitserien?
Tänk er att Mangnus wernblom just prickat in ett seger-mål i kvalet mot Leksand,osså åker han förbi och hån-flinar till Leksandsbåset.
HAHAHA! Det skulle jag kunna betala mycket för att få se!!!!
Brynäs IF > Sv: KS ?????????????
Alla gör ju fel Gud t.ex. han skapade Leksand (Eller om det var djävulen)
Brynäs IF > Sv: Så ver det klart!
JanT: Jag tror att det blir en kanon start åt Gell. Men han kommer att bli sämre och sämre.
Brynäs IF > Sv: SV: värvar Brynäs??
21olsson: den killen hade varit ett SUPER alternativ!
men jag tror inte heller att dom släpper han
(i sånna fall skulle väl det va Frölunda eller Färjestad som la vantarna på han)
men jag tror inte heller att dom släpper han
(i sånna fall skulle väl det va Frölunda eller Färjestad som la vantarna på han)
Matchtips > Sv: Sv: Omgång 19
Leksand-Luleå 3-3
Timrå-Mora 3-1
Brynäs-Hv71 2-2
Linköping-Färjestad 3-4
Frölunda-Modo 4-2
Södertälje-Djurgården 2-4
Timrå-Mora 3-1
Brynäs-Hv71 2-2
Linköping-Färjestad 3-4
Frölunda-Modo 4-2
Södertälje-Djurgården 2-4
Brynäs IF > Sv: Boumedienne
Vad jag vet så leder väl Nicklas Danielsson poängligan i almtuna,men han har också suttit vädigt mycket i utvisningbåset.
för övrigt tycker jag att man kolla lite mer på andra allsvenska lag,och inte bara i almtuna.
men men man ska komma ihåg att jag inte e den som kan mest här!
för övrigt tycker jag att man kolla lite mer på andra allsvenska lag,och inte bara i almtuna.
men men man ska komma ihåg att jag inte e den som kan mest här!
Brynäs IF > Sv: Nån av dessa spelare väljer Boork att köpa!!!
jag har varit inne på att vi skelle värva Abrahamsson hela tiden
Brynäs IF > Sv: Bäckis!!??
Jag tycker att Bäckis var bra igår,fast det var riktigt uselt av boorken att han skulle teka mot Jönsson (elitseriens bästa tekare).
Men jag tycker att han har bra fart på rören.ha kvar han!
Men jag tycker att han har bra fart på rören.ha kvar han!
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF-Färjestads BK 1/11
Idag så var det bara Björne,Malmen och Korhonen som var riktigt bra!
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF-Färjestads BK 1/11
ikväll kommer vi att spöa Färjestad! 4-3!
åsså ska vi visa vilket kaffe som e bäst!
åsså ska vi visa vilket kaffe som e bäst!
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF-Linköpings HC 29/10
`JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF-Linköpings HC 29/10
övriga matcher just nu:
Södertälje - Mora 1-1
Leksand - Frölunda 2-2
HV71 - Luleå 3-3
Färjestad - MODO 1-0
Södertälje - Mora 1-1
Leksand - Frölunda 2-2
HV71 - Luleå 3-3
Färjestad - MODO 1-0
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF-Linköpings HC 29/10
Björn oldeen på webbradion verkar vara bakis,säger fel typ fel hela tiden!
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF-Linköpings HC 29/10
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!! Nu gäller det att inte backa hem! FULL FART FRAMÅT!
Brynäs IF > Brynäs ett bottenlag - IGEN!
Det verkar som om vi blir ett lag som antingen får kvala eller inte gå till slutspel! -IGEN
Brynäs IF > Sv: Frölunda - Brynäs IF | 27/10
Jag är faktiskt säker på att om boorken vaskar om i femmorna (om han nu gör det) så kan vi nog skrälla! Jag tror på 3-2 till oss Malmen,Dackell och Sjödda nätar!
Brynäs IF > Sv: Linköping - Brynäs 25/10
Jag tror på Brynäs vinst med 1-2,Malmen och Casselsthål nätar!
Vad det gäller Simon skoog så tror jag han kommer att bli bättre och bättre för varje match!
Vad det gäller Simon skoog så tror jag han kommer att bli bättre och bättre för varje match!
Brynäs IF > Liten intervju med Casselståhl..
Slog en pling till Cassel idag,ruskigt trevlig kille asså.
Favorit Mat:Husmanskost
Favorit Djur:Häst (har en travhäst)
Önske resa: Tahiland
Å sen när jag sa lycka till mot LHC på tisdag,då sa han med ett skratt "Jaa jag tror vi tar dom,vi ska dit å knäppa dom på näsan"
Favorit Mat:Husmanskost
Favorit Djur:Häst (har en travhäst)
Önske resa: Tahiland
Å sen när jag sa lycka till mot LHC på tisdag,då sa han med ett skratt "Jaa jag tror vi tar dom,vi ska dit å knäppa dom på näsan"
Matchtips > Sv: Omgång 13!
Modo-Hv 71 2-3
Färjestad-Timrå 1-3
Mora-Frölunda 2-7
Djurgården-Luleå 2-2
Linköping-Brynäs 3-2
leksand-Södertälje 3-1
Färjestad-Timrå 1-3
Mora-Frölunda 2-7
Djurgården-Luleå 2-2
Linköping-Brynäs 3-2
leksand-Södertälje 3-1
Brynäs IF > Sv: Färjestads BK - Brynäs IF | 18/10 !
Det ser inte så kul ut om man kollar på dom närmaste omgångarna! Det lär bli tufft och undvika storstryk iaf en av matcherna!
Föregående · 25 · Nästa