lillovechkin: BT??
Historik
Föregående · 27 · Nästa
Brynäs IF > Sv: Samma visa varje år!
GävleLasse: jag tror att soling e en av deras bästa värvningar iår.
Han var ju grym i kvalserien!
Han var ju grym i kvalserien!
Brynäs IF > Sv: Samma visa varje år!
GävleLasse: Ja! jag har 35 mil till Gävle! så det e lite bittert!
Brynäs IF > Sv: Kort från träningen
GävleLasse: Precis! jag vart riktigt glad när man fick höra det!
för det e ju en klar försämring!
för det e ju en klar försämring!
Matchtips > Sv: Tippa sluttabell säsongen 05/06
Modoante:
1.Färjestad
2.Linköping
3.Fölunda
4.Hv71
5.Timrå
6.Brynäs
7.Leksand
8.Modo
..............................
9.Luleå
10.Södertälje
..............................
11.Djurgården
12.Mora
så här tycker jag!
1.Färjestad
2.Linköping
3.Fölunda
4.Hv71
5.Timrå
6.Brynäs
7.Leksand
8.Modo
..............................
9.Luleå
10.Södertälje
..............................
11.Djurgården
12.Mora
så här tycker jag!
Matchtips > Sv: Elitserien 2005/2006 omg.1 :)
Modoante: Timrå-Djurgården 4-2
Mora-Färjestad 1-4
Hv 71-Södertjälje 3-0
Brynäs-Leksand 3-1
Modo-Frölunda 0-2
Luleå-Linköping 1-3
Mora-Färjestad 1-4
Hv 71-Södertjälje 3-0
Brynäs-Leksand 3-1
Modo-Frölunda 0-2
Luleå-Linköping 1-3
Leksands IF > Sv: Silly Season
Leksing28: leksands bästa nyförvärv iår e ju Jimmie Eriksson!
men ni räcker inte till slutspel iår!
men ni räcker inte till slutspel iår!
Leksands IF > Sv: Målvakt till Leksand ??!!
Db_04: Leksand kommer inte att ha nånting i toppen att göra iår!
Brynäs IF > Sv: Sista backplatsen ..
83 Liljegren: ja!! man kan väl hoppas att mikko louvi kommer tillbaks
Brynäs IF > Sv: Jocke Lundström
Db_04: jag tycker att lillhonken har varit lysande hela säsongen!
specilelt vid 3-0 vinsten mot Timrå!
specilelt vid 3-0 vinsten mot Timrå!
Brynäs IF > Sv: Sista backplatsen ..
GävleLasse: skulle sundlöv och grabbarna få in en eller två riktigt bra backar e jag säker på ett slutspel iår!
Brynäs IF > Sv: Martin Öhrstedt
Db_04: jo precis! men det gäller ju att ta hem toppspelare från allsvenska då!
Brynäs IF > Sv: Martin Öhrstedt
70 Rodrigues: precis jag tycker man inte ska satsa på massa alsvenska spelare !
Föregående · 27 · Nästa