Historik
Föregående · 17 · Nästa
Frölunda HC > Sv: Frölunda - Djurgården
qslig: Tycker du fortfarande att dom spelar bra?
DIf måste ha haft ca 10 frilägen
DIf måste ha haft ca 10 frilägen
Frölunda HC > Sv: Frölunda - Djurgården
JBlom: Nepp nu börjar sug spelet igen så himla kass passning
Frölunda HC > Frölunda - Djurgården
Ja vad ska man säga om de här? vänder det idag efter grabbarna har bowlat? eller blir de förlust igen? tror faktiskt inte vi vinner idag men 1 mål får vi in de slutar 1-4
HV71 > Sv: Liv = sämre än salo!!
Vad är det för fel på folk? Salo är en av sveriges bästa målvakter genom tiderna!!!! inse!!
Frölunda HC > Sv: Linköping - Frölunda
JBlom: sparka dahlén nu! det måste dom inse, nollad 2 matcher i rad...
Frölunda HC > Sv: Frölunda - HV 71
Oh herregud va äre för fel på laget? dahlen får skrika mycket i periodpausen
Timrå IK > Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2009-11-21
Tvåtallar: varför de skulle glädja er? om du inte vet de så är alla timrå fans här inne emot Nubben och frölunda typ
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
haha hur dum får man va? vi har värvat en av dom bästa "enligt alla experter" och joel lundqvist en av dom sämsta värvningarna???? han har gjort bra poäng på dom matcher han spelat
Frölunda HC > Hv71-Fhc
ja, jag tror att hv vinner med 5-2 idag tyvär eftersom dom inte förlorat en match på hemma plan än så länge och vi har massor av skador
Tre Kronor > Sv: Os Truppen
JimmyH: bäckman passar i nhl han hade kontrakt erbjudande men valde frölunda ändå
Tre Kronor > Sv: Os Truppen
är väl mer komiskt att ambroo tror han vet så mycket :) och ska debattera imot allt man säger :)
Frölunda HC > Sv: Frölunda - Linköping
Poffa: ja men inte mot de ja skrivit nu iaf Aja Mål Av OLIMB!!! :D
Frölunda HC > Sv: Frölunda - Linköping
varför blir dom bra när ja blir sur? då blire ju bara pinsamt för mig xD
Tre Kronor > Sv: Os Truppen
Ambroo: ja han spelade där 1 säsong, Bäckman och pebben är uppfödd i frölunda
Tre Kronor > Sv: Os Truppen
Ambroo: ja fast de kanske inte är nödvändigt för dig att svara om du är FHC hatare som alla omogna timrå fans är
HV71 > Sv: Liv = sämre än salo!!
Folk som säger att salo är dålig är helt felande i huvudet. Salo är en av sveriges bästa målvakter genom tiderna!
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Frölunda 2009-11-01
liston: han höll i klubban och armen så han inte kunde röra sig
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Frölunda 2009-11-01
liston: det undrar jag också man såg att de va en spark men han var Även hårt fasthållen så de skulle va 2 min
Frölunda HC > Sv: Matchtråd: Timrå IK - Frölunda HC 2009-11-01
Honken var inte heller specielt bra idag (som vanligt nu för tiden)
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Frölunda 2009-11-01
Anonymous: för det första Pebben spelade inte och för de andra så var de timrå klacken som sa fula saker. omoget
Frölunda HC > Sv: Matchtråd: Timrå IK - Frölunda HC 2009-11-01
qslig: ja, Kudroc va inte heller bra, drog på sig jättemycket utvisningar.
Ingen var riktigt bra och varför är inte pebben med?
Ingen var riktigt bra och varför är inte pebben med?
Föregående · 17 · Nästa