Historik
Föregående · 31 · Nästa
Brynäs IF > Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Mike.F: Ni hade sjukt flyt, ett f*ttstrå från 5-3 till Malmö sen en billig 2a pga lepra i handleden på er 81 (tror jag). Men det är målen som räknas, blir nog 7 matcher.
Brynäs IF > Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Lesky: Med ett par Lagavulin i magen och slutresultatet i färskt minne tycker jag ändå att jag var hyggligt avslappnad när jag såg sista perioden. Jag tycker Brynäs gör en rikigt bra 3e Lule får ett ruggigt flytmål men utöver det skapar de knappt ingenting.
Allt annat än 2 extra hemmamatcher känns som bonus.
Allt annat än 2 extra hemmamatcher känns som bonus.
Brynäs IF > Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Zzz: Det skulle vara jävligt intressant att i klartext få veta anledningen till varför man kickar en rutinerad NHL pjäs 4 omgångar innan slutspelet börjar. Utan vettig anledning känns det som ett riktigt idiotiskt beslut, en av anledningarna till att man tog hit honom var väl för att få in mer rutin/tyngd i just ett slutspel.
+ 1
Brynäs IF > Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Jan Grismöbel: mmm men det är inte direkt Washington på andra sidan...
Brynäs IF > Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Forsberg 1978: Tänk om Brynäs kunde göra lika många mål som HS har tryckt in annonser, jävlar vi skulle sopa banan med Luleå.
+ 3
Brynäs IF > Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Lindström: Bara taktik från Tommys sida, jag hörde vad som sas I timeouten.
-Nu har vi spelat som arslen hela matchen, orka i 4 min till nu grabbar. Den som gör något bra får gå hem. Det är oerhört viktigt att ingen, absolut ingen tror på oss i åttondelen.
-Nu har vi spelat som arslen hela matchen, orka i 4 min till nu grabbar. Den som gör något bra får gå hem. Det är oerhört viktigt att ingen, absolut ingen tror på oss i åttondelen.
+ 3
Brynäs IF > Sv: SÄSONGEN 2017-2018
{7981}: möjligt om laget överraskar i slutspelet annars blir det nej tack från Hajen, det är vad jag tror.
+ 1
Brynäs IF > Sv: SÄSONGEN 2017-2018
bradberry: "Årets Brynäs har faktiskt stukat mitt hockeyintresse rätt många procent... Har nog aldrig hänt förr... Eller så börjar jag bara bli gammal..."
Håller med, nu är man nästan likgiltig vid torsk, kanske åldern men mer troligt smittas man av den usla inställningen, hur kan man vika ner sig så skit jävla skitmycket....
Håller med, nu är man nästan likgiltig vid torsk, kanske åldern men mer troligt smittas man av den usla inställningen, hur kan man vika ner sig så skit jävla skitmycket....
+ 9
Brynäs IF > Sv: SÄSONGEN 2017-2018
{5915}: Tyvärr får man vika ner sig och erkänna att det här laget inte räcker till, man får inte uppträda på det här viset.
Brynäs IF > Sv: SÄSONGEN 2017-2018
{6984}: SAIKaren förstärker å det grövsta, kastar sig framåt neråt, det bör man också ta med i bedömningen. Dock är det inte snyggt av Carlsson och definitivt jävligt onödigt.
+ 2
Brynäs IF > Sv: SÄSONGEN 2017-2018
KulaShaker: BZ har dessvärre misslyckats med det mesta i år. Om någon tycker annorlunda skulle det vara intressant att få höra varför.
+ 6
Brynäs IF > Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Forsberg 1978: Ikonen ska göra mål men icke sen ett typiskt Örebromål helt utan tanke bara flax
Brynäs IF > Sv: SÄSONGEN 2017-2018
{8356}: Nu vinner vi guld, skönt att vi visar musklerna och satsar!
Föregående · 31 · Nästa