Inlägg: 1955641
Sv: A proposito de nada
Avsluta högt: sjukt egentligen att vi har det i egna händer efter denna skitsäsong, det är positivt, till det negativa vilket är allvarligare är att jag tror laget är för svagt att ta chansen. Motbevisa mig nu Brynäs!
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Lunkan:
LHC är så svaga nu att det blir en lätt match. Frågan är vad Örebro gör.
LHC är så svaga nu att det blir en lätt match. Frågan är vad Örebro gör.
+ 1