Det finns ingen användare som heter otto1
Historik
Föregående · 23 · Nästa
Brynäs IF > Sv: För dåliga spelare eller systemfel eller en blandning?!?!
{8399}: härinne är det aldrig för tidigt att såga, och nu gissar jag inte.
+ 2
Brynäs IF > Sv: För dåliga spelare eller systemfel eller en blandning?!?!
Huge: "Rödin har en inflammerad fot och det känns inte som nån allvarligare skada och som kommer att hålla honom borta nån längre tid."
Du sitter väl inte och gissar magistern? Vet du alla förutsättningar för Rödins DNAs förmåga att hantera inflationer? Det finns en yrkeskår med kunniga nsatta personer att uttala sig om inflammationer.. Jag har dessvärre hört om inflammationer som varit riktigt otäcka och tagit år att bli av med. Vad bygger du din teori på?
Du sitter väl inte och gissar magistern? Vet du alla förutsättningar för Rödins DNAs förmåga att hantera inflationer? Det finns en yrkeskår med kunniga nsatta personer att uttala sig om inflammationer.. Jag har dessvärre hört om inflammationer som varit riktigt otäcka och tagit år att bli av med. Vad bygger du din teori på?
+ 12
Brynäs IF > Sv: Malmö Redhawks - Brynäs IF 2020-01-28
Anders Berg: skönt att du bryter mönstret och piggar upp...
+ 1
Brynäs IF > Sv: Malmö Redhawks - Brynäs IF 2020-01-28
{8889}: Jag börjar misstänka att vi inte är bättre än så här, tänk om inte tabellen ljuger....
+ 3
Brynäs IF > Sv: Brynäs - Luleå 2020-01-25
Forsberg 1978: bättre du är det än laget, en fin skalp ikväll vore trevligt #studsatillbaks
+ 2
Brynäs IF > Sv: Frölunda - Brynäs 2020-01-23
Honken: Finns en låt som förklarar FFA, varning det är inte helt rumsrent.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Zappaholic: ni kan ge mig lite cred för spelet i andra grabbar, sitter på en buss till Trysil och sändningen dog precis när Söderström skulle lägga straffen.....
+ 7
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Jnp928 Jag vill inte komma någonstans, men du hävdar att Brynäs historia präglar klubben, jag tror det beror på att vi har en historia till skillnad mot Örebro.
De flesta lag med historia präglas av den, sen är det inte alltid positivt men det är det väl få som påstår. Men det är klart att man som supporter någonstans är stolt över framgång, konstigt vore det annars.
De flesta lag med historia präglas av den, sen är det inte alltid positivt men det är det väl få som påstår. Men det är klart att man som supporter någonstans är stolt över framgång, konstigt vore det annars.
Brynäs IF > Sv: Linköping HC - Brynäs IF 2020-01-11
Blå grottan: Yes! Lite mindre jobbigt just nu. Satt för mig själv och klagade på Sallinen och undrade vafan han spelade i 3-3 så vips avgör han, tur att jag inte är coach.
+ 1
Brynäs IF > Sv: Brynäs - Rögle 2020-01-08 omstarten i ERP Monitor Arena
{7981}: Jag är rädd för att du skriver till en blind.
+ 1
Brynäs IF > Sv: Brynäs - Rögle 2020-01-08 omstarten i ERP Monitor Arena
{8975}: Helt enig! Tyckte nr 36 var bättre än på länge, det behövs att han steppar upp.
+ 1
Brynäs IF > Sv: Brynäs - Rögle 2020-01-08 omstarten i ERP Monitor Arena
{8975}: Jag är mest nöjd med 3p, vad det gällde pp't har jag svårt att vara tydligare.
+ 1
Brynäs IF > Sv: Brynäs - Rögle 2020-01-08 omstarten i ERP Monitor Arena
Zappaholic: mycket pengar det!
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Ove Myling: Vi borde ligga högre sett till den spelarbudget vi har (har inga siffror, men vad jag hört ligger vi inte så lågt).
Problemet är att vi har många överbetalda som inte levererar. Brynäs har haft för vana att skriva nya långa kontrakt när spelare peakar , dvs onödigt dyrt. Bekvämt för spelarna att spela av tiden.
Problemet är att vi har många överbetalda som inte levererar. Brynäs har haft för vana att skriva nya långa kontrakt när spelare peakar , dvs onödigt dyrt. Bekvämt för spelarna att spela av tiden.
+ 6
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8487}: Rykten säger att Esko Nokelainen sitter och ölar på Sätra Centrums pizzeria, kan du bekräfta eller dementera?
+ 9
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Auchinleck: sålänge de förlorar är det iaf inte helt värdelöst
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Auchinleck: Hur ska vi kunna vinna när alla andra hela tiden spelar så bra? Plus att deras målvakter alltid är lite extra bra mot oss. Plus att domarna har onda ögat? Vi har lite slöare skridskor och lite längre till båset, ligan är orättvis.
Men vi blundar och kör på, hoppas man tillräckligt mycket kan det gå...
Men vi blundar och kör på, hoppas man tillräckligt mycket kan det gå...
+ 8
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Finns det någon som kan se Brynäs spela hockey nu utan att få ont i magen är det bara att gratulera.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Rumpelstiltskin: domarna blir sämre och sämre och sämre och sämre, hur det nu kan vara möjligt
Brynäs IF > Sv: Brynäs - Oskarshamn 2019-12 -26
Brynäsgubbe: tar en paus från denna dynga hoppas jag får skylla mig själv
Föregående · 23 · Nästa