Historik
Föregående · 27 · Nästa
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Pettisbif: Inte så nöjd, kan du inte göra en med lite mer spets?
+ 4
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Abris siar, än så länge får man inte ribba direkt...
Målvakter
1. Joacim Eriksson
2. Samuel Ersson
3. ?
Förstafemman
B1: ?
B2: Simon Bertilsson
F1: Nicklas Danielsson
F2: ?
F3: Anton Rödin
Andrafemman
B3: Victor Söderström
B4: Niclas Andersén
F4: ?
F5: ?
F6: Sebastian Wännström
Tredjefemman
B5: Niclas Lundgren
B6: Eric Norin
F7: Johan Alcén
F8: Jacob Blomqvist
F9: Joachim Rohdin
Fjärdefemman
B7: Marcus Ersson
B8: ?
F10: Daniel Mannberg
F11: Samuel Asklöf
F12: Emil Forslund
Extra
F13: Samuel Solem
F14: Adrian Elefalk
F15: ?
Målvakter
1. Joacim Eriksson
2. Samuel Ersson
3. ?
Förstafemman
B1: ?
B2: Simon Bertilsson
F1: Nicklas Danielsson
F2: ?
F3: Anton Rödin
Andrafemman
B3: Victor Söderström
B4: Niclas Andersén
F4: ?
F5: ?
F6: Sebastian Wännström
Tredjefemman
B5: Niclas Lundgren
B6: Eric Norin
F7: Johan Alcén
F8: Jacob Blomqvist
F9: Joachim Rohdin
Fjärdefemman
B7: Marcus Ersson
B8: ?
F10: Daniel Mannberg
F11: Samuel Asklöf
F12: Emil Forslund
Extra
F13: Samuel Solem
F14: Adrian Elefalk
F15: ?
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Tyvärr finns ingen energi kvar, för tunn trupp, för lite skicklighet, inga taktiska drag, felbyggt lag mm mm mm.
Vi får var glada att det fanns de som var ännu sämre, ett kval hade varit katastrof
Vi får var glada att det fanns de som var ännu sämre, ett kval hade varit katastrof
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Jan Grismöbel: Pengar lockar klass, tyvärr har vi inte så mycket av deb varan.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Lindström: "med spelet vi hade ikväll skulle vi inte ha landat där vi är nu" vi mötte ett lag som torskat 10 raka hemmamatcher TIO!!! Att LHC spelarna var ruskit skitnödiga påverkade nog hur det såg ut.
Hålla på MIF blir en ny erfarenhet....
Hålla på MIF blir en ny erfarenhet....
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8624}: Känns oerhört tungt men vinner man inte mot detta skitlag har man inget i ett slutspel att göra, det är fakta. En på hundra att vi lirar play in nu.
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Stefan R 63: LHC är långt ifrån bra men det är ju skitsamma när vi inte kan göra mål. Örebro gör mål när det är två sekunder kvar. Nu är det 20 min krig.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Avsluta högt: sjukt egentligen att vi har det i egna händer efter denna skitsäsong, det är positivt, till det negativa vilket är allvarligare är att jag tror laget är för svagt att ta chansen. Motbevisa mig nu Brynäs!
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Forsberg 1978: Det kan vara ett tecken att du åkt på en stroke, bäst att kolla med doktorn....
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Huge: Finns väl inte någon brynäsare med fungerande hjärna som tycker att det som presteras på isen är representativt för klubben, kanske därför man vill börja om på nytt efter säsongen. Måtte vi slippa kvalmatcher, det skulle kännas som årets vinstlott.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Ove Myling: Att ni orkar titta, vilka hjältar, själv får jag mjältbrand av att se eländet. Bara hålla tummarna för att Mora får soppa torsk. Ska öppna min Caol Ila om kontraktet blir klart.
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Forsberg 1978: en klen tröst jag vet, men inte ens Rödin hade räddat denna säsong, nu kan vi somna om och hoppas på nästa
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Vi ska naturligtvis tänka och hoppas att skadan är så lindrig som möjligt, allt annat är plast.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Huge: 60 % av dina inlägg bygger på undanflykter, resterande angående andras brist på läsförståelse.
Jag kräver inte vinst i någon match, jag bara konstaterar att det inte ser bra ut, spelet är inte alls det jag vill se Brynäs spela, det är nästan så jag överväger att sluta titta. Då har jag ändå sett de flesta matcher sedan slutet av 70-talet. Så illa tycker jag att det är. Klart det blir svårare utan Kellman men problemet är så mycket större än så.
Jag kräver inte vinst i någon match, jag bara konstaterar att det inte ser bra ut, spelet är inte alls det jag vill se Brynäs spela, det är nästan så jag överväger att sluta titta. Då har jag ändå sett de flesta matcher sedan slutet av 70-talet. Så illa tycker jag att det är. Klart det blir svårare utan Kellman men problemet är så mycket större än så.
+ 15
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Brynäsgubbe: hoppas han gav en känga till Peter Andersson, riktigt ful grej på Boqvist och innan har han hunnit ge Kellman en skada, känns nästan planerat, vem fan är Andersson egentligen?
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Huge: Det finns alltid undanflykter efter förluster, det är du ju väl införstådd med.
Vad sägs om sanningen?
Tyvärr har vi ett lag som är totalt felbyggt därför förlorar vi denna match och flertalet av de vi tidigare torskat.
Domare snedstudsar skador otur kan du fortsätta köra med om du vill det är ändå ingen som tror dig.
Vad sägs om sanningen?
Tyvärr har vi ett lag som är totalt felbyggt därför förlorar vi denna match och flertalet av de vi tidigare torskat.
Domare snedstudsar skador otur kan du fortsätta köra med om du vill det är ändå ingen som tror dig.
+ 7
Föregående · 27 · Nästa
