Historik
Föregående · 22 · Nästa
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Brynäsgubbe: FHM har beslutat att folksamlingar upp till 500 personer är ok, ska vi följa myndigherna eller inte? Blir lite trött på självutnämnda experter som med rykten från nätet bildar sin egen verklighet.
Lika farligt som viruset är pandemin gällande falsk ryktesspridning.
Lika farligt som viruset är pandemin gällande falsk ryktesspridning.
+ 6
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Bäska droppar: Örebro hemma inför tomma läktare, känns faktiskt som en värdig avslutning på denna säsong. Nu kan det inte bli värre liksom.
+ 8
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Lika som du får tycka precis vad du vill om mig (jag snyftar inte heller i kudden, inte min avsikt att du skulle det heller) .
Diskussionen från min sida handlar precis om det du inte tycker den handlar om dvs att spelarna inte ger 100%. De unga som fick chansen idag ser att de etablerade fuskar, där handlar det om att skapa kultur och det är spelarnas förbannade plikt att vara delaktiga. Det kanske är så illa att Sundlöv sett tendenser till "fusk" och det är det han avser när han pratar om att bryta kultur och ta in någon utifrån. För mig känns det trist som supporter att andra supportrar är nöjda (nåja, likgiltiga) med det.
Diskussionen från min sida handlar precis om det du inte tycker den handlar om dvs att spelarna inte ger 100%. De unga som fick chansen idag ser att de etablerade fuskar, där handlar det om att skapa kultur och det är spelarnas förbannade plikt att vara delaktiga. Det kanske är så illa att Sundlöv sett tendenser till "fusk" och det är det han avser när han pratar om att bryta kultur och ta in någon utifrån. För mig känns det trist som supporter att andra supportrar är nöjda (nåja, likgiltiga) med det.
+ 8
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Jag hade högre tankar om dig. Det är mer heder när jag lirar innebandy med grannarna än när dessa sk proffs bollar gris.
Du tror inte att sånna här prestationer påverkar hur sponsorer, fans (mycket intäkter via fans) potentiella nyförvärv, mm ser på klubben?
Det försvårar arbetet fram till nästa säsong. Ger sämre utgångsläge. Man måste kunna motivera spelarna allt annat är ett stort misslyckande.
Du tror inte att sånna här prestationer påverkar hur sponsorer, fans (mycket intäkter via fans) potentiella nyförvärv, mm ser på klubben?
Det försvårar arbetet fram till nästa säsong. Ger sämre utgångsläge. Man måste kunna motivera spelarna allt annat är ett stort misslyckande.
+ 18
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Det spelar ingen roll 0-4 och 2-13 i skott mot Oskarshamn, det sänder fel signaler till allt och alla i och runt klubben.
+ 7
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Brynäsgubbe: Finns bara en person i hela universum som kan försvara detta, vad har vi gjort för ont som har hen i vår bok?
+ 6
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8399}: Jag som trodde Twitter var en person. Så tokigt. Men då är väl Peter klar då!
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
mattias - 74: Han är riktigt jävla dålig men han inte sämre än Leksand, det finns en gräns.
+ 1
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Växjö Lakers 2020-03-03
Bratwursten : Vi är nu helt klara för nästa säsong, alltid något.
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Forsberg 1978: varför gör de idiot grejer? Varför får Sören fortsätta dömma? Han är en idiot
+ 3
Brynäs IF > Sv: Brynäs - Skellefteå 2020-02-27
Zappaholic: Ejendal har investerat mycket i Sveriges fulaste jojo, karln kan inte vara riktigt kry.
+ 1
Brynäs IF > Sv: Brynäs - Skellefteå 2020-02-27
Forsberg 1978: det är för stor skillnad mellan lagen, ingen idé
Brynäs IF > Sv: Djurgården IF - Brynäs IF 2020-02-25
{2064}: viljan är det inget fel på men man måste kunna också. Sällan vi skapar tryck 5-5 däremot är vi experter på att hamna under tryck. Det känns ofta som oflyt men så kan det inte vara gång på gång
+ 3
Brynäs IF > Sv: Djurgården IF - Brynäs IF 2020-02-25
{8399}: Tror tyvärr tåget gick ikväll, längtar tills vi teoretiskt är klara för att slippa kval. Vi har en bra femma, det räcker inte på den här nivån. Gör om gör rätt!
+ 6
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8783}: vi måste bara titta uppåt, hade varit bättre med lhc vinst
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF- Frölunda 2020-02-22
Brynäsgubbe: Yes, tror bestämt vi slipper kval, fortfarande viktigast
Brynäs IF > Sv: Brynäs - Linköping 2020-02-18
{8975}: Tyvärr, bara att inse att vi inte är bättre än så här. Egentligen har inte det här laget något i ett slutspel att göra.
+ 8
Brynäs IF > Sv: Färjestad - Brynäs 2020-02-15
Zappaholic: Sören Persson borta är oftast ett för stort handikapp SHLs överlägset största hemmadomare. Hur kan den karln se sig i spegeln?
+ 7
Brynäs IF > Sv: Värvningsbomb
ante08: Är vi verkligen chanslösa i en åttondelsfinal? Lika chanslösa som vi var att ta poäng i de två senaste? Tänk om vi haft vår svacka, att grabbarna börjar tro på det här och knyter näven. Ove är en vinnarskalle, det kanske börjar smitta av sig?
+ 1
Brynäs IF > Sv: Brynäs - HV71 20-02-11
{8992}: Allt utom motståndare. Men ett skönt trendbrott, vi hittar ett sätt att vinna fast vi spelar som en påse nötter i 2a. Starkt
+ 1
Föregående · 22 · Nästa