Historik
Föregående · 8 · Nästa
Brynäs IF > Sv: Brynäs - Modo
zigge:
Här får du en ny länk att njuta av.
MED BRYNÄS MOT NYA SM-GULD
Här får du en ny länk att njuta av.
MED BRYNÄS MOT NYA SM-GULD
Länkar:
http://www.mik.se
http://www.mik.se
Brynäs IF > Sv: Brynäs - Modo
zigge:
Du läste ju sidan eller?
72
MED BRYNÄS MOT NYA SM-GULD
Du läste ju sidan eller?
72
MED BRYNÄS MOT NYA SM-GULD
Länkar:
http://www.emendor.se/eas/
http://www.emendor.se/eas/
Mora IK > Sv: Få fart på Anger?
henrikj:
Skull vilja byta honom mot JL till JUL.
MED BRYNÄS MOT NYA SM-GULD
Skull vilja byta honom mot JL till JUL.
MED BRYNÄS MOT NYA SM-GULD
Länkar:
http://www.emendor.se/eas/
http://www.emendor.se/eas/
Brynäs IF > Sv: Brynäs - Modo
Lilljanne:
Den var bra.
MED BRYNÄS MOT NYA SM-GULD
Den var bra.
MED BRYNÄS MOT NYA SM-GULD
Länkar:
http://www.emendor.se/eas/
http://www.emendor.se/eas/
Brynäs IF > Sv: Brynäs - Modo
Lilljanne:
Det var 1949.
Men det var ett dödand skott han hade.
Edsbyns målvakt Lennart Ståhlberg fick 1949 ett par revben avskjutna av EA. I nästa matchomgång lämnade Brobergs målvakt frivilligt sin plats när SAIK fick straff.
Detta skulle ha varit i dag.
MED BRYNÄS MOT NYA SM-GULD
Det var 1949.
Men det var ett dödand skott han hade.
Edsbyns målvakt Lennart Ståhlberg fick 1949 ett par revben avskjutna av EA. I nästa matchomgång lämnade Brobergs målvakt frivilligt sin plats när SAIK fick straff.
Detta skulle ha varit i dag.
MED BRYNÄS MOT NYA SM-GULD
Mora IK > Få fart på Anger?
Vill ni inte "låna" Anger?
För ni verkar få fart på våra spelare!
MED BRYNÄS MOT NYA SM-GULD
För ni verkar få fart på våra spelare!
MED BRYNÄS MOT NYA SM-GULD
Länkar:
http://www.emendor.se/eas/
http://www.emendor.se/eas/
Brynäs IF > Sv: Brynäs - Modo
Observant:
Det var dålig skärpa på det mesta som han gjorde i dag.
Han har ju slutat med sina skott, Hela Brynäs skulle ha skott träning
Dom får väll lära sej av en riktig hårdskytt. se länk:
Pappa åt Adam?
Sjödda har spelat med Adam i flera år och Det var Adam som var den bästa av dom två.
MED BRYNÄS MOT NYA SM-GULD
Det var dålig skärpa på det mesta som han gjorde i dag.
Han har ju slutat med sina skott, Hela Brynäs skulle ha skott träning
Dom får väll lära sej av en riktig hårdskytt. se länk:
Pappa åt Adam?
Sjödda har spelat med Adam i flera år och Det var Adam som var den bästa av dom två.
MED BRYNÄS MOT NYA SM-GULD
Länkar:
http://www.emendor.se/eas/
http://www.emendor.se/eas/
Brynäs IF > Sv: Brynäs - Modo
WarhawK:
Han var lite av en katastrof i dag.
MED BRYNÄS MOT NYA SM-GULD
Han var lite av en katastrof i dag.
MED BRYNÄS MOT NYA SM-GULD
Länkar:
http://www.emendor.se/eas/
http://www.emendor.se/eas/
Brynäs IF > Sv: Brynäs - Modo
Frisco:
Brynäs vinner inte när Rodrigues är i Gavlerinken.
MED BRYNÄS MOT NYA SM-GULD
Brynäs vinner inte när Rodrigues är i Gavlerinken.
MED BRYNÄS MOT NYA SM-GULD
Länkar:
http://www.emendor.se/eas/
http://www.emendor.se/eas/
Brynäs IF > Sv: Brynäs - Modo
Huge:
Det stora problemet som vi har är att vi inte har några SKYTTAR.
