Historik
1 · Nästa
Brynäs IF > Sv: Cody Franson
Trodde aldrig man skulle göra det men nu håller jag med Jonas Fahlman :)
+ 4
Brynäs IF > Sv: Silly season 2012/2013
Rahm är nu presenterad av Örebro, så vi kan nog glömma honom.
+ 2
Brynäs IF > Sv: Silly season 2012/2013
Nu har Lindholm skrivit på för 2 år!
Länkar:
www.brynas.se
www.brynas.se
+ 6
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Sveriges all star team för säsongen 11/12 är nu framröstat, Ekholm, Silfverberg och Järnkrok kom med! :)
+ 1
Brynäs IF > Sv: Silly season 2012/2013
brynäsjohan: såg precis samma rykte på Twitter men som sagt ingen källa man litar på.
Brynäs IF > Sv: Silly season 2012/2013
hahii: Och när man läser den här intervjun så låter det ju som att Wänna kommer drar över till St Louis, för dom ser väl honom hellre i AHL än i Brynäs tro jag.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Detroit verkar nöjda med Järnkroks vm. Går inte att klistra in länken i den rätta rutan av nån anledning men här är den ialla fall.
Redigerad kommentar
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Nu finns intervjuer med Harju och GP på elitserienplay.
Länkar:
Elitserien Play
Elitserien Play
+ 1
Brynäs IF > Sv: Silly season 2012/2013
70 Rodrigues: ja det är ju frågan, men till rätt peng så tycker jag att han ska vara kvar.
Brynäs IF > Sv: Brynäs-Skellefteå sm-final 2012
Jaha då var man hemma från läkerolen, så jävla underbar stämning hela matchen och underbart slut!! Vi är bäst i Sverige!!!
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Brynäs IF är det svenskaste laget enligt Jante Abrahamsson på Hockeysverige.se.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Hoppas Norberg har rätt om Brendl, skulle vara riktigt tungt att se han i nåt annat es lag.
Länkar:
Brynäsbloggen - www.gd.se
Brynäsbloggen - www.gd.se
+ 1
Brynäs IF > Sv: Skellefteå AIK-Brynäs IF onsdagen den 16/11-11
Grymt starkt av grabbarna att vinna idag!
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF-Djurgårdens IF torsdagen den 3/11-11
Skönt att vi vinner några straffläggningar nu för tiden iaf.
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF-Växjö Lakers tisdagen den 1/11-11
Vilket sjukt bra PP vi har, underbart!! :)
Brynäs IF > Sv: AIK IF-Brynäs IF lördagen den 29/10-11
Tommy: Härligt att grabbarna studsar tillbaka snabbt från förra matchen :)
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF-Timrå IK Tisdagen den 25/10-11
Peja: Norbergs teori om Brendl...
Länkar:
Brynäsbloggen - www.gd.se
Brynäsbloggen - www.gd.se
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF-Timrå IK Tisdagen den 25/10-11
Kul att grabbarna lärt sig slå straffar iaf..
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF-Timrå IK Tisdagen den 25/10-11
foppa78: På tal om Brendl...
Länkar:
Brynäsbloggen - www.gd.se
Brynäsbloggen - www.gd.se
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey lördagen den 22/10-11
Bra kväll, Ekholm klar och tre friska, underbart!!!
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey lördagen den 22/10-11
Bra kväll, Ekholm klar och tre friska, underbart!!!
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Huge: Vore väl bättre om han kom till samma förening som sin syra dvs Brynäs :)
Länkar:
www.brynas.se
www.brynas.se
Brynäs IF > Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF den 12/10-11
70 Rodrigues: Ja hur fan en tackling mot kroppen kan ge längre avstängning än en mot huvudet är ju en gåta!!
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Sundlöv verkar ha hört sig för om Fernholm som dock inte verrkar så intresserad just nu iaf.
Brynäs IF > Sv: Timrå IK-Brynäs IF lördagen den 8/10-11
Man får väl tacka Honken för poängen, men grymt skönt med seger igen!
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF-AIK IF lördagen den 1/10-11
Vart ju jämnare än nödvändigt, men grymt sköna poäng!! :)
1 · Nästa