Historik
Föregående · 18 · Nästa
Frölunda HC > Sv: Matchtråd: 2009-10-29 Frölunda HC - MoDo Hockey
JBlom: okej tack för det seriösa svaret :)
Frölunda HC > Sv: Matchtråd: 2009-10-29 Frölunda HC - MoDo Hockey
nån som har nån bra koll på kudroc? och kan säga om han är något bra, och såg att mäntymaa är borta resten av året
Frölunda HC > Sv: Färjestad-Frölunda
blev riktigt bra spel i tredje fast lite farligare avslut hade varit bättre
Frölunda HC > Färjestad-Frölunda
ja den här matchen kommer bli svår så ja tror tyvär på förlust med 4-2 och varför värvade vi Lehtonen? han är ju bara sjuk hela tiden, han spelar inte i kväll heller, Sämsta värvningen i elitserien
Länkar:
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/hockeybladet/sverige/elitserien/frolunda/article6024142.ab
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/hockeybladet/sverige/elitserien/frolunda/article6024142.ab
Frölunda HC > Sv: HV 71 - Frölunda
2-1 till södertälje???? de är inte bra dom leder skotten överlägset
Frölunda HC > Sv: HV 71 - Frölunda
för många missar i matchen och honken tabbar sig (enligt WWS folk)
Frölunda HC > Sv: HV 71 - Frölunda
Enligt folk ja frågat på WWS så har HV stort övertag och leder nu med 1-0
Frölunda HC > Sv: Matchtråd: Rögle BK - Frölunda HC 2009-10-16
fast på frolundaindians.com sa dom ju att han var ute och tränade och allt?
Timrå IK > Sv: Luleå - Timrå IK 2009-10-22
Olle: haha blev du sur? onödigt att tippa när du är här ser jag.
Frölunda HC > Sv: Matchtråd: Rögle BK - Frölunda HC 2009-10-16
skönt att lundqvist skada är lindrigare än befarat
Frölunda HC > Sv: Matchtråd: Rögle BK - Frölunda HC 2009-10-16
Dream Team: tror de är axeln igen fast är inte säker
Frölunda HC > Sv: Matchtråd: Rögle BK - Frölunda HC 2009-10-16
Dream Team: Nubben drar med sig sjukdomarna från timrå
Frölunda HC > Sv: Frölunda-Färjestad
haha blomdahl klockrent xD men kommentatorn sa att han hade hur mkt tid som hälst men de hade han inte han hade inte hunnit att åka därifrån men bromsa lite hade han kunnat göra
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Anonymous: köpelunda...? kallar ni typ FBK köpestad också? jaja lite konstig kan man ju vara, vi har inget att tacka bambi för han drar på sig utvisningar och spelar dåligt så målet jämnade nästan ut hans spel och han spelar inte i timrå så varför ska vi tacka er?
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
T T: spelar ut? ser du matchen? kanske spelar ut oss just nu men resten av matchen då?
Frölunda HC > Sv: Souvenirer?
Random: frölunda släpper in ett mål och ger upp och spelar som gammla tanter skott mot ett mål just nu
Frölunda HC > Sv: Linköping - Frölunda 8/10 -09
Joel Lundqvist satt på bänken mot Linköping, och han räknar med att göra comeback mot Södertälje på tisdag enligt sportsday
Frölunda HC > Sv: Linköping - Frölunda 8/10 -09
21 insläppta på 4 matcher
och ja är tydligen den ända som kan säga att dom inte kan skjuta. eftersom målet var ju riktigt skills
och ja är tydligen den ända som kan säga att dom inte kan skjuta. eftersom målet var ju riktigt skills
Föregående · 18 · Nästa