ITK håller med dig där han e ju kass, de ser man ju på statsen, nä MOE MOE MOE
Historik
Föregående · 5 · Nästa
Timrå IK > Sv: Luleå - Timrå IK 2010-03-13: Slutspelet om slutspelet
superfalle: Vilken förstärkning, Sonntag har ju inte spelat fullkontakts hockey på hur länge som helst, räkna med Gabbe på backeplats om Skoogs e trasig
Timrå IK > Sv: Luleå - Timrå IK 2010-03-13: Slutspelet om slutspelet
Tur Gabbe e med så han kan spela back när man valt att inte ha extraback med
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Jag tycker alla gnälliga fans åker upp till Eon ikväll och hejar fram J20 mot ärkerevalen nolskog, stäm upp i dans och sång, se till att nolskog inte tar sig till slutspel, heja fram eran framtid
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2010-03-06
dr-nix: Ett riktigt framtids löfte i 10 år till
Min bästa tid är nu, duett Jan Malmsjö vs. Erik Moe
HAHAHA
Min bästa tid är nu, duett Jan Malmsjö vs. Erik Moe
HAHAHA
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2010-03-06
dr-nix: va e de för bortförklaring att Moe vart skadad han har ju vart lika dålig hela säsongen
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2010-03-06
hahahahaha fan va skönt att se semlan å styf i action vid 1-1
Föregående · 5 · Nästa