MED BRYNÄS MOT NYA SM-GULD
Det stora problemet som vi har är att vi inte har några SKYTTAR.
MED BRYNÄS MOT NYA SM-GULD
Länkar:
http://www.emendor.se/eas/
http://www.emendor.se/eas/
Brynäs IF > Sv: Färjestads BK-Brynäs IF
RavenLord:
Som en sann Brynäsare så tages bara Brynäs-ÖL.
MED BRYNÄS MOT NYA SM-GULD
Som en sann Brynäsare så tages bara Brynäs-ÖL.
MED BRYNÄS MOT NYA SM-GULD
Brynäs IF > Sv: Färjestads BK-Brynäs IF
Jompe:
Han har nog en låååååååång "pisskvart"
MED BRYNÄS MOT NYA SM-GULD
Han har nog en låååååååång "pisskvart"
MED BRYNÄS MOT NYA SM-GULD
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey
70 Rodrigues:
Annars lär han inte komma med...
MED BRYNÄS MOT NYA SM-GULD
Annars lär han inte komma med...
MED BRYNÄS MOT NYA SM-GULD
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey
70 Rodrigues:
Ska han sova i din bil i natt?
MED BRYNÄS MOT NYA SM-GULD
Ska han sova i din bil i natt?
MED BRYNÄS MOT NYA SM-GULD
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey
70 Rodrigues:
Kommer du och 65:an imorgon utan Olle?
MED BRYNÄS MOT NYA SM-GULD
Kommer du och 65:an imorgon utan Olle?
MED BRYNÄS MOT NYA SM-GULD
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey
Jompe:
Casselståhl ska vara i båset med kryckorna, han ska stå vid sargdörren och svinga kryckan om dom inte sliter.
Presterar dom inget får dom en vinge...
MED BRYNÄS MOT NYA SM-GULD
Casselståhl ska vara i båset med kryckorna, han ska stå vid sargdörren och svinga kryckan om dom inte sliter.
Presterar dom inget får dom en vinge...
MED BRYNÄS MOT NYA SM-GULD
Brynäs IF > Få fart på Anger?
Vad ska det göras för att det ska släppa för Anger?
Gör ett litet byte med Mora till Jul, sänd dit Anger och låna HEM
Johan Lindström
MED BRYNÄS MOT NYA SM-GULD
Gör ett litet byte med Mora till Jul, sänd dit Anger och låna HEM
Johan Lindström
MED BRYNÄS MOT NYA SM-GULD
Brynäs IF > Sv: MIF ekonomiska kris.
maria29:
Där är ett lag som kommer om 2-3 år, dom är inte redo för ES ännu.
MED BRYNÄS MOT NYA SM-GULD
Där är ett lag som kommer om 2-3 år, dom är inte redo för ES ännu.
MED BRYNÄS MOT NYA SM-GULD
Länkar:
http://www.mik.se/
http://www.mik.se/
Brynäs IF > Sv: Borta Resor 2003-04 med Brooklyn Tigers
65 min till avgång.
MED BRYNÄS MOT NYA SM-GULD
MED BRYNÄS MOT NYA SM-GULD
Länkar:
http://brooklyntigers.com/
http://brooklyntigers.com/
Brynäs IF > Sv: MIF ekonomiska kris.
Andra lag i ES:
Skellefteå AIK är en av dom nämnda men ett annat lag som skulle vara med i ES är Mora IK.
MED BRYNÄS MOT NYA SM-GULD
Skellefteå AIK är en av dom nämnda men ett annat lag som skulle vara med i ES är Mora IK.
MED BRYNÄS MOT NYA SM-GULD
Länkar:
http://www.mik.se/
http://www.mik.se/
Brynäs IF > Sv: Percys pågar TILL BRYNÄS
Vi har ju inte några lönekostnader för Casselståhl nu när han är sjukskriven, så lite pengar ar vi nog.
MED BRYNÄS MOT NYA SM-GULD
MED BRYNÄS MOT NYA SM-GULD
Brynäs IF > Sv: Percys pågar TILL BRYNÄS
RavenLord:
Inte ens en liten back?
MED BRYNÄS MOT NYA SM-GULD
Inte ens en liten back?
MED BRYNÄS MOT NYA SM-GULD
Brynäs IF > Percys pågar TILL BRYNÄS
Finns det nogon att plocka om Mif inte klaras sej.
se länk:
MED BRYNÄS MOT NYA SM-GULD
se länk:
MED BRYNÄS MOT NYA SM-GULD
Brynäs IF > Sv: Inga NHL-proffs i Brynäs?
Kenny Jönsson till Rögle.
se länk:
MED BRYNÄS MOT NYA SM-GULD
se länk:
MED BRYNÄS MOT NYA SM-GULD
Brynäs IF > Elitserien 14 lag?
Till våren dras elitlicensens snara åt. Därefter väntar ännu en ödessäsong för alla allsvenska hockeyklubbar.
Dagens 24 lag i två tolvlagsserier ska då slåss om 14 platser i en rak "superallsvenska" som blir verklighet 2005.
Förbundet planer på att utöka antalet elitserielag
från dagens tolv till 14.
Vad tror ni om att det?
Jag anser att dom två sista ska kvala mot SA för att bli kvar.
MED BRYNÄS MOT NYA SM-GULD
Dagens 24 lag i två tolvlagsserier ska då slåss om 14 platser i en rak "superallsvenska" som blir verklighet 2005.
Förbundet planer på att utöka antalet elitserielag
från dagens tolv till 14.
Vad tror ni om att det?
Jag anser att dom två sista ska kvala mot SA för att bli kvar.
MED BRYNÄS MOT NYA SM-GULD
Brynäs IF > Sv: Rodrigues-fejden
Hong Kong:
Det är tur att det har varit ett kort uppehåll i sommar.
MED BRYNÄS MOT NYA SM-GULD
Det är tur att det har varit ett kort uppehåll i sommar.
MED BRYNÄS MOT NYA SM-GULD
Brynäs IF > Sv: Rodrigues-fejden
Hong Kong:
Det är tur att vi har högtidsstunderna kvar med Brynäs.
För där bryr vi oss.
MED BRYNÄS MOT NYA SM-GULD
Det är tur att vi har högtidsstunderna kvar med Brynäs.
För där bryr vi oss.
MED BRYNÄS MOT NYA SM-GULD
Länkar:
http://brooklyntigers.com/
http://brooklyntigers.com/
Brynäs IF > Sv: Borta Resor 2003-04 med Brooklyn Tigers
Sedan vet man inte om det blir en ex.resa den 2/12.
Men denna vecka blir en resa till Karlstad på Torsdag.
Resan blir över Falun-Kopparberg.
Vi har med oss BRYNÄS-ÖL
Ej medlemar får plats på resan, det går att bli medlem i bussen
MED BRYNÄS MOT NYA SM-GULD
Men denna vecka blir en resa till Karlstad på Torsdag.
Resan blir över Falun-Kopparberg.
Vi har med oss BRYNÄS-ÖL
Ej medlemar får plats på resan, det går att bli medlem i bussen
MED BRYNÄS MOT NYA SM-GULD
Örebro HK > Brynäs behöver en andremålvakt
Hoppas vi får låna eran Jens Lodén.
se länk:
MED BRYNÄS MOT NYA SM-GULD
se länk:
MED BRYNÄS MOT NYA SM-GULD
Brynäs IF > Sv: Soling
70 Rodrigues:
Du är inte fit for fight än, det blir nog pengsion innan dess...
MED BRYNÄS MOT NYA SM-GULD
Du är inte fit for fight än, det blir nog pengsion innan dess...
MED BRYNÄS MOT NYA SM-GULD
Länkar:
http://www.saik.com/
http://www.saik.com/
Brynäs IF > Sv: Ja men hallå!
RavenLord:
Är det 50.000 eller 500.000 som ska ha brännboll?
MED BRYNÄS MOT NYA SM-GULD
Är det 50.000 eller 500.000 som ska ha brännboll?
MED BRYNÄS MOT NYA SM-GULD
Brynäs IF > Sv: Ja men hallå!
Mickis:
Alla?
Det har bara skrivits att dom vill ha 10 st.
MED BRYNÄS MOT NYA SM-GULD
Alla?
Det har bara skrivits att dom vill ha 10 st.
MED BRYNÄS MOT NYA SM-GULD
Rögle BK > Sv: ALLA ska komma
Belix:
Det är upp till respektive klubb att bestämma.
Vill inte Rögle ha trummor i hallen så får dom bestämma det.
MED BRYNÄS MOT NYA SM-GULD
Det är upp till respektive klubb att bestämma.
Vill inte Rögle ha trummor i hallen så får dom bestämma det.
MED BRYNÄS MOT NYA SM-GULD
Länkar:
http://brooklyntigers.com/
http://brooklyntigers.com/
Rögle BK > Sv: ALLA ska komma
Ebbe:
Djurgården har förbjudit trummor på sina hemma matcher.
Borta klacken ska inte få överrösta dom få järnkaminer som är där.
MED BRYNÄS MOT NYA SM-GULD
Djurgården har förbjudit trummor på sina hemma matcher.
Borta klacken ska inte få överrösta dom få järnkaminer som är där.
MED BRYNÄS MOT NYA SM-GULD
Länkar:
http://brooklyntigers.com/
http://brooklyntigers.com/
Brynäs IF > Sv: Ja men hallå!
Ska vi ha våra a-lags spelare på brännboll till varje 50.000:- sponsor?
Bara löne kostnaden på dom blir mellan 20.000-30.000:-.
Sedan har vi ca 30-50 sådana sponsorer, spelarna blir borta ca 2 månader på brännboll. Är det det vi vill dom ska göra ?
Jag trodde att dom skulle spela ishockey.
MED BRYNÄS MOT NYA SM-GULD
Bara löne kostnaden på dom blir mellan 20.000-30.000:-.
Sedan har vi ca 30-50 sådana sponsorer, spelarna blir borta ca 2 månader på brännboll. Är det det vi vill dom ska göra ?
Jag trodde att dom skulle spela ishockey.
MED BRYNÄS MOT NYA SM-GULD
Brynäs IF > Sv: Borta Resor 2003-04 med Brooklyn Tigers
Det blir en liten resa till lillaarenan nästa vecka, OM det inte rammlar in ett 25 tal så blir det en stor buss.
Resan blir över Falun-Kopparberg.
Vi har med oss BRYNÄS-ÖL
Ej medlemar får plats på resan, det går att bli medlem i bussen.
MED BRYNÄS MOT NYA SM-GULD
2003·11·13 Häng med till Sven Ingvars-land och se Färjestad—Brynäs torsdagen den 13:e november — det finns platser kvar, men vänta inte för länge med att anmäla dig — det är bara 13 platser i den här lilla bussen! Avresa från Brynässhopen/Kaplansgatan 14.00. Resan kostar 200 kr. Biljetten 100 kr. Ring Tord på 026-61 37 08 och anmäl dig eller skriv till [email protected] om du är för blyg för att vilja prata med oss! Välkommen ombord i vår Coloradobuss
Resan blir över Falun-Kopparberg.
Vi har med oss BRYNÄS-ÖL
Ej medlemar får plats på resan, det går att bli medlem i bussen.
MED BRYNÄS MOT NYA SM-GULD
2003·11·13 Häng med till Sven Ingvars-land och se Färjestad—Brynäs torsdagen den 13:e november — det finns platser kvar, men vänta inte för länge med att anmäla dig — det är bara 13 platser i den här lilla bussen! Avresa från Brynässhopen/Kaplansgatan 14.00. Resan kostar 200 kr. Biljetten 100 kr. Ring Tord på 026-61 37 08 och anmäl dig eller skriv till [email protected] om du är för blyg för att vilja prata med oss! Välkommen ombord i vår Coloradobuss
Brynäs IF > Sv: Ny arena
Mickis:
Du tror att det är så många som har säsongsbiljett från Gävle,
det är nog inte fler än 1200-1600 som är från Gävle.
MED BRYNÄS MOT NYA SM-GULD
Du tror att det är så många som har säsongsbiljett från Gävle,
det är nog inte fler än 1200-1600 som är från Gävle.
MED BRYNÄS MOT NYA SM-GULD
Länkar:
http://brooklyntigers.com/
http://brooklyntigers.com/
Brynäs IF > Sv: Ny arena
Mickis:
Gävleborna går inte på Brynäsmatcher,
dom flesta som är där kommer utefrån.
Alderholmen är det sämsta stället.
Arenan ska ligga vid E4 R80 korset.
MED BRYNÄS MOT NYA SM-GULD
Gävleborna går inte på Brynäsmatcher,
dom flesta som är där kommer utefrån.
Alderholmen är det sämsta stället.
Arenan ska ligga vid E4 R80 korset.
MED BRYNÄS MOT NYA SM-GULD
Länkar:
http://brooklyntigers.com/
http://brooklyntigers.com/
Föregående · 8 · Nästa

MED BRYNÄS MOT NYA SM-GULD