Anonymous: Bedrövligt. Har Moe kontrakt över nästa?
Inlägg: 1249100
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Olle:kolla in första femman redan efter första bytet efter 2 - 1 målet man jagar ju bort sig fullständigt..
Sv: Apropå nånting...
Olle: Nej som tur är har han inte det, förhoppningsvis har även timråledningen insett att han inte håller på den här nivån